AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Hei. jeg har hatt brun utflod/blødning i 3 dager nå, det stoppet opp litt idag, og nå på kvelden begynnte det å bli rødt frisk blod. Ikke voldsomt mye, men sånn at jeg fikk blod på papiret når jeg tørket meg flere ganger ! Har ingen smerter, men føler dette ser veldig dårlig ut! hadde samleie tidligere idag om det har noe å si. Hadde håpet at kanskje bare det var årsaken, at slimhinnene er skjøre. Men nå har jeg jo hatt 3 dager med brun utflod i tillegg. Jeg er snart i uke 7. kan det fortsatt være håp? Bør jeg ringe legen imorgen og høre hva de tror? jeg har tidligere 1 spontanabort bak meg, og født en liten gutt. Svangerskapet med sønnen min blødde jeg ingenting i hele svangerskapet. Anonymkode: 84274...86c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 Ingen smerter? Anonymkode: 6e6f9...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen smerter? Anonymkode: 6e6f9...d56 Nei ingen smerter. Tok også en ny graviditetstest igår og den var kjempepostivt og kkke blitt noe svakere, hmm .. Ts Anonymkode: 84274...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 28. august 2023 #4 Del Skrevet 28. august 2023 Fortsatt håp, opplevd det samme og det gikk fint. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 Oppdatering: Var på privat ultralyd idag 8+4 og den levde der inni fortsatt❤️ Anonymkode: 84274...86c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oppdatering: Var på privat ultralyd idag 8+4 og den levde der inni fortsatt❤️ Anonymkode: 84274...86c Så bra! Gratulerer så masse ❤️ Anonymkode: 67f45...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oppdatering: Var på privat ultralyd idag 8+4 og den levde der inni fortsatt❤️ Anonymkode: 84274...86c Godt å lese! Håper alt går fint framover. Anonymkode: 5d168...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå