AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #21 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 10.49): Her er nok smaken som baken. Da jeg enslig og barnløs, var jeg også ganske venneløs, og jeg begynte å trene nettopp for å komme meg ut blant folk og i håp om å få noen å prate litt med. Nå er jeg småbarnsmor, og jeg har IKKE tid til å kaste bort verdifull tid på pjatt med fremmede 😛 Anonymkode: 2b4fc...224 Men du var jo den andre kastet bort tiden sin på tidligere, du var den andre pjattet med. Er det virkelig sånn du ser på folk, da lurer jeg på hvordan du bli gravid...donor? Anonymkode: aa5b7...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #22 Del Skrevet 14. september 2023 Hvorfor spør du kun kvinner? Vil du ikke prate med menn? Anonymkode: 8714b...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #23 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor spør du kun kvinner? Vil du ikke prate med menn? Anonymkode: 8714b...4a7 De fleste av oss skjønner jo at TS er mann og at dette egentlig handler om sjekking. Anonymkode: 4af22...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #24 Del Skrevet 14. september 2023 Faen så kjedelige og usosiale nordmenn er i hverdagen Anonymkode: 13869...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asdasid Skrevet 14. september 2023 #25 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste av oss skjønner jo at TS er mann og at dette egentlig handler om sjekking. Anonymkode: 4af22...35b Vett ikke om du er blind eller, hat absolutt ingenting med sjekking å gjør det var om å starte en vanlig samtale å bare bli kjent med en menneske som du ser på gymmen veldig ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #26 Del Skrevet 14. september 2023 Asdasid skrev (3 minutter siden): Vett ikke om du er blind eller, hat absolutt ingenting med sjekking å gjør det var om å starte en vanlig samtale å bare bli kjent med en menneske som du ser på gymmen veldig ofte Nei, jeg er ikke blind. Han skriver om sjekking og uønsket oppmerksomhet, og det gjør han fordi det er kvinner han ønsker å komme i kontakt med. Hvis han bare ønsket å veksle noen ord med gutta på senteret, så ville han neppe bedt om nummeret deres og skrevet om sjekking osv. Vi kvinner er vant til dette, og noen er kanskje mottakelige for sånt når de trener, så han får bare prøve seg frem, samtidig som at han kan risikere å få klager om folk føler han blir påtrengende. Anonymkode: 4af22...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asdasid Skrevet 14. september 2023 #27 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg er ikke blind. Han skriver om sjekking og uønsket oppmerksomhet, og det gjør han fordi det er kvinner han ønsker å komme i kontakt med. Hvis han bare ønsket å veksle noen ord med gutta på senteret, så ville han neppe bedt om nummeret deres og skrevet om sjekking osv. Vi kvinner er vant til dette, og noen er kanskje mottakelige for sånt når de trener, så han får bare prøve seg frem, samtidig som at han kan risikere å få klager om folk føler han blir påtrengende. Anonymkode: 4af22...35b Ingen vil noen gang komme bort til en kvinne som deg det ser man lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå