Gå til innhold

Jeg så bilde av eksen hans.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du ble turned off fordi du ikke syns exen hans var noe pen? Tror du kan belage deg på ett langt liv alene om det ikke skal mer til 😂  

Anonymkode: 746cc...4d8

Aldri hatt det problemet før

Anonymkode: 127cc...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er ikke egentlig at siden denne mannen tydeligvis ikke er opptatt kun av utseende, men setter andre «indre» kvaliteter høyere - så blir du bekymret siden det er et område du er redd du kommer til kort? 

Anonymkode: bc3bd...4a6

Ble ikje bekymret, mer oppgitt over at jeg har stresset så om jeg var fin nok, og så fant ut at de ikke brydde seg om utseende til damer overhode

Anonymkode: 434e7...70b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet er ikke egentlig at siden denne mannen tydeligvis ikke er opptatt kun av utseende, men setter andre «indre» kvaliteter høyere - så blir du bekymret siden det er et område du er redd du kommer til kort? 

Tror du tror du siterte ts der. Se på anonymbruker-numrene. Blir så rotete ellers. Nei, jeg er ikke redd for å «komme til kort». Herregud. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du tror du siterte ts der. Se på anonymbruker-numrene. Blir så rotete ellers. Nei, jeg er ikke redd for å «komme til kort». Herregud. 

Men hva er problemet da? Jeg forstår ikke? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva er problemet da? Jeg forstår ikke? 

Fikk avsmak

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Les «Tilværelsens uutholdelige letthet» av Milan Kundera. Der er det et avsnitt om det. Det kvinner har problemer med å godta er når eksen til typen var skikkelig stygg, det blir en knekk i forfengeligheten/selvfølelsen. Jeg har kjent på det selv, da putter jeg meg liksom helt frivillig i «den kategorien», er jeg like uattraktiv?  Helt irrasjonelt og innmari dumt. (Men det er en god bok, tipset mitt gjelder). 

Anonymkode: 63711...8dd

Fantastisk bok! "En reisende en vinterdag.." 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk avsmak

Ja, jeg ser du gjentar dette 😂 Har du kapasitet til å utdype? 

• Liker 3
Skrevet

Klarer du å forklare hva problemet er?

Er du veldig ung?

Anonymkode: 3be0d...97c

• Nyttig 1
Skrevet

En mann som dater jenter for den de er, og ikke for utseendet? nei, løp du TS. Finn deg en overfladisk badboy istedet, du er tydelig ikke moden for noe forhold uansett. Han fortjener noe bedre.

Anonymkode: 44c1c...79b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Må innrømme jeg følte på det samme selv en gang. Ble sjokkert over å se bilde av eksen til en tidligere kjæreste. Hun var usedvanlig uheldig med utseende. Jeg hadde aldri sett et par som var i nærheten av så skjevstilt hva gjaldt utseende. Jeg lurte på om han hadde lave tanker om seg selv siden han gikk så mange hakk ned. Det bet seg fast i minnet, og jeg følte ubehag ved å tenke på at de hadde vært sammen. 

Anonymkode: bd3f1...888

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Må innrømme jeg følte på det samme selv en gang. Ble sjokkert over å se bilde av eksen til en tidligere kjæreste. Hun var usedvanlig uheldig med utseende. Jeg hadde aldri sett et par som var i nærheten av så skjevstilt hva gjaldt utseende. Jeg lurte på om han hadde lave tanker om seg selv siden han gikk så mange hakk ned. Det bet seg fast i minnet, og jeg følte ubehag ved å tenke på at de hadde vært sammen. 

Anonymkode: bd3f1...888

Hva er det som er galt med folk, er dette seriøst? «Han gikk mange hakk ned»?? Hun kan jo ha vært verdens mest morsommeste, kuleste, smarteste, sympatiske osv… Hvorfor er det viktig for deg å ha en overfladisk mann? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

En mann som dater jenter for den de er, og ikke for utseendet? nei, løp du TS. Finn deg en overfladisk badboy istedet, du er tydelig ikke moden for noe forhold uansett. Han fortjener noe bedre.

Anonymkode: 44c1c...79b

Må det ene utelukke det andre da? Ts vil sikkert ha en som liker henne for henne og som ikke er overfladisk. Men forstår og at man føler seg mindre spesiell på en måte. Er det ikke litt slik menn føler det når de hører at dama har hatt sex med tresifret før dem, altså mindre spesiell? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må det ene utelukke det andre da? Ts vil sikkert ha en som liker henne for henne og som ikke er overfladisk. Men forstår og at man føler seg mindre spesiell på en måte. Er det ikke litt slik menn føler det når de hører at dama har hatt sex med tresifret før dem, altså mindre spesiell? 

Jeg forstår ikke denne sammenlikningen, poenget her er jo ikke hvor mange han har hatt? At han har hatt en kjærest han likte pga personlighet e.l må jo vise at dette er en normal, hyggelig fyr? 😅 Så dere vil ha en mann som ikke er overfladisk i teorien, men ikke i praksis..? 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå er jeg helt turned-off. Avslutte?

Hæ?

Jeg skjønte ikke hva som er problemet?

Tror du kanskje ikke er voksen nok for et forhold enda.

Anonymkode: a713f...082

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår ikke denne sammenlikningen, poenget her er jo ikke hvor mange han har hatt? At han har hatt en kjærest han likte pga personlighet e.l må jo vise at dette er en normal, hyggelig fyr? 😅 Så dere vil ha en mann som ikke er overfladisk i teorien, men ikke i praksis..? 😉

Forskjell på overfladisk og at man har null preferanser. Da er det naturlig at man føler seg mindre spesiell når man ser at man kunne sett ut som et takras og likevel fått innpass hos fyren. 

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Menn tar det de får. Slik er det bare. Er vi damer som er skada som tror vi må se ut som operert Kim Kardashian. Er det indre som teller. 

Anonymkode: e1a38...b21

Er egentlig ikke så viktig med det indre heller. Vi tar som du sier det vi får. 

Anonymkode: ceb94...e95

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå er jeg helt turned-off. Avslutte?

Ja gjør det.Finn deg en 10`r du.

Anonymkode: c69f3...ae7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forskjell på overfladisk og at man har null preferanser. Da er det naturlig at man føler seg mindre spesiell når man ser at man kunne sett ut som et takras og likevel fått innpass hos fyren. 

Nei, det er ikke det dette betyr i det hele tatt! 😅 han har ikke null preferanser, bare andre preferanser… så ikke sikkert du kunne sett ut som er takras og hatt en usympatisk personlighet samtidig… men en «mindre pen» jente som er feks snill og smart - hva er galt med det? 

• Liker 2
Skrevet

Og menn er ikke bedre her forresten. Jeg har en veldig pen ekssamboer og når menn ser bilde av han kommenterer de hvor kjekk han er og virker liksom fornøyd eller imponert over utseende hans. For da tenker de nok i underbevisstheten at de er kjekke også 😄Og i motsatt fall om eksen er stygg vil det få utslag som hos ts

• Nyttig 2
Skrevet

Belag deg på et liv alene.

Anonymkode: c69f3...ae7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...