AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Hei Babyen min er normalt en god del våken på dagtid. Idag har han derimot sovet store deler av dagen. Jeg har forsøkt å vekke han, men han bare griner etter mat og sovner med flaska i munn. Når han ikke er sulten vil ham bare ha nærhet og sovner av nærheten. Han har ikke klart å være våken stort mer en 30-60 minutter av gangen, før han sovner og sover ett par timer. Bør jeg være bekymret eller er det normalt? Han har hatt sånne dager før, men da var han yngre. Føler at en på 4 måneder ikke burde være sånn, men det er godt mulig jeg er en hysterisk førstegangsmamma også. Anonymkode: 355d7...16d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Spiser han som normalt? Ingen feber? Om de har hatt urolig og dårlig søvn på natt kan det være de tar igjen med å sove på dagtid. Hvis det fortsetter i morgen ville jeg vurdert å ta en sjekk. Anonymkode: 8e9ca...83f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Sjekk om han har feber. Og har han våte bleier som han pleier? Lukter urinen rart? (tenker på uvi) Småbarn får lett feber og infeksjoner av mange slag, særlig de som ikke ammes, da de går glipp av antistoffer fra moren i morsmelk. De overlever selvfølgelig på MME, men de kan i blant få lettere infeksjoner. Det er sånn småbarn er. Blir lett syke. De har da lett for å sove mer enn vanlig, hvis de føler seg slappe. Har du febertermometer hjemme? Hvis ikke, kjøp et før de stenger for kvelden på nærmeste kjøpesenter-apotek. Anonymkode: 8418c...bdb
RockyRose Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Om overnemnte ikkje stemmer, så kan det også vere sovedøgn. Veldig vanleg, sånn av og til 😊
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk om han har feber. Og har han våte bleier som han pleier? Lukter urinen rart? (tenker på uvi) Småbarn får lett feber og infeksjoner av mange slag, særlig de som ikke ammes, da de går glipp av antistoffer fra moren i morsmelk. De overlever selvfølgelig på MME, men de kan i blant få lettere infeksjoner. Det er sånn småbarn er. Blir lett syke. De har da lett for å sove mer enn vanlig, hvis de føler seg slappe. Har du febertermometer hjemme? Hvis ikke, kjøp et før de stenger for kvelden på nærmeste kjøpesenter-apotek. Anonymkode: 8418c...bdb Ikke feber og bleiene er vanlige, også på lukt. Takk for tips om uvi! Skal følge med på det fremover. 😊 Han ammes ikke, men jeg fullpumper så han får 100% morsmelk. Kjente et behov for å kommentere det, da ikke alle flaskebarn er MME-barn. Anonymkode: 355d7...16d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå