Rosakatt Skrevet 2. september 2023 #21 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les tråden igjen Anonymkode: 28054...499 Hva er det med råklining og flørt som avviker fra oppførsel rundt noen man er tiltrukket av på jobb? Om du kun vil ha svar fra dem som aldri har tenkt å ta steget og faktisk gjøre noe med tiltrekkningen, må du si det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 2. september 2023 #22 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg tror ikke det var noen anderledes oppførsel, men ble vel litt i godt humør og kanskje det kom fram et smil, litt uten grunn. Ellers er det ei som leverer tjenester jeg har bruk for og jeg er meget korrekt og regner med hun ikke merker noe, hun er hyggelig og jeg har bruk for tjenestene så jeg vil ikke #meetoe# bort noe. Hun har vel levert disse tjenestene gjennom en 25 årsperiode og begge har blitt gift og skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #23 Del Skrevet 2. september 2023 I edru tilstand unngår jeg han da jeg blir så klønete og klein rundt han. Men med litt alkohol innabords så kommer selvtilliten på plass, og da blir jeg superflørtete! Anonymkode: 253e0...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #24 Del Skrevet 2. september 2023 1 hour ago, Rosakatt said: Hva er det med råklining og flørt som avviker fra oppførsel rundt noen man er tiltrukket av på jobb? Om du kun vil ha svar fra dem som aldri har tenkt å ta steget og faktisk gjøre noe med tiltrekkningen, må du si det. Man råkliner ikke med dem til vanlig, det er de mer typiske tegnene jeg er nysgjerrig på Anonymkode: 28054...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #25 Del Skrevet 2. september 2023 Er mann. Jobber med en dame jeg synes er svært atttraktiv. For noen måneder siden stirret jeg lenge på henne under et møte, såpass lenge at jeg regner med at de andre la merke til det. Etter det har jeg passet på å ikke stirre på henne. Anonymkode: 11d59...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #26 Del Skrevet 2. september 2023 Miss91 skrev (2 timer siden): Hva vil du ha til svar? Jeg svarer ut ifra slik jeg har hatt det i snart et år. Fungerer for oss Jeg tolker det sånn at ts ønsket svar fra de som var tiltrukket av noen på jobb, hvor det ikke er en etablert relasjon. Mulig jeg tar feil. Anonymkode: a855a...be5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #27 Del Skrevet 2. september 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tolker det sånn at ts ønsket svar fra de som var tiltrukket av noen på jobb, hvor det ikke er en etablert relasjon. Mulig jeg tar feil. Anonymkode: a855a...be5 Bingo Anonymkode: 28054...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 3. september 2023 #28 Del Skrevet 3. september 2023 mannor skrev (2 timer siden): Men det er vel ikke alltid så lett? Ikke? Jo, det handler om rolleforståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #29 Del Skrevet 3. september 2023 Som et helt normalt menneske. Når jeg så kommer hjem, tenker jeg på henne mens jeg runker. Anonymkode: a9990...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 3. september 2023 #30 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg initierer ikke noe på jobb, men det var en jobbfest hvor ting gikk litt for langt. Viste seg at interessen var gjensidig. Skjedde ikke noe fysisk, men det et utelukkende fordi han er i et forhold. Men, det fungerer godt kollegialt, vi har en god tone og fleiper mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 3. september 2023 #31 Del Skrevet 3. september 2023 Rosakatt skrev (8 timer siden): I mine øyne er din oppførsel like alminnelig som andre i denne tråden sin er. Bra du har spenning i hverdagen og nyter tiltrekkningen 😄 💃 Ja, jeg syns også det ut ifra vi har valgt å gjøre ut av tiltrekningen mellom oss. At andre velger å ikke gjøre noe ut av en tiltrekning respekterer jeg, men vi nyter det når vi kan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 3. september 2023 #32 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tolker det sånn at ts ønsket svar fra de som var tiltrukket av noen på jobb, hvor det ikke er en etablert relasjon. Mulig jeg tar feil. Anonymkode: a855a...be5 Da må man jo velge om man vil etablere noe eller la være. Om man vil la være må man jo bare oppføre seg slik man gjør mot andre. Vil man ta sjansen må man legge innn litt diskre flørt der det passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #33 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg oppfører meg nok som vanlig fordi jeg er redd for misforståelser. Hvis det ikke er gjensidig vil det bli fryktelig pinlig. Innstillingen til folk generelt er at man ikke kan date en kollega. Han må i tilfelle ta initiativet . Jeg gjør det ikke. Anonymkode: e19ac...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #34 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg har som @Miss91 også hatt et forhold med en på jobb. Skjønner det ikke var så interessant å høre om alt vi gjorde da... Men hvis jeg spoler tilbake til før vi innledet det og bare var tiltrukket av hverandre, så ble vi dratt veldig mot hverandre hele tiden merket jeg. Som magneter. Gikk forbi hverandres pult en del, og når den ene begynte å pakke sammen for å gå så logget kanskje den andre kjapt av og så var det litt oi tilfeldigvis skulle vi gå samtidig liksom. Så fikk vi tatt følge (omtrent bare ned trappa, vi hadde hjemvei i motsatt retning). Jeg merket at vi begge hadde slags antenne på hvor den andre var i lokalet. En morsom ting jeg merket noen ganger når jeg gikk forbi han imens han snakket med noen andre, var at han stoppet opp i setningen og mistet litt tråden nesten. Når vi pratet sammen så var det selvfølgelig veldig store smil, begge rødmet nok litt, og vi var som sagt litt magneter som kom borti hverandre, var litt fysiske i hverdagen, tilfeldige streif og berøringer. Man trekkes nærmere når man er tiltrukket av noen tror jeg. Vi samarbeidet når vi kunne, enhver unnskyldning for å snakkes sammen og jobbe sammen. Anonymkode: 2e1f6...927 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #35 Del Skrevet 3. september 2023 Har en slik erfaring så vet jeg oppfører meg nok som noen som prøver hardt å ikke se ut som total- idiot, i starten iallefall, for senere bli total idiot og så bli avvist og legge lokk på det hele som om ingenting har skjedd, selv om vedkommende fortsatt gjør det vanskelig for meg (kanskje med vilje), slik at blir jeg ekstra skeptisk og i grenseland irritert mannehater. Anonymkode: 981b7...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 3. september 2023 #36 Del Skrevet 3. september 2023 Andro skrev (9 timer siden): Ikke? Jo, det handler om rolleforståelse. Ikke mulig at følelsene kan ta overhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #37 Del Skrevet 3. september 2023 Oppfører meg normalt, om noe kanskje hakket mer profesjonell ved tiltrekning? Forskjell på tiltrukket av og kåt på for meg da, han jeg er kåt på blir jeg fortsatt weird rundt selv etter å ha rotet med han i det skjulte jevnlig i et år. Er naturlig «flørtete» med både menn og kvinner på jobb som jeg har en god tone med, men absolutt ikke med han 😅 Anonymkode: e8ea1...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 3. september 2023 #38 Del Skrevet 3. september 2023 mannor skrev (1 time siden): Ikke mulig at følelsene kan ta overhånd? Nei, det er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 3. september 2023 #39 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Jeg er gift og ikke på jakt etter noen uansett. Jeg oppfører meg likt mot alle. Det er ikke noe i veien for å bli sammen med noen på jobb. Det er veldig vanlig. Jeg tenker det er lurt å være ekstra forsiktig med flørting siden man tross alt skal jobbe sammen. Man må ha antennene på plass. Endret 3. september 2023 av Isambard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3. september 2023 #40 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Oppfører du deg som vanlig eller er det noe som er litt annerledes? Anonymkode: 28054...499 Hadde jeg merket det og også hadde dragning mot henne så kan nok hende jag hadde vist det på en diskret måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå