Flintis Skrevet 1. september 2023 #81 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker 42 skrev (18 minutter siden): "Søtmelk" Hvor gammel er du, og bruker du "dongeri-bukser"? Neida... Ja - jeg drikker "søtmelk"... Ikke så ofte som før, men jeg må ha det til noen ting... Jeg drikker det ikke så ofte fordi jeg håper og tror det kanskje kan være med på å forme dyrevelferden her i Norge litt Edith. Drikker "surmelk" også, da... Har du ikke hørt om Olabukser?😊
AnonymBruker 42 Skrevet 1. september 2023 #82 Skrevet 1. september 2023 Flintis skrev (8 minutter siden): Har du ikke hørt om Olabukser?😊 Joda, det er jo det jeg kaller det (selv om det sikker er like "gÆmlis" som "dongeri")😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #83 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 23.17): https://jerseymeieriet.no/produkt-kart Anonymkode: 088b7...6bd Takk for tips. Jeg var på Bryne i dag, så da stakk jeg innom Jerseymeieriet på vei hjem. I tillegg til Line Gard (Bryne) og Nyyyt (Vikeså). Den store gårdsutsalgdagen altså. Anonymkode: 72d56...cee 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå