Gå til innhold

Bred "dobbel" dyne til dobbeltseng?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bomullssatin på Kid Interiør?

Milla

Jepp! Holder meg egentlig konsekvent til sengetøy fra Høie, men det viste seg å være omtrent umulig å få tak i (noe annet enn vanlig bomull da..) her i byen. Som en midlertidig løsning plukka jeg derfor med meg det beste jeg klarte å finne på KID. Må si at jeg ble positivt overraska, men vi får se hvordan det går når det har fått noen runder gjennom vaskemaskinen. Må inrømme at jeg er skeptisk!

Dersom noen vet hvor jeg får tak i Høie sitt fulle utvalg, eller annet bra sengetøy på nett blir jeg taknemlig! Det eneste sørgelige med dobbeldyna er nemlig at vi må legge vekk våre deilige sengesett i damask og bomullssatin :( Hva gjør forresten dere andre med det ekstra putevaret? Jeg kommer jo til å ha dungevis med putevar til overs etterhvert....

Nevnte jeg at det er noe HERK å stryke dynetrekk på 2*2,20 meter??? Gjør det ALDRI igjen om jeg ikke har kniven på strupen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ekstra putevaret??? Vi har jo hver vår pute selv om vi har dobbeltdyne da!

Skrevet

Utvalget for dobbeltdyen er nok litt dårligere, og det er nok sjelden du kan kjøpe sengetøy på kjempetilbud, men ellers så finner du dobbeltdynetrekk omtrent overalt. men i blader som ellos og sparkjøp kan en finne billige sengesett. Jeg vil heller ha få kvalitetsdynetrekk enn mange billigere som alltid revner (har en tendens til å få foten inni dynetrekket, og dynetrekket har av og til revnet for jeg har "sparket "den ut igjen)

• 6 år senere...
Gjest Gjest_jørgen_*
Skrevet
Tror ikke dyna vil "skli" ut på sidene hvis dere ikke har veldig glatt sengetøy...

Sengetøy til dobbeldyner får du kjøpt overalt hvor de selger sengetøy, men noen steder har de litt mindre utvalg til dobbeldyner.

la redoute; bra utvalg!

Skrevet
Hva gjør forresten dere andre med det ekstra putevaret? Jeg kommer jo til å ha dungevis med putevar til overs etterhvert....

Nevnte jeg at det er noe HERK å stryke dynetrekk på 2*2,20 meter??? Gjør det ALDRI igjen om jeg ikke har kniven på strupen....

Dungevis med ekstra putevar???? Hvor ofte har du tenkt å kjøpe nytt trekk da? Og hvor mange sett synes du det er nødvendig å ha? Ellers har jeg samboer så han får det andre putevaret (heldiggrisen :sarkasme: )

Hvorfor i all verden skulle du stryke dynetrekket????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...