Gå til innhold

Noen som spiller padel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til det, men kjenner ingen som vil bli med. Er det noen som har startet med dette alene? Man må jo ha noen å spille med. Virker som alle som begynner har begynt å spille med noen de kjenner.

Anonymkode: 74b61...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg bor har de "turneringer" flere ganger i uken, hvor man bare kan melde seg på (det er enten i par eller alene). Jeg har aldri prøvd 😊

Anonymkode: 0d4dc...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der jeg bor har de "turneringer" flere ganger i uken, hvor man bare kan melde seg på (det er enten i par eller alene). Jeg har aldri prøvd 😊

Jeg har og sett at man kan melde seg på turneringer, men får jo ikke trent når jeg ikke har noen å spille med.🙈 Man må vel ha venner som spiller for å bli med på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 19.37):

Jeg har og sett at man kan melde seg på turneringer, men får jo ikke trent når jeg ikke har noen å spille med.🙈 Man må vel ha venner som spiller for å bli med på dette..

Slik jeg har forstått det er turneringene så lavterskel og arrangeres så ofte at det fungerer som trening, på lavere nivå trenger man sikkert ikke å trene padel utenom i tillegg. Men du bør selvsagt kunne reglene og ha prøvd å spille først. På det senteret jeg snakker om har de en slags innføringstime(?) som man innimellom man booke gratis. Etter det tipper jeg man kanskje er klar for å spille "turnering". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...