SandraG Skrevet 28. august 2023 #1 Del Skrevet 28. august 2023 Noen som har et detaljert treningsprogram? Jeg har bare tilfeldige videoer på TikTok, det er så masete og demotiverende å prøve å sette sammen økt av det når jeg ikke har noe kunnskap... Jeg har kjøpt 4 kgs nå til å begynne med, er det lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Del Skrevet 28. august 2023 Anbefaler Grow With Jo. Jeg begynte først bare med youtube-videoene hennes før jeg lasta ned appen. Aldri hatt så mye treningsglede i mitt liv etter jeg fant henne, og nå er jeg skikkelig nøgd med kroppen min for første gang på 36 år 😆 Anonymkode: 50e41...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Anbefaler Grow With Jo. Jeg begynte først bare med youtube-videoene hennes før jeg lasta ned appen. Aldri hatt så mye treningsglede i mitt liv etter jeg fant henne, og nå er jeg skikkelig nøgd med kroppen min for første gang på 36 år 😆 Anonymkode: 50e41...998 For en herlig YouTube kanal!! Sjekken den nå og dama er helt fantastisk 😀 Tusen takk! Anonymkode: e05a1...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SandraG Skrevet 28. august 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaler Grow With Jo. Jeg begynte først bare med youtube-videoene hennes før jeg lasta ned appen. Aldri hatt så mye treningsglede i mitt liv etter jeg fant henne, og nå er jeg skikkelig nøgd med kroppen min for første gang på 36 år 😆 Anonymkode: 50e41...998 Nå har jeg hatt min første treningsøkt med et av hennes programmer, og jeg digget det!! Første gang i mitt liv jeg virkelig har kost meg med trening. Takk!! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå