AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #41 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klokt Uklokt Anonymkode: 4137a...292 Kan du forklare hvorfor det er uklokt? Nå blir hun trolig barnløs resten av livet. Forsøk på egenhånd er dyrt og har ikke lykkes til nå. En snill og grei mann som er litt lav kan da være en god mann og pappa ? Hvis barneønsket står så høyt så bør en senke kravene før det er for sent. Anonymkode: 10003...f17 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #42 Skrevet 31. august 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Han kan jo bli sammen med en jevnaldrende dame eller en dame som er et par år yngre. Men hvis han nekter å fire på kravet om at dama skal være 20 år yngre, vil han mest sannsynlig slite. Anonymkode: 29439...7cf Det er bedre å være single enn å være med ei man ikke er tiltrukket av. Det finnes en mellomting mellom 2 år og 20 år og da Anonymkode: eef61...968
Hareena Skrevet 31. august 2023 #43 Skrevet 31. august 2023 Tenk på alle de supre partnerne kvinner går glipp av hvis de ikke firer på over énåtti-kravet. 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #44 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er bedre å være single enn å være med ei man ikke er tiltrukket av. Det finnes en mellomting mellom 2 år og 20 år og da Anonymkode: eef61...968 Mange av oss går jammen ikke opp to år i alder heller, og definitivt ikke fem. Da vil mange heller ha et godt liv alene, evt med en elsker eller to. Anonymkode: b8776...0b0
ClausSaus Skrevet 31. august 2023 #45 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Kommer helt an på om kravene dine er i tråd med hva du selv har å bringe til torgs. Hvis det du selv kan levere i beste fall står til karakteren C, men du ikke vil ta til takke med noe mindre enn noen med karakteren A, da får vi vel bare ønske deg lykke til…? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #46 Skrevet 31. august 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Det spørs jo helt hva kravene ER. Mange krav er håpløst urimelige og bør fires på. Andre er ganske selvsagt og bør beholdes. Anonymkode: a0a03...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #47 Skrevet 31. august 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på om kravene dine er i tråd med hva du selv har å bringe til torgs. Hvis det du selv kan levere i beste fall står til karakteren C, men du ikke vil ta til takke med noe mindre enn noen med karakteren A, da får vi vel bare ønske deg lykke til…? Det samme gjelder jo menn? All denne incel-retorikken om de vanlige og "snille" mennene som angivelig unge og smekre damer, eller høyt utdanna og ok utseende kvinner i 30- og 40- og 50-åra bør være strålende fornøyd med, fordi de visstnok er på samme nivå som disse gutta? Tro det eller ei, men damer har en egen skala, og det å være normalt intelligent, ok utdanna, ikke for gammel og å ha noen interesser utover tv ligger høyt der. Før kattekvinne-beskyldningene kommer, jeg har en mann som holder standarden. Anonymkode: b8776...0b0 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #48 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men bedre å ta til takke med en mann som er snill og god men uferpekt utseende, enn å sitte på rompa og kope helt aseksuell og ensom resten av livet.. Anonymkode: d3dc1...50a Å være singel er bra! Mye bedre enn et dårlig forhold😊 Synes det er dumt å beskrive det som "å kope på rompa aseksuell og ensom". Jeg synes synd på mennesker som ikke klarer å trives med å være alene og være tilfreds med singeltilværelsen. Hvis jeg skal inn i et nytt forhold så må det bli fordi jeg møter en fantstisk mann - å ikke ville være singel er feil motivasjon. Anonymkode: c4c7b...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #49 Skrevet 31. august 2023 Jeg ville måttet lete lenge hvis kravene som jeg under ingen omstendighet måtte fravike var: Over 1.95 IQ må være over 160 Han må snakke minst fem språk flytende Han må ha fyldig, blondt hår og grønne øyne Han må være født i stjernetegnet Løven Hadde jeg funnet en slik person er det selvsagt også en forutsetning at han er ledig og interessert i meg. Noe sier meg at sannsynligheten for at jeg ville endt opp alene resten av livet, er overveldende. Anonymkode: 44968...652 1 2
makkapakka Skrevet 31. august 2023 #50 Skrevet 31. august 2023 Det er sånt man lærer når man er eldre, og det kan slå for mye den andre veien, tåler ikke noe tilslutt og blir bitter gammel dame.. Bastante krav er helt håpløst skal man prøve på nytt, med mindre det er ekteskap eller mord. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #51 Skrevet 31. august 2023 Hareena skrev (8 timer siden): Tenk på alle de supre partnerne kvinner går glipp av hvis de ikke firer på over énåtti-kravet. Datet en som var 162 cm. Aldri mer… Full krise. Han var full av komplekser og gjorde alt for å psyke ned for å føle seg bedre selv. Han var så slem og fæl, at har skydd lave menn som pesten etter det. Anonymkode: b1569...e4e 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #52 Skrevet 31. august 2023 Enig i at man ikke skal fire på kravene. Når det kommer til utseende så er jeg åpen for å gå utenfor mine preferanser, og tenker at jeg må gi det en sjanse dersom mannen er bra. Men som voksen og selvstendig dame, som klarer seg veldig fint alene så kan jeg ikke fire på felles verdier- feks det å holde avtaler og komme på tida... Jeg forstår at mange kimser av det- men jeg vet at for meg så blir det utfordrende med en mann som aldri kommer på tida. Det vil bli masse konflikter og styr. Så det handler vel om å se hvilken personlighet som passer til min, Jeg er så gammel nå at den endrer seg ikke .... Anonymkode: a0d75...38e 1 1
Gjest Bombasi Skrevet 31. august 2023 #53 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Er helt enig i at man ikke skal "finne seg i ting", og iallfall ikke tåle at ting går/er dårlig. Men det er greit å huske på at samliv handler om kompromiss også. Så sitter du der med kravlister og unnfravikelig personlighet så gjør du det vanskelig for deg selv. Selv den ordentlige og perfekte må du gå på kompromiss med. Ellers blir ikke det heller bra.
Rosakatt Skrevet 31. august 2023 #54 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville måttet lete lenge hvis kravene som jeg under ingen omstendighet måtte fravike var: Over 1.95 IQ må være over 160 Han må snakke minst fem språk flytende Han må ha fyldig, blondt hår og grønne øyne Han må være født i stjernetegnet Løven Hadde jeg funnet en slik person er det selvsagt også en forutsetning at han er ledig og interessert i meg. Noe sier meg at sannsynligheten for at jeg ville endt opp alene resten av livet, er overveldende. Anonymkode: 44968...652 Men har vi sånne krav og finns det en person med disse karakteristikkene? 1
herzeleid Skrevet 31. august 2023 #55 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er jeg veldig uenig i! Eller jeg er ikke uenig i at en god og snill mann med ikke perfekt utseende kan være ett godt valg, men jeg er sterkt uenig i at man skal ta til takke med noen man egentlig ikke vil ha. Jeg lever mye heller alene resten av livet mitt enn å leve med en jeg egentlig ikke liker. De fleste har det mye bedre som singel enn å ha en mann som suger energien utav seg og den risikoen er stor hvis man ikke liker mannen. Anonymkode: d89d8...a15 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei det finnes ikke, det har du rett i. Men det jeg mener er at man ALDRI skal godta å bli behandlet dårlig. Det er forskjell på dårlige dager og mennesker som faktisk ikke er gode i hodet. Man skal ikke godta å bli behandlet stygt for å ha en kjæreste. Det er det ikke verdt. Anonymkode: c69b5...92a Men er det egentlig noen som argumenterer for at en skal leve med en person en ikke liker eller akseptere å bli behandlet stygt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå