AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #61 Skrevet 31. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er ikke det dette betyr i det hele tatt! 😅 han har ikke null preferanser, bare andre preferanser… så ikke sikkert du kunne sett ut som er takras og hatt en usympatisk personlighet samtidig… men en «mindre pen» jente som er feks snill og smart - hva er galt med det? Anonymkode: bc3bd...4a6 Er absolutt ikke noe galt med det. Men opplevde at en var litt hard to get og jeg måtte jobbe litt for han, han sa ofte at jeg var snill og god men ga ingen komplimenter for utseende mitt og kunne tvert imot negge meg litt så jeg trodde jeg jeg ikke var fin nok, selv om mange andre menn har beskrevet meg som drømmedame. Når jeg så bilde av eksen som var kraftig overvektig og hadde maskuline trekk i ansiktet fikk ego en liten knekk ja, skjønte ikke hvorfor jeg hadde latt han diktere selvfølelsen min og tok mistet interessen. Er pga dette jeg forstår ts litt. Anonymkode: 434e7...70b 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #62 Skrevet 31. august 2023 Så hun er stygg utenpå og du er stygg inni, han liker tydeligvis jenter med noe stygt ved seg. Anonymkode: e4e3d...70a 1
Bålkaffe Skrevet 31. august 2023 #63 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, hu var ikke noe pen. Ble litt kvalmt. Anonymkode: 127cc...551 Er det eksen hans du skal være sammen med, eller? Siden du tydeligvis vil bryte et forhold pga en han har vært sammen med før? 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #64 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså, jeg vil ikke være den personen, men det er "are we", og ikke "is we". Anonymkode: b4e5b...7fb Ja, det er veldig stor forskjell på to og too også. Anonymkode: 3a468...116 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #65 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fikk avsmak Anonymkode: 127cc...551 Hvis du prøver å finne ut hvorfor du fikk avsmak, hvilke tanker det var du fikk når du så dette bildet, så vil du kanskje komme litt nærmere å forstå deg selv bedre. Anonymkode: b6680...5a9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #66 Skrevet 31. august 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Altså, jeg vil ikke være den personen, men det er "are we", og ikke "is we". Anonymkode: b4e5b...7fb Anonymkode: 48a53...23f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #67 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå er jeg helt turned-off. Avslutte? Anonymkode: 127cc...551 Og så kommer du til Kvinneguiden for å sutre? 🤣 Attentionwhore! Anonymkode: 03698...318
Gjest Syngemann Skrevet 31. august 2023 #68 Skrevet 31. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå er jeg helt turned-off. Avslutte? Anonymkode: 127cc...551 Hadde du blitt turned-on om eks-dama var smellvakker? Endret 31. august 2023 av Syngemann
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #69 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er absolutt ikke noe galt med det. Men opplevde at en var litt hard to get og jeg måtte jobbe litt for han, han sa ofte at jeg var snill og god men ga ingen komplimenter for utseende mitt og kunne tvert imot negge meg litt så jeg trodde jeg jeg ikke var fin nok, selv om mange andre menn har beskrevet meg som drømmedame. Når jeg så bilde av eksen som var kraftig overvektig og hadde maskuline trekk i ansiktet fikk ego en liten knekk ja, skjønte ikke hvorfor jeg hadde latt han diktere selvfølelsen min og tok mistet interessen. Er pga dette jeg forstår ts litt. Anonymkode: 434e7...70b Ok.. Ja, altså - jeg leser hva du skriver, og prøver å forstå, men jeg klarer ikke å henge med i logikken, beklager 😅 Han likte vel henne for andre kvaliteter enn utseende, enkelt og greit? Eller så var akkuratt han en av disse merkelige mennene som liker å få andre til å føle seg usikker, og bare forstyrret tankegangen din? Jeg håper dere treffer partnere dere har det godt med, og omvendt. Ang dette emnet får vi bare være enige om å være uenige, vi tenker veldig ulikt her 😊 Anonymkode: bc3bd...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #70 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nå er jeg helt turned-off. Avslutte? Anonymkode: 127cc...551 Ikke skap deg. Anonymkode: 72ed0...443 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #71 Skrevet 31. august 2023 Gjør fyren en tjeneste slik at han kan finne seg ei ordentlig kvinne! For noen holdninger. Blir mållaus. Jeg håper inderlig ikke det er barn inni bildet her. Anonymkode: ca25e...29a 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #72 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja det er det helt sikkert og det driter jeg i, men det er noe med det å se ekser til potensielle, noen ganger blir det dealbreakeren. Anonymkode: 127cc...551 Ja, det er tydelig at du og han har ulike preferanser for hvilke kvinner dere vil ligge med. Det er litt merkelig å forvente at han skal ha samme smak som du har. Nå har du lært: Neste gang må du huske å be om å få se bilde av samtlige ekser allerede på første date, slik at du unngår et slikt dyptgripende traume igjen. Anonymkode: 069cd...67d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #73 Skrevet 1. september 2023 On 8/31/2023 at 9:22 AM, AnonymBruker said: Hva er det som er galt med folk, er dette seriøst? «Han gikk mange hakk ned»?? Hun kan jo ha vært verdens mest morsommeste, kuleste, smarteste, sympatiske osv… Hvorfor er det viktig for deg å ha en overfladisk mann? Anonymkode: bc3bd...4a6 Tror det er veldig lett å si at man ville vært uberørt uten å ha vært i samme situasjon selv. Jeg hadde aldri tidligere sett for meg at jeg ville tenke over hvordan en eks så ut. Men dette var utenom det vanlige der jeg omtrent ikke sett noen som har vært så uheldig med utseendet. Selvfølgelig gjør personlighet et menneske mer attraktiv, men for de aller fleste kreves det et snev av fysisk tiltrekning for at et forhold skal være aktuelt. Det hjelper ikke å være verdens snilleste om det ikke finnes tiltrekning. Jeg spurte på en skånsom måte om forholdet, og manglende tiltrekning var hovedårsaken til at han gjorde det slutt. Anonymkode: bd3f1...888 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #74 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 19.28): Er det indre som teller. Faktisk ja. Henger de indre kjønnsleppene langt nedover låra så er det ikke noe fint. Anonymkode: e60af...651
AnonymBruker 42 Skrevet 1. september 2023 #75 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 19.28): Menn tar det de får. Slik er det bare. Er vi damer som er skada som tror vi må se ut som operert Kim Kardashian. Er det indre som teller. Anonymkode: e1a38...b21 Ja, altså - "du/dere" er relativt "skada" dersom dere tror Kim Carcrashian er noe den jevne mann sikler etter, og du ikke bare fjaser 😅 Ikke at jeg tror denne tråden er reel, men det er litt artig i hvor stor grad kvinners syn på menn kan forandres av tidligere partnere, og/eller hva en annen måtte synes om han (jaja, det gjelder menn også, bare i en uendelig mindre grad)...
Drizzt Skrevet 1. september 2023 #76 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 18.43): Nå er jeg helt turned-off. Avslutte? Anonymkode: 127cc...551 Hvis det er et problem at han har hatt kjærester før, så avslutt og finn deg en mann som aldri har vært i et forhold før.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #77 Skrevet 2. september 2023 Faktisk enig, det er turn off hvis han har dårlig smak, jeg vil jo ikke settes i samme bås som damer jeg anser som mindre attraktive. 🙈 Anonymkode: b7601...d17 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #78 Skrevet 3. september 2023 Min forrige kjæreste hadde en litt mindre pen eks. Stor nese og hake og litt kjerring. Jeg ble glad da jeg oppdaget det, fordi det betydde at han var et generøst menneske. Han snakket mye om hvor utrolig pen jeg var, og det stresset meg litt, for utseendet vil jo på et eller annet tidspunkt falme... Jeg tenkte at hvis han likte henne, så ville han forhåpentligvis også kunne godta at mitt utseende forandret seg med alderen. Jeg hadde derimot blitt stresset hvis eksen var smellvakker. Da hadde jeg tenkt at han sikkert savnet henne og syntes hun var mye flottere enn meg. Anonymkode: f66fd...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #79 Skrevet 3. september 2023 Jeg synes også det var litt turn off. Skjønte jo at han hadde oppgradert noe kraftig, mens jeg egentlig ikke hadde det. Da ble han rett og slett mindre attraktiv i mine øyne. ikke TS Anonymkode: 3bea6...0ee 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #80 Skrevet 3. september 2023 Det er dystert å lese hvordan dere tenker. Anonymkode: aefe0...629
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå