c_buk Skrevet 29. august 2023 #21 Skrevet 29. august 2023 Elsker dobbeltmoralen her. Kvinne forfaller og mann mister tiltrekningen? Skjerp deg mann! Utseende er ikke alt. Mann forfaller og kvinner mister tiltrekning? Han nå ta seg sammen. Æsj for en gris! 😅 Jeg mener man har et gjensidig ansvar i et forhold til å pleie sin egen kropp. Både med tanke på sunnhet/aktivitet og seksuell tiltrekning. 2 1
Arya2000 Skrevet 29. august 2023 #22 Skrevet 29. august 2023 c_buk skrev (6 minutter siden): Elsker dobbeltmoralen her. Kvinne forfaller og mann mister tiltrekningen? Skjerp deg mann! Utseende er ikke alt. Mann forfaller og kvinner mister tiltrekning? Han nå ta seg sammen. Æsj for en gris! 😅 Jeg mener man har et gjensidig ansvar i et forhold til å pleie sin egen kropp. Både med tanke på sunnhet/aktivitet og seksuell tiltrekning. Har aldri hørt om menn som må klippe de lange tåneglene for madammen. Her snakker vi next level uhygiene. 9 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #23 Skrevet 29. august 2023 Sikkert det ikke er et 🧌 du bor med? Anonymkode: 98597...127 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #24 Skrevet 29. august 2023 Jeg tenkte at jeg kunne relatere meg litt og komme med erfaring her, men skjønner at dere er på et helt annet nivå enn vi var.. Her hadde mannen lagt på seg og dermed fått for små klær. Så etter sommerferien har vi begge hatt fokus på å spise sunnere og redusere på kosedrikking. Ser allerede at det hjelper, og stikkordet er nok at dette ble et felles prosjekt. Det du beskriver derimot.. Klippe tånegler? Æsj.. Her klipper jeg allerede ungene, hadde nektet å måtte klippe en forvokst ungemann. Hva sier svigers? Tror noen andre gjerne kunne sagt i fra. Han avfeier deg med at du er overfladisk masekjerring. Hvs jobber han med?? Anonymkode: eb485...544 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #25 Skrevet 29. august 2023 Dette må være trolleinnlegg fra hun som runker til lange diskusjoner hun selv har satt i gang. Morsomt med beskrivelsen av mannen som er som en huleboer og svarer med gryntelyder når han får kritikk🤣. Bra tema konstruert av det halvseriøse dametrollet på kg!! Anonymkode: faea1...191 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #26 Skrevet 29. august 2023 Han må jo være deprimert. Anonymkode: 6ad3c...260
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #27 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i 10 år nå, og har 2 små barn sammen. Han var (og er!) en nydelig mann som bidrar likt hjemme og er en fantastisk god pappa. Problemet: De siste 5 årene har han totalt sluttet å ta vare på seg selv. Han kjøper ikke klær, gått opp 40kg, langt uflidd skjegg, er ikke fysisk aktiv, går ikke til tannlege. Sist måtte jeg klippe tåneglene for han, de var sykelig lange. Han er snart 40 år og ser at musklene begynner å forsvinne. Han var så kjekk når vi møttes. Men nå så skjemmes jeg nesten av å gå med han ute mtp klesvalg og hår. Når jeg sier noe om at det er viktig å ta vare på seg selv får jeg bare gryntelyder til svar. Noen tips? Må jeg bare leve med det? Utseendet er ikke alt, og jeg elsker han fortsatt, men må jeg virkelig gå hånd i hånd med noen som ser ut som en huleboer resten av livet? Anonymkode: 07050...3ad Du er overfladisk, ja. Det er du som er problemet her, du ser vel det? Prøv å forandre ham, så ser du hvordan det går. Anonymkode: 2029d...652
Rosalilje84 Skrevet 29. august 2023 #28 Skrevet 29. august 2023 Det der hørtes ekkelt ut, men dessverre også klare tegn på depresjon. Alvorlig deprimerte mennesker slutter ofte å ta vare på seg selv, inkludert personlig hygiene, vekt osv. Jeg hadde stilt ultimatum - gå til lege og få hjelp eller så er det slutt. Det er ikke din oppgave å være hans lege/terapeut/neglklipper (!!) 2
Rosalilje84 Skrevet 29. august 2023 #29 Skrevet 29. august 2023 c_buk skrev (22 minutter siden): Elsker dobbeltmoralen her. Kvinne forfaller og mann mister tiltrekningen? Skjerp deg mann! Utseende er ikke alt. Mann forfaller og kvinner mister tiltrekning? Han nå ta seg sammen. Æsj for en gris! 😅 Jeg mener man har et gjensidig ansvar i et forhold til å pleie sin egen kropp. Både med tanke på sunnhet/aktivitet og seksuell tiltrekning. Det her er jo ikke bare vektøkning, men også manglende personlig hygiene. Altså ingenting med utseendet å gjøre. Ingen på KG vil si at en mann må skjerpe seg og være intim med en kvinne som stinker 1 uke gammel piss og har lange, ustelte tånegler. 5 1
Rosalilje84 Skrevet 29. august 2023 #30 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er overfladisk, ja. Det er du som er problemet her, du ser vel det? Prøv å forandre ham, så ser du hvordan det går. Anonymkode: 2029d...652 Det er ikke overfladisk å ikke ville være sammen med en gris. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #31 Skrevet 29. august 2023 Ikke uvanlig at mannekroppen endrer seg en del mot slutten av 30åra, krever en del å vedlikeholde da. Testo forsvinner og dette er ganske vanlig. Lurer på om han er like fornøyd med kroppen din etter så mange år og flere barn...... Anonymkode: 73903...53d
Rosalilje84 Skrevet 29. august 2023 #32 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han må jo være deprimert. Anonymkode: 6ad3c...260 Og da har HAN ansvaret for å oppsøke hjelp, hun kan bare støtte ham, ikke motta hjelp i hans sted. 2
Lorieen Skrevet 29. august 2023 #33 Skrevet 29. august 2023 Altså, ÆSJ! Jeg hadde ikke orka. Han hadde fått klar melding om å enten begynne å stelle seg, eller finne seg et annet sted å bo. Jeg hadde faktisk informert om at hans fysiske forfall vekket avsky hos meg. Vektoppgangen hadde jeg ikke brydd meg om, men 3 cm lange tånegler og langt skittent skjegg? 🤮 Hadde han ikke skjønt problemet hadde jeg bedt ham kontakte lege og bli utredet for depresjon, demens eller hjernesvulst. 6
Nooni Skrevet 29. august 2023 #34 Skrevet 29. august 2023 Man blir eldre, får noen kilo for mye, håret blir grått, rynkene tydeligere og ting "faller til bakken" det er helt naturlig og jeg synes at veldig mange eldre er utrolig vakre. Så dette handler ikke om at han har blitt eldre, det handler om at han har blitt mer likegyldig. Ingen trenger å akseptere at partneren lar seg forfalle så mye at h*n ikke tar vare på egen hygiene. Å gå til frisøren, pusse tennene, vaske seg, stelle neglene og ta på seg rene klær er et helt minimum tenker jeg. Jeg forstår at du er glad i h*n og åpenbart mer tolerant enn meg, men jeg hadde satt ned foten og ikke snakk om at jeg hadde ønsket sex. Greit at det indre teller mest, men det er altså grenser. Så hvis du har nådd den grensen så får du nesten fortelle han det så direkte at det ikke er til å misforstå. 6 2
TLR Skrevet 29. august 2023 #35 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i 10 år nå, og har 2 små barn sammen. Han var (og er!) en nydelig mann som bidrar likt hjemme og er en fantastisk god pappa. Problemet: De siste 5 årene har han totalt sluttet å ta vare på seg selv. Han kjøper ikke klær, gått opp 40kg, langt uflidd skjegg, er ikke fysisk aktiv, går ikke til tannlege. Sist måtte jeg klippe tåneglene for han, de var sykelig lange. Han er snart 40 år og ser at musklene begynner å forsvinne. Han var så kjekk når vi møttes. Men nå så skjemmes jeg nesten av å gå med han ute mtp klesvalg og hår. Når jeg sier noe om at det er viktig å ta vare på seg selv får jeg bare gryntelyder til svar. Noen tips? Må jeg bare leve med det? Utseendet er ikke alt, og jeg elsker han fortsatt, men må jeg virkelig gå hånd i hånd med noen som ser ut som en huleboer resten av livet? Anonymkode: 07050...3ad Å gå opp 40 kilo er mye og helseskadelig. Sier ikke at han er tjukk fordi det er ikke min business. Jeg også veier noen kilo for mye og merker det på mine bein. Kanskje du bør snakke med han om livsstilssykdommer.prøv å få han med på noen aktivister 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #36 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ikke uvanlig at mannekroppen endrer seg en del mot slutten av 30åra, krever en del å vedlikeholde da. Testo forsvinner og dette er ganske vanlig. Lurer på om han er like fornøyd med kroppen din etter så mange år og flere barn...... Anonymkode: 73903...53d Man legger da ikke på seg 40 kilo bare fordi man nærmer segg 40. For noe tull. Anonymkode: 37f71...8df 6 2
Rosalilje84 Skrevet 29. august 2023 #37 Skrevet 29. august 2023 Det er for øvrig mer vanlig enn mange tror: https://www.dagbladet.no/nyheter/skrekktall-om-nordmenns-intime-vaner/77503440 Så lurer folk på hvorfor de er single ...
Forvirret23 Skrevet 29. august 2023 #38 Skrevet 29. august 2023 c_buk skrev (1 time siden): Elsker dobbeltmoralen her. Kvinne forfaller og mann mister tiltrekningen? Skjerp deg mann! Utseende er ikke alt. Mann forfaller og kvinner mister tiltrekning? Han nå ta seg sammen. Æsj for en gris! 😅 Jeg mener man har et gjensidig ansvar i et forhold til å pleie sin egen kropp. Både med tanke på sunnhet/aktivitet og seksuell tiltrekning. Jeg kan si det sånn at jeg har lagt på meg 20 kilo siden jeg traff mannen, jeg jobber hardt for å bli litt sprekere og attraktiv igjen for mannen min. Selv om han sier jeg er fin som jeg er. Men jeg har ikke sluttet å dusje, prøve å gjøre meg fin med det jeg har. Han klipper ikke neglene mine eller jeg bytter klær for jeg ikke skal lukte. Så hvilken mann godtar at kvinnen slutter å dusje, Klipper ikke negler og skifter ikke klær? Hvor er dobbeltmoralen her? 6
c_buk Skrevet 29. august 2023 #39 Skrevet 29. august 2023 Forvirret23 skrev (3 timer siden): Jeg kan si det sånn at jeg har lagt på meg 20 kilo siden jeg traff mannen, jeg jobber hardt for å bli litt sprekere og attraktiv igjen for mannen min. Selv om han sier jeg er fin som jeg er. Men jeg har ikke sluttet å dusje, prøve å gjøre meg fin med det jeg har. Han klipper ikke neglene mine eller jeg bytter klær for jeg ikke skal lukte. Så hvilken mann godtar at kvinnen slutter å dusje, Klipper ikke negler og skifter ikke klær? Hvor er dobbeltmoralen her? Dobbeltmoralen ligger kun skriftlig og fiktivt i forumet. Jeg er enig med deg. Ingen tolerer en partner som ikke dusjer, klipper negler osv 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #40 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begynn å ta bilder av han å heng opp. Om det ikke er så viktig så kan han få se seg selv overalt slik han er nå. Ta bilder HELE tiden av han å barna. Mulig at dette får han til å våkne opp litt, kanskje han ikke selv "innser" hvor lite han innser. Personlig så ville jeg vært utrolig frustrert. Det høres kjedelig ut TS, skjønner at du er frustrert. Anonymkode: e347e...673 Mye dumt en skal lese. Anonymkode: d91c6...092
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå