Gå til innhold

Hvordan er det på utsolgte konserter på Rockefeller og Sentrum Scene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker Sentrum scene. Kom en time før døre åpner og du er garantert god plass. Lyden er god og du kommer nære artistene uansett. Det samme gjelder Rockefeller, men foretrekker Sentrum Scene da balkongen er bedre.

At det er utsolgt har ingenting å si.

Anonymkode: 67cf3...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.9.2023 den 12.19):

Elsker Sentrum scene. Kom en time før døre åpner og du er garantert god plass. Lyden er god og du kommer nære artistene uansett. Det samme gjelder Rockefeller, men foretrekker Sentrum Scene da balkongen er bedre.

At det er utsolgt har ingenting å si.

Anonymkode: 67cf3...eab

Er det mulighet for å stå på balkongen på sentrum scene eller er det kun sitteplasser der oppe? Å stå vil vel skygge for alle de sittende? Lurer også på om garderobeløsningen hos Rockefeller og Sentrum Scene fungerer smidig eller tar det en evighet å få hentet og levert jakke? Vi går jo mot høst nå :) Håper noen kan svare på det.

Anonymkode: e13e0...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det mulighet for å stå på balkongen på sentrum scene eller er det kun sitteplasser der oppe? Å stå vil vel skygge for alle de sittende? Lurer også på om garderobeløsningen hos Rockefeller og Sentrum Scene fungerer smidig eller tar det en evighet å få hentet og levert jakke? Vi går jo mot høst nå :) Håper noen kan svare på det.

Du må sitte. Er vakter som passer på. 
Om du er litt taktisk så synes jeg garderoben er smidig. Dvs stå i nærheten av den på Rockefeller, eller bak i lokalet på sentrum scene. 
Jeg har ofte jakke i et nett, stående på gulvet mellom beina. Funker bra på konserter hvor det ikke er mye dansing. 

Anonymkode: cf85e...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må sitte. Er vakter som passer på. 
Om du er litt taktisk så synes jeg garderoben er smidig. Dvs stå i nærheten av den på Rockefeller, eller bak i lokalet på sentrum scene. 
Jeg har ofte jakke i et nett, stående på gulvet mellom beina. Funker bra på konserter hvor det ikke er mye dansing. 

Skjønner, takk for svar, er vel logisk at de har vakter ja, ellers hadde vel brått mange ikke fått se noe og da blir det dårlig stemning 🙈 Smart tips det med nettet! Det ble vel skrevet tidligere, men for å få sitteplasser på balkongen så bør man komme minst en time før dørene åpner? Regner med folk løper opp der som ville høns? :D Synes det er litt lenge hvis det er kaldt ute 😅 Er det toaletter både nede og oppe på balkongen på Sentrum Scene? Ser for meg at jeg enten vil sitte oppe på balkongen eller stå lengst bak nede. Sitter man på rad og rekke oppe eller er det små bord så man sitter mer i klyser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockefeller og Sentrum Scene har jeg vært på mange ganger og jeg har vært der når det har vært fullt og ganske glissent.

Selv om man nesten skulle tro at man foretrakk det når det var glissent, spesielt på Rockefeller, så nei. 😅

Rockefeller føler jeg blir bedre jo flere folk som er der. Baren er også godt plassert vekk fra scena, pluss en på taket.

Angående dette med teppe på Sentrum scene:

Jeg mener å huske at det er teppe og rødt, hahaha. Men nå er det en god stund siden jeg var der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjønner, takk for svar, er vel logisk at de har vakter ja, ellers hadde vel brått mange ikke fått se noe og da blir det dårlig stemning 🙈 Smart tips det med nettet! Det ble vel skrevet tidligere, men for å få sitteplasser på balkongen så bør man komme minst en time før dørene åpner? Regner med folk løper opp der som ville høns? :D Synes det er litt lenge hvis det er kaldt ute 😅 Er det toaletter både nede og oppe på balkongen på Sentrum Scene? Ser for meg at jeg enten vil sitte oppe på balkongen eller stå lengst bak nede. Sitter man på rad og rekke oppe eller er det små bord så man sitter mer i klyser?

Toaletter flere steder, ja.
Å stå bakerst nede er vanskelig om du ikke er veldig høy, for blir ofte en mur av folk der. Men det er sånne trappetrinn nedover hvor man står, så man kan se godt om man står sånn ca midt i lokalet nede. Du kan sitte på trinnet frem til det begynner og så reise deg og stå fremst på trinnet når det begynner. 

Har aldri stått veldig tidlig i kø for å få sitte. Er som en kinosal og ganske mange seter. Men vil tro det er lettere å få sitteplass på rock eller metallkonsert enn på roligere greier. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg lovte å oppdatere her angående tepper. Siden sist har jeg vært på både Rockefeller og Sentrum Scene og kan fortelle at det er teppe på begge stedene. Da jeg var på Sentrum Scene så fløy det plastglass med øl over lokalene gjennom store deler av konserten. Fy fader de teppene fikk gjennomgå:laugh:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 16.10.2023 den 22.58):

Jeg lovte å oppdatere her angående tepper. Siden sist har jeg vært på både Rockefeller og Sentrum Scene og kan fortelle at det er teppe på begge stedene. Da jeg var på Sentrum Scene så fløy det plastglass med øl over lokalene gjennom store deler av konserten. Fy fader de teppene fikk gjennomgå:laugh:

Må vel ha full tepperens mellom hver metalkonsert iallfall 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper arkitektene fikk fyken! Hmm, konsertlokale. Folk, øl...vi kjører teppe!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 14.41):

Hvordan er det på utsolgte konserter på Rockefeller og Sentrum Scene? Er det noe luftig der inne eller står man som sild i tønne og vanskelig å gå rundt eller komme seg bort for å kjøpe seg en øl?

Litt avhengig av hvor du står så klart, men står du på gulvet foran scenen, må du regne med å bli der. Det er veldig forstyrrende for andre publikummere hvis du skal drive og presse deg fram for å kjøpe øl og så tilbake. Skal du ha øl, kjøper du det på forhånd og blir på plassen din, med mindre du står bakerst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (1 time siden):

Jeg håper arkitektene fikk fyken! Hmm, konsertlokale. Folk, øl...vi kjører teppe!

Kanskje lyden blir bedre av det.. ikke vet jeg, men kan garantere at de ikke bruker penger på rens:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Jaja, da var det mysteriet løst...  Det neste er "HVORFOR"? ? ? ? ? ? ?  :bond:

Var faktisk ikke så langt unna å dra på kÅnsÆrr alene bare for å finne ut selv, faktisk...  Det var Kvelertak og Kæisernes som var alternativ, om jeg ikke husker feil...  

edit for spørsmålstegn..........

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

:dåne:

Jaja, da var det mysteriet løst...  Det neste er "HVORFOR"? ? ? ? ? ? ?  :bond:

Var faktisk ikke så langt unna å dra på kÅnsÆrr alene bare for å finne ut selv, faktisk...  Det var Kvelertak og Kæisernes som var alternativ, om jeg ikke husker feil...  

edit for spørsmålstegn..........

Ja, det var Kvelertak som var den siste konserten:) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (5 minutter siden):

Ja, det var Kvelertak som var den siste konserten:) 

Jaja, får håpe det var verdt det, selv med selv med tepper, og stive priser (personlig glad for at jeg slapp å betale for å finne ut dette med teppene)😄

edith +1 for hukomlelse og "rett"  svar, iaf 😅 

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Jaja, får håpe det var verdt det, selv med selv med tepper, og stive priser (personlig glad for at jeg slapp å betale for å finne ut dette med teppene)😄

Å ja, var verdt pengene. Veldig bra konsert:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (17 minutter siden):

Å ja, var verdt pengene. Veldig bra konsert:)

Mhm. Den kicka ass! 🤘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...