Gå til innhold

Kommer høsten nå?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått og ventet på en skikkelig sommerperioden siden starten på juli. Vi var mange som tenkte denne perioden ville komme i august, men nå er der straks september. Er det enda litt håp eller er det en ørliten sjans for at vi kan få en liten periode sommervarme i september også? Det har jo skjedd før😌

Anonymkode: a6467...e81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel i praksis vært høst siden juli, så den er her ja. Men det er kanskje en liten mulighet for "indian summer" i september. 

Anonymkode: 5e4af...e97

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norn trær begynner så smått å få høstfarger,  så jeg vil si at høsten er underveis 😊

(Høsten er favorittårstiden min) 

Nå ser jeg frem til mamge solrike og fine dager, og mørke lune kvelder 

Anonymkode: 4125c...74e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har gått og ventet på en skikkelig sommerperioden siden starten på juli. Vi var mange som tenkte denne perioden ville komme i august, men nå er der straks september. Er det enda litt håp eller er det en ørliten sjans for at vi kan få en liten periode sommervarme i september også? Det har jo skjedd før😌

Sommeren kom i juni. 

Anonymkode: fe17b...aa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hausten vil koma, i år som alle andre år.

Eit merkeleg spørsmål.

Anonymkode: 32b17...8a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høsten kommer nå. Det er for sent for sol og varme nå. Kan jo alltids bli noen soldager i september og oktober, men det blir ikke det samme. Temperaturen og lufta blir annerledes når høsten kommer. Denne sommeren er tapt, så nå må vi bare vente på neste vår og sommer. 

Anonymkode: 9a460...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar ikke til "syden" heller, for der lukter det så ekkelt :grine::grine:

Anonymkode: 478e8...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her midt på/ i nord har vi hatt en vidunderlig sommer. Det er enda varmt, og ikke gult på trærne. Jeg er knallbrun, og føler meg nesten mettet på sommer.

Anonymkode: 08ade...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vil påstå høsten er her allerede 😉

Anonymkode: 2729f...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler august har vært en «kald» måned. Aldri bikka 20 grader så vidt jeg kan huske…vært en trist måned, syns jeg.

Anonymkode: 9f2c2...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...