Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg rundt en kollega du synes er tiltrekkende på jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som vanlig. Helt uaktuelt å gjøre noe som helst med en på jobb uansett. 

Anonymkode: 9484a...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg virket sikkert utrolig overlegen, turte så vidt å prate med ham i starten. Jeg tok aldri initiativ i hvert fall! Bare beundret fra avstand. Heldigvis likte han meg likevel og han tok initiativet, og nå er vi samboere på fjerde året 🥰

Anonymkode: e8743...556

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det nå. Og hun er det av meg. Vi er begge kvinner om det har noe å si. Men ingen gjør noe med det. Vi er derimot ofte nære hverandre, blikket følges gjennom lokalet. Vi ler, prater og tuller. Jeg forstår de som har sperrer for å date en kollega, tror det er en av flere sperrer i vårt tilfelle. Men det funker enn så lenge å bare være som vi er nå. Hun gir glede i hverdagen.

Anonymkode: ac561...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Står i det nå, og jeg blir ganske ukomfortabel rundt ham, så jeg virker kanskje litt overlegen eller stresset. Jeg er selv mann og han er hetero (med mindre han er bi), så jeg prøver å ikke vise det på noen måte for jeg vil ikke gjøre det kleint for han. Er derfor litt kjapp i replikkene og noen ganger når vi går forbi hverandre så kikker jeg ikke på ham. Jeg har fått dårlig samvittighet, fordi jeg tror han tror at jeg ikke liker ham, men det er jo helt motsatt.

Endret av anonym482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...