Gå til innhold

Kompani Lauritzen Tropp 2 - TV2 Play


Ctrl

Anbefalte innlegg

Kompani Lauritzen Tropp 2 sendes eksklusivt på TV2 Play.

Deltakere:

Navn: Emilie Hoffmeyer
Alder: 26 år
Yrke: Bergsprenger/skytebas
Fra: Kongsberg

Navn: Aksel August Braathen
Alder: 23 år
Yrke: Student
Fra: Sarpsborg, bor i Oslo

Navn: Samantha Muniz
Alder: 27 år
Yrke: Miljøarbeider
Fra: Oslo

Navn: Patrick Mathiassen
Alder: 26 år
Yrke: Skadedyrkontroll
Fra: Drammen, bor i Geithus

Navn: Hannah Nordanger
Alder: 24 år
Yrke: Student og jobber som BPA (brukerstyrt personlig assistent)
Fra: Holmestrand, bor i Lillehammer

Navn: Eirik Rimmereid
Alder: 28 år
Yrke: Artist og bartender
Fra: Nordfjordeid, bor i Oslo

Navn: Maria Enora Svensen
Alder: 22 år
Yrke: Danser
Fra: Nærbø, bor i Oslo

Navn: Aleksander Rosland
Alder: 20 år
Yrke: Student
Fra: Bærum

Navn: Anniken Aakerøy
Alder: 23 år
Yrke: Student
Fra: Sandnessjøen, bor i Oslo

Navn: Patrick Åteigen
Alder: 27 år
Yrke: Sykepleier
Fra: Vennesla

«Kompani Lauritzen: Tropp 2» har premiere på TV 2 Play mandag 23. oktober.

https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-kompani-lauritzen-tropp-2-deltakerne/15927200/

Se de første bildene: 
https://www.tv2.no/video/underholdning/kompani-lauritzen/se-de-foerste-bildene-fra-tropp-2/1888275/

Endret av Ctrl
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biter meg merke i at Tropp 2 er "mager". Det var 12 deltakere i Tropp 1, men bare 10 i Tropp 2.

Og nesten alle i Tropp 2 er fra eller bor rundt Oslo-gryta.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

19  dager igjen til Tropp 2 starter. 

Og slik jeg har skjønt det skal det vises eksklusivt på TV2 Play, og sendes dermed ikke på lineær TV. 

TV2 fortsetter strategien om å tvinge folk ut av TV og inn på Play, og aller helst at folk er dobbelbooket med begge deler.

Pussig at dem ikke ønsker å sende Tropp 2 på TV når det er en slik seersuksess. Akkurat slik Forræder i høst.