AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg må kjøpe en laptop for privat bruk. Skal kun brukes til surfing, Word og PowerPoint. Bør jeg kjøpe ny eller brukt? Forslag til en billigst mulig PC som dekker mine behov? Hvor bør jeg kjøpe? Anonymkode: e4284...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 Noen som vet 🙂 Anonymkode: e4284...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsen Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 En veldig billig laptop ville jeg vært litt skeptisk til å kjøpe brukt. Selv hadde jeg sjekka outlet-varer fra Elkjøp eller noe. Pass på at det ikke er en Chromebook, om du vil benytte Windows. Må det være en laptop? Du får mye mer ytelse for pengene i de laveste prisklassene om du kjøper en stasjonær, så kan du plukke opp en billig/gratis skjerm brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg bruker telefonen til disse tingene. Anonymkode: 62281...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Del Skrevet 30. august 2023 9 hours ago, Sinsen said: En veldig billig laptop ville jeg vært litt skeptisk til å kjøpe brukt. Selv hadde jeg sjekka outlet-varer fra Elkjøp eller noe. Pass på at det ikke er en Chromebook, om du vil benytte Windows. Må det være en laptop? Du får mye mer ytelse for pengene i de laveste prisklassene om du kjøper en stasjonær, så kan du plukke opp en billig/gratis skjerm brukt. Takk for svar. Jeg har en monitor liggende, så kanskje det er en mulighet med stasjonær, ja. Anonymkode: e4284...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 30. august 2023 #6 Del Skrevet 30. august 2023 Sjekk ut Plan B IT AS. De selger profesjonelt IT-utstyr som har vært brukt i treårige leasingavtaler i bedrifter, og som er maks 5 år gammelt. Profesjonelt utstyr har som regel en helt annen (og bedre) kvalitet enn mye av det som er produsert for det private markedet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 30. august 2023 #7 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg ville kjøpt en brukt til det bruket. Får en grei en til 500-1000 på finn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Del Skrevet 30. august 2023 4 hours ago, Roci said: Sjekk ut Plan B IT AS. De selger profesjonelt IT-utstyr som har vært brukt i treårige leasingavtaler i bedrifter, og som er maks 5 år gammelt. Profesjonelt utstyr har som regel en helt annen (og bedre) kvalitet enn mye av det som er produsert for det private markedet. Tusen takk for bra tips, skal sjekke ut! Anonymkode: e4284...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Del Skrevet 30. august 2023 4 hours ago, trøndermann38 said: Jeg ville kjøpt en brukt til det bruket. Får en grei en til 500-1000 på finn Tusen takk for bra tips, klarte ikke helt å finne så billig, men får gjøre flere søk. Jeg bor i Oslo, så burde vel dukke opp noe innenfor rekkevidde til å plukke opp. Anonymkode: e4284...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Del Skrevet 30. august 2023 Roci skrev (4 timer siden): Sjekk ut Plan B IT AS. De selger profesjonelt IT-utstyr som har vært brukt i treårige leasingavtaler i bedrifter, og som er maks 5 år gammelt. Profesjonelt utstyr har som regel en helt annen (og bedre) kvalitet enn mye av det som er produsert for det private markedet. For noen priser de har. Selv fikk jeg kjøpt solide bedrifts-PC-er av en privatperson som hadde tilgang til dette til en brøkdel av prisen de opererer med, så jeg vil anbefale TS om å sjekke Finn.no først. Anonymkode: a1231...e93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #11 Del Skrevet 30. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: For noen priser de har. Selv fikk jeg kjøpt solide bedrifts-PC-er av en privatperson som hadde tilgang til dette til en brøkdel av prisen de opererer med, så jeg vil anbefale TS om å sjekke Finn.no først. Anonymkode: a1231...e93 Takk, ja, så at de var vel dyre der Anonymkode: e4284...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 30. august 2023 #12 Del Skrevet 30. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For noen priser de har. Selv fikk jeg kjøpt solide bedrifts-PC-er av en privatperson som hadde tilgang til dette til en brøkdel av prisen de opererer med, så jeg vil anbefale TS om å sjekke Finn.no først. Anonymkode: a1231...e93 De er ikke av de billigste, men jeg er veldig fornøyd med dem Har ikke så god erfaring med å kjøpe brukt PC på finn.no, så jeg betaler gjerne ekstra for den sikkerheten. Endret 30. august 2023 av Roci 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 30. august 2023 #13 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tusen takk for bra tips, klarte ikke helt å finne så billig, men får gjøre flere søk. Jeg bor i Oslo, så burde vel dukke opp noe innenfor rekkevidde til å plukke opp. Anonymkode: e4284...245 Ja de bra billige kjøpene blir solgt fort, ser flere som selges alt for dyrt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå