Gå til innhold

Hvilke gruppetimer liker du best, og hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forklar gjerne også kort hva timen går ut på, om det ikke er selvforklarende. 

Selv ELSKER jeg TRX, men det tilbys ikke lenger her jeg bor :( Jeg liker også godt Zumba, men det kommer veldig an på instruktøren, klarer ikke altfor høy musikk eller avansert koreografi. 

Anonymkode: 8072a...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er TRX?

Jeg liker: yoga, foretrekker Hatha, ashtanga og yin, men liker også vinyasa yoga. 

MRL (mage, rumpe, lår) Bli kjent med de grunnleggende trinnene. Timen er delt i 2. 30 min.kondisjon og 25 min.styrke og uttøyning. Hovedfokus på styrke på ben, mage og rygg.

zumba

salsation: En dansetime med mye glede og bevegelse til fengende rytmer fra alle verdens hjørner. Salsa, Pop, Afro & Dancehall er bare noen av de mange stilarter vi danser oss igjennom. Vi danser til ulik koreografi for hver sang men du trenger ingen danseerfaring for å bli med, timen passer for alle.

sh´bam: Med sin enkle, men seriøst hete dansemoves er SH'BAM den perfekte timen for deg som ønsker å stramme opp og samtidig frigjøre STJERNEN i deg - selv om dans ikke ligger naturlig for deg. Musikken er basert på populære hits fra hitlistene, dansemusikk fra verdens hotteste nattklubber, velkjente remix og moderniserte latinolåter. SH'BAM er en virkelig gøy og sosial måte å trene på

Instruktøren har ALT å si for trivselen, om det er en instruktør som ikke klaffer hjelper det ikke om det er riktig time. 

Anonymkode: 02f5b...6f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.9.2023 den 16.14):

Hva er TRX?

Trx er trening med slynge. 

Ser vi liker myr av det samme, jeg er også veldig glad i yoga, så nå skal jeg teste en time med MRL. Ikke prøvd det før :) 

Aldri prøvd sykkel, heller, ser for meg at det er altfor hardt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker danse/koreograferte timer som zumba og er glad i HIIT-økter som tabata. Og timer som kombinerer de to, første halvdel koreografi og andre halvdel styrke i form av HIIT

Anonymkode: dd4a4...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker timer som Power step på sats. Annenhver sang step og styrke. 

Anonymkode: 6e4a4...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker sykkel intervall og styrketimer. De siste kan være litt gambling på SATS her jeg bor, instruktørene har litt ulikt opplegg, Liker sirkeltrening! 

Anonymkode: 08d27...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsker timer som Power step på sats. Annenhver sang step og styrke. 

Anonymkode: 6e4a4...278

Har veldig lyst til å prøve det, er det veldig hardt? Er litt trent, men så en video fra en sånn time, det så veldig hardt ut. 

Anonymkode: 2dea4...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best gruppetime som heter Rå styrke - og det er akkurat det timen er. Fullkropps styrkeøkt med høy puls, mye vekt og mange reps. Får meg til å pushe meg max, mye mer effektivt enn om jeg skal sulle i senteret sjøl 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker timer uten mye styrke, gjerne med litt hopping, uten for mye koreografi, bare nok til at det er kult å bevege seg.

Høypulstimer, husker ikke hva de kalles, savner det fra jeg trente på Sats, her i Nittedal er bare Myhrens og de sier at «ingen andre enn deg vil ha sånne timer».

🙄

Anonymkode: 2a240...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Trx er trening med slynge. 

Ser vi liker myr av det samme, jeg er også veldig glad i yoga, så nå skal jeg teste en time med MRL. Ikke prøvd det før :) 

Aldri prøvd sykkel, heller, ser for meg at det er altfor hardt. 

Aha! Har vurdert trening med slynge, men har liksom aldri klaffet slik/annen trening har vært samtidig og mer interessant. 😅

Glemte yoga swing: yoga i en slags hengekøye/slynge. Utrolig gøy og annerledes form for yoga hvor man henger opp ned og turner i slynga, gjør yogaøvelser. Synd treningssenteret mitt ikke har det lengre. :( 

Anonymkode: 02f5b...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkeltimer og styrketimer. Gjerne styrketimer hvor det jobbes med litt puls i tillegg som bootcamp og ocr-rettet trening. 
Vurderer å prøve ut løpetimer, løper en del selv, men hadde vært gøy å testet en time en gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zumba, salsation, bodypump, tabata og step/styrke. Tenkte å teste HIIT og noe som heter lett svett på mitt senter. Liker godt å danse så de sier vel seg selv. Tabata og bodypump og step/styrke fordi jeg liker å bruke meg skikkelig og bli sliten samtidig som jeg blir sterkere/mer utholden. 

Endret av Rufs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 10.48):

Elsker timer uten mye styrke, gjerne med litt hopping, uten for mye koreografi, bare nok til at det er kult å bevege seg.

Høypulstimer, husker ikke hva de kalles, savner det fra jeg trente på Sats, her i Nittedal er bare Myhrens og de sier at «ingen andre enn deg vil ha sånne timer».

🙄

Anonymkode: 2a240...12a

Enig. Cardio Energy på SATS er en slik time og gir masse energi.

Anonymkode: a9b20...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva betyr det?

Hinderløpstrening (obstacle course running) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...