AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #41 Skrevet 29. august 2023 Tusen takk for gode og ærlige svar. Skulle veldig gjerne ønske at jeg var et troll og fant det på. Forventer ikke at han skal være slank og veltrent hele livet, men det er noe med å klippe håret (!) og ha på klær som hverken faller i fra hverandre og som ser greie ut. Føler at forfallet har gått veldig gradvis de siste 5 årene. Har prøvd å kjøpe klær til han ect, men er enten 'ikke hans stil' eller vanskelig å finne riktig størrelse (3xl er svindyrt). Har også flere ganger sagt at han får penger av meg, bare bestill deg klær, prioriter det. Bryr meg ikke noe særlig om vekta hans egentlig, mest hår og skjegg (OG TÅNEGLER!) Kan komme med en gledelig oppdatering på at han skal til frisør om en uke. Jeg har i flere mnd (eller år) gått å sagt at det er kjempesynd at en så fin mann kaster bort utseendet sitt med buskeskjegg og ustelt hår. Det har tydeligvis hjulpet. Håper han kjenner på hvordan det er å føle seg nyklipt og stelt etter frisørtimen og kjenner på å ville kle seg litt ok igjen. Mulig det er småbarnslivet som har slått han hardt i trynet og at han rett og slett er utslitt, men har en teori om at man får litt mer energi om man føler seg vel. Selv har jeg gått ned 25kg etter svangerskap, trener masse, sminker meg, kjøper kjoler osv. Har aldri vært så bra trent eller hatt så bra kropp som nå. Ikke at det her noe å si, bare et svar til deg som lurte på om jeg så bra ut etter 2 barn. Takk til dere som sier at jeg ikke trenger å leve sånn. Da kan jeg sette litt krav, selv om det bør være helt unødvendig til en voksen mann. Helt merkelig at han selv ikke vil føle seg bra. Skal sies at han dusjer, har rene klær og pusser tennene, så han stinker ikke, det er mer innkjøp av klær og å betale for tannlege ect som har manglet. Vi har ikke verdens beste økonomi, men slike ting må jo bare prioriteres. Anonymkode: 07050...3ad 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå