Gå til innhold

Billigste PC for surfing og MS Office?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøpe en laptop for privat bruk. Skal kun brukes til surfing, Word og PowerPoint. Bør jeg kjøpe ny eller brukt? Forslag til en billigst mulig PC som dekker mine behov? Hvor bør jeg kjøpe?

Anonymkode: e4284...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En veldig billig laptop ville jeg vært litt skeptisk til å kjøpe brukt. Selv hadde jeg sjekka outlet-varer fra Elkjøp eller noe.

Pass på at det ikke er en Chromebook, om du vil benytte Windows.

Må det være en laptop? Du får mye mer ytelse for pengene i de laveste prisklassene om du kjøper en stasjonær, så kan du plukke opp en billig/gratis skjerm brukt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Sinsen said:

En veldig billig laptop ville jeg vært litt skeptisk til å kjøpe brukt. Selv hadde jeg sjekka outlet-varer fra Elkjøp eller noe.

Pass på at det ikke er en Chromebook, om du vil benytte Windows.

Må det være en laptop? Du får mye mer ytelse for pengene i de laveste prisklassene om du kjøper en stasjonær, så kan du plukke opp en billig/gratis skjerm brukt.

Takk for svar. Jeg har en monitor liggende, så kanskje det er en mulighet med stasjonær, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Plan B IT AS. De selger profesjonelt IT-utstyr som har vært brukt i treårige leasingavtaler i bedrifter, og som er maks 5 år gammelt. Profesjonelt utstyr har som regel en helt annen (og bedre) kvalitet enn mye av det som er produsert for det private markedet.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville kjøpt en brukt til det bruket. Får en grei en til 500-1000 på finn

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Roci said:

Sjekk ut Plan B IT AS. De selger profesjonelt IT-utstyr som har vært brukt i treårige leasingavtaler i bedrifter, og som er maks 5 år gammelt. Profesjonelt utstyr har som regel en helt annen (og bedre) kvalitet enn mye av det som er produsert for det private markedet.

Tusen takk for bra tips, skal sjekke ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, trøndermann38 said:

Jeg ville kjøpt en brukt til det bruket. Får en grei en til 500-1000 på finn

Tusen takk for bra tips, klarte ikke helt å finne så billig, men får gjøre flere søk. Jeg bor i Oslo, så burde vel dukke opp noe innenfor rekkevidde til å plukke opp.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (4 timer siden):

For noen priser de har.

Selv fikk jeg kjøpt solide bedrifts-PC-er av en privatperson som hadde tilgang til dette til en brøkdel av prisen de opererer med, så jeg vil anbefale TS om å sjekke Finn.no først.

Anonymkode: a1231...e93

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

For noen priser de har.

Selv fikk jeg kjøpt solide bedrifts-PC-er av en privatperson som hadde tilgang til dette til en brøkdel av prisen de opererer med, så jeg vil anbefale TS om å sjekke Finn.no først.

Takk, ja, så at de var vel dyre der

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For noen priser de har.

De er ikke av de billigste, men jeg er veldig fornøyd med dem :) Har ikke så god erfaring med å kjøpe brukt PC på finn.no, så jeg betaler gjerne ekstra for den sikkerheten.

Endret av Roci
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tusen takk for bra tips, klarte ikke helt å finne så billig, men får gjøre flere søk. Jeg bor i Oslo, så burde vel dukke opp noe innenfor rekkevidde til å plukke opp.  

Ja de bra billige kjøpene blir solgt fort, ser flere som selges alt for dyrt

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...