Gå til innhold

Folk på KG bryr seg altfor mye om hva andre synes og mener

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Er det riktig av meg å gjøre sånn i en slik alder?" "Hva vil de tenke om meg hvis jeg sier ifra?" "Vil det være teit om jeg spiser dette to dager på rad?" "Kan jeg kle meg slik om sommeren?" Svar: "Nei huff det passer ikke" "De vil tenke negativt om deg" "Sånn gjør man bare ikke, because reasons" osv osv osv 

"Som seg hør og bør" Det er mantraet her.  Janteloven er for sterk.

Anonymkode: 09bd2...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så er det den tvers motsatte siden, med damer som sier de er kåt på stesønnen sin eller ligger med bestevennen til sønnen (ok der blir jeg dømmende men fy søren det er drøyt synes jeg). Eller brukere som insisterer på at man ikke skal si ifra til mannen hvis en venninne er utro mot han. Jeg blir ikke klok på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er det å være så vanlig og A4 som mulig det viktigste de har i livet. Alt som kan være rart/unormalt må unngås. 

Så er det også en haug med usikre folk. De som har et bekreftelsesbehov (tafatte folk), etc. 

Anonymkode: 7aa68...001

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For noen er det å være så vanlig og A4 som mulig det viktigste de har i livet. Alt som kan være rart/unormalt må unngås. 

Anonymkode: 7aa68...001

Dette. Er det noe som aldri ville skjedd i det kjedelige A4 livet deres , så roper de troll med en gang. Er man dame som skiller seg ut fra den "vanlige" , eller kanskje har litt andre meninger osv... så roper de mann.

Anonymkode: c7e25...17f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si ifra til din veninnes mann at hun har vært utro i lang tid regnes som en synd blant mange her, så disse normene A-4 menneskene klynger seg til handler ikke om moral, det er en bisarr "code of conduct"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...