AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #21 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Det kommer vel an på kravene man hadde i utgangspunktet. Jeg som er ganske åpen og uten spesifikke krav kan ikke fire på så mye. Det eneste jeg bryr meg om er om vi har god dialog liksom. 😅 Anonymkode: 3fda5...c77 1
Isambard Skrevet 31. august 2023 #22 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det finnes ikke, det har du rett i. Men det jeg mener er at man ALDRI skal godta å bli behandlet dårlig. Det er forskjell på dårlige dager og mennesker som faktisk ikke er gode i hodet. Man skal ikke godta å bli behandlet stygt for å ha en kjæreste. Det er det ikke verdt. Anonymkode: c69b5...92a Det er jeg enig i. Man bør ha noen absolutte krav om at kjæresten ikke skal være en drittsekk. TS nevner mye mer enn det: Fysiske trekk, utseende etc. Jeg tror nøkkelen for mange som bare finner drittsekker er å søke litt bredere. Fire på kravene om at hun må være tynn, blond og ha D-cup for eksempel. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #23 Skrevet 31. august 2023 Isambard skrev (Akkurat nå): Det er jeg enig i. Man bør ha noen absolutte krav om at kjæresten ikke skal være en drittsekk. TS nevner mye mer enn det: Fysiske trekk, utseende etc. Jeg tror nøkkelen for mange som bare finner drittsekker er å søke litt bredere. Fire på kravene om at hun må være tynn, blond og ha D-cup for eksempel. Ja absolutt helt enig. Anonymkode: c69b5...92a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #24 Skrevet 31. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Men bedre å ta til takke med en mann som er snill og god men uferpekt utseende, enn å sitte på rompa og kope helt aseksuell og ensom resten av livet.. Anonymkode: d3dc1...50a Det er jeg veldig uenig i! Eller jeg er ikke uenig i at en god og snill mann med ikke perfekt utseende kan være ett godt valg, men jeg er sterkt uenig i at man skal ta til takke med noen man egentlig ikke vil ha. Jeg lever mye heller alene resten av livet mitt enn å leve med en jeg egentlig ikke liker. De fleste har det mye bedre som singel enn å ha en mann som suger energien utav seg og den risikoen er stor hvis man ikke liker mannen. Anonymkode: d89d8...a15 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #25 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jeg veldig uenig i! Eller jeg er ikke uenig i at en god og snill mann med ikke perfekt utseende kan være ett godt valg, men jeg er sterkt uenig i at man skal ta til takke med noen man egentlig ikke vil ha. Jeg lever mye heller alene resten av livet mitt enn å leve med en jeg egentlig ikke liker. De fleste har det mye bedre som singel enn å ha en mann som suger energien utav seg og den risikoen er stor hvis man ikke liker mannen. Anonymkode: d89d8...a15 Samtidig kan jeg ikke tenke meg at det er hyggelig å leve med noen som egentlig ikke vil ha en heller, det merkes nok. Folk gjør mye for ikke å være alene. Anonymkode: c69b5...92a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #26 Skrevet 31. august 2023 Min store angst er å havne i taus tosomhet foran en tv med en pizza. I enslige perioder har jeg derfor sørga for å skape meg et interessant liv, lese masse, lære meg nye ting, utvikle meg faglig og dyrke interesser. Da jeg traff mannen min, måtte han passe inn i det livet jeg vil ha, og hsn måtte tilføre noe ekstra i tillegg. Det gjør han, ellers hadde jeg ikke ønsket å være sammen med ham. Jeg tror ikkecmsn blir glad av å fire på essensielle krav, ei heller til alder eller livsstil. Anonymkode: b8776...0b0 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #27 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Jeg har en venninne. Hun er snart 40 og har hele tiden hatt veldig høye krav til menn. Tross at hun har noen utfordringer med utseende. Hun har aldri hatt en fast kjæreste over tid. Nå er hun stressa fordi Hun ønsker seg barn så veldig. Hadde hun firt på kravene tidligere hadde hun gjerne hatt disse barna hun ønsker seg så veldig. Mannen kunne hun ha byttet ut. Så jo hvis man har et stort barneønske og nærmer seg midten av 30 årene. Fir på kravene. Så får heller kravene komme tilbake senere. Anonymkode: 10003...f17 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #28 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Samme erfaring her. Gikk helt bevisst etter menn under "mitt" nivå, siden jeg rett og slett ikke trodde jeg kunne få bedre. Alle de tre som jeg har vært i langvarige forhold med, utnyttet meg, følte seg truet av min profesjonelle kontakt med menn på jobb, av at jeg ønsket å gjøre karriere samtidig som jeg var en god mor og partner. Var utro, manipulerende, psykisk voldelig. Snakket dritt om utseendet mitt, ambisjonene mine og slik for å føle seg bedre selv. Nå er jeg sammen med en mann som er flere hakk "bedre" enn meg, og har aldri hatt det bedre. Anonymkode: 29439...7cf 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #29 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme erfaring her. Gikk helt bevisst etter menn under "mitt" nivå, siden jeg rett og slett ikke trodde jeg kunne få bedre. Alle de tre som jeg har vært i langvarige forhold med, utnyttet meg, følte seg truet av min profesjonelle kontakt med menn på jobb, av at jeg ønsket å gjøre karriere samtidig som jeg var en god mor og partner. Var utro, manipulerende, psykisk voldelig. Snakket dritt om utseendet mitt, ambisjonene mine og slik for å føle seg bedre selv. Nå er jeg sammen med en mann som er flere hakk "bedre" enn meg, og har aldri hatt det bedre. Anonymkode: 29439...7cf Å sette krav til en mann som ikke utnytter deg eller er slem med deg er jo ikke høye krav. Men p feks bevisst utelukke alle som er lavere enn det en selv liker ER. Anonymkode: 10003...f17 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #30 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å sette krav til en mann som ikke utnytter deg eller er slem med deg er jo ikke høye krav. Men p feks bevisst utelukke alle som er lavere enn det en selv liker ER. Anonymkode: 10003...f17 Men de utnyttet meg ikke i begynnelsen, og var ikke slemme! Dette var effekten av å få en dame som var over disse menns "liga". De følte en plutselig selvtillit og overbeviste seg selv om at de kan få noe enda bedre, samtidig som de følte seg truet av meg. Anonymkode: 29439...7cf 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #31 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har en venninne. Hun er snart 40 og har hele tiden hatt veldig høye krav til menn. Tross at hun har noen utfordringer med utseende. Hun har aldri hatt en fast kjæreste over tid. Nå er hun stressa fordi Hun ønsker seg barn så veldig. Hadde hun firt på kravene tidligere hadde hun gjerne hatt disse barna hun ønsker seg så veldig. Klokt Sitat Mannen kunne hun ha byttet ut. Så jo hvis man har et stort barneønske og nærmer seg midten av 30 årene. Fir på kravene. Så får heller kravene komme tilbake senere. Anonymkode: 10003...f17 Uklokt Anonymkode: 4137a...292
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #32 Skrevet 31. august 2023 Dette gjelder jo menn og. Å senke krav til alder og høyde etc. er dødfødt. Anonymkode: eef61...968
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #33 Skrevet 31. august 2023 Når man sier at man bør fire på kravene så handler det IKKE om å fire på kravene i forhold til hvordan noen oppfører seg mot deg eller får deg til å føle deg. Det er krav man aldri skal fire på, men det er gjerne kravene mange firer på, for å få han kjekke eller rike mannen. De tilpasser seg og står på pinne for vedkommende. Det er helt misforstått. Det handler om at man ikke bør gå etter festens midtpunkt om du selv er en grå mus, ikke gå etter menn i lederstillinger om du selv jobber i kassa på dagligvaren, ikke gå etter de kjekkeste med mindre du er på samme nivå utseendemessig selv. Det handler om å se på om du kan tilby en partner det samme som du selv ser etter. Og hvis du ikke kan det, da må du tilpasse kravene dine og heller se om du kan finne en som er like alminnelig som deg selv. For det er nå en gang sånn at det store flertallet av oss er helt ordinære og vanlige mennesker. Det er det som er å finne en som er på samme nivå som deg selv. Her finner du også snille, omsorgsfulle og absolutt virile mennesker. Det handler om å gi disse en sjanse, det er der andre finner sin partner og blir lykkelige. Anonymkode: 9af43...e40 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #34 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette gjelder jo menn og. Å senke krav til alder og høyde etc. er dødfødt. Anonymkode: eef61...968 Ikke hvis man har fullstendig urealistiske krav. Dette gjelder for så vidt både kvinner og menn. Anonymkode: 29439...7cf 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #35 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når man sier at man bør fire på kravene så handler det IKKE om å fire på kravene i forhold til hvordan noen oppfører seg mot deg eller får deg til å føle deg. Det er krav man aldri skal fire på, men det er gjerne kravene mange firer på, for å få han kjekke eller rike mannen. De tilpasser seg og står på pinne for vedkommende. Det er helt misforstått. Det handler om at man ikke bør gå etter festens midtpunkt om du selv er en grå mus, ikke gå etter menn i lederstillinger om du selv jobber i kassa på dagligvaren, ikke gå etter de kjekkeste med mindre du er på samme nivå utseendemessig selv. Det handler om å se på om du kan tilby en partner det samme som du selv ser etter. Og hvis du ikke kan det, da må du tilpasse kravene dine og heller se om du kan finne en som er like alminnelig som deg selv. For det er nå en gang sånn at det store flertallet av oss er helt ordinære og vanlige mennesker. Det er det som er å finne en som er på samme nivå som deg selv. Her finner du også snille, omsorgsfulle og absolutt virile mennesker. Det handler om å gi disse en sjanse, det er der andre finner sin partner og blir lykkelige. Anonymkode: 9af43...e40 Det trodde jeg også, helt til en superkjekk, omtenksom og snill mann falt for den grå musa meg. Anonymkode: 29439...7cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #36 Skrevet 31. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke hvis man har fullstendig urealistiske krav. Dette gjelder for så vidt både kvinner og menn. Anonymkode: 29439...7cf Hvorfor det? Hva er poenget for en mann å bli sammen med en eldre dame feks. hvis han ikke blir tiltrukket av eldre damer? Anonymkode: eef61...968 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #37 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men så er det jo beintøft og jævlig kjipt å leve ensom og uten sex da.. Det orker de færreste i lengden. De fleste trenger nærhet, sex og masse kos. Anonymkode: d3dc1...50a Ingen trenger «nærhet, sex og kos» med en ekling man ikke er forelsket i eller tiltrukket av, tvert i mot. Anonymkode: 40a4e...eb7 1 6
Flintis Skrevet 31. august 2023 #38 Skrevet 31. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hver eneste forbannede gang jeg har gjort det, giret på kravene, tolerert og tolerert, gått ned på nivå utseendemessig, oversett uforenlige ulikheter, totalt forskjellige verdier, fysiske trekk, osv osv, hver eneste gang, har det gått dårlig. Virkelig dårlig. Ikke fir på kravene, hvorfor unnskylde personen, tåle, akseptere osv og være bare delvis fornøyd med det du ser, når du kan finne en som er ordentlig og perfekt for deg. Anonymkode: b1569...e4e Ja jeg ser ikke noe galt i å ha krav. En må i midlertid være forberedt på å ende opp alene i store deler av livet. Samfunnet bør derfor legge tilrette for singelfamilien altså en familie med en forelder. En del vil sikkert være litt polyorientert og da må også dette kunne reguleres og bli mer akseptert. Som lite attraktiv mann må en senke krava for å oppleve sex og samliv. Imidlertid er alltid alternativet å være alene og det går også bra. Endret 31. august 2023 av Flintis
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #39 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor det? Hva er poenget for en mann å bli sammen med en eldre dame feks. hvis han ikke blir tiltrukket av eldre damer? Anonymkode: eef61...968 Han kan jo bli sammen med en jevnaldrende dame eller en dame som er et par år yngre. Men hvis han nekter å fire på kravet om at dama skal være 20 år yngre, vil han mest sannsynlig slite. Anonymkode: 29439...7cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #40 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen trenger «nærhet, sex og kos» med en ekling man ikke er forelsket i eller tiltrukket av, tvert i mot. Anonymkode: 40a4e...eb7 Nettopp. Hva er det med å male singellivet kullsvart? Jeg er veldig glad i nærhet, men klarte meg da fint alene som singel, og hadde det fint da også. Anonymkode: 29439...7cf 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå