AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #21 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts sine tidligere tråder. Anonymkode: a1e9a...3c8 Har kanskje ikke ord lagt meg godt nok og delt alt riktig, men har hatt besøk av barnevernsvakta i dag og vi tar ikke noe forhastet beslutning uten fag folk i bildet så dere trenger ikke være bekymret. Anonymkode: a2bcb...fcb 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #22 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ts sine tidligere tråder. Anonymkode: a1e9a...3c8 For noe rot . Det ser ustabilt ut og urovekkende. Det er kanskje lurest å ikke gi noe mer respons da det ikke virker som ts er ved sine fulle fem og ikke helt takler svar som ikke støtter henne? Dessverre omhandler dette barn. Håper det er nettverk rundt som fanger opp hvis dette faktisk er reelt. Anonymkode: c93f9...d5c 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #23 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnefar er ikke i bildet nei. Han har en far men ikke biologisk. Ja barnevernet har vi super kontakt med men ikke det jeg lurte på vell 🙂 Anonymkode: a2bcb...fcb Tenker at barnevernet kan fortelle hvordan det er å bo i fosterhjem. Mulig det barnet du har nå er bekymret for om hn også må flytte, og det tenker jeg du kan prate med barnet om. Fortelle hvorfor søsken må flytte, og hva som gjør at barnet som bor hjemme kan bo hjemme. Vær ærlig, og bruk ord som barnet forstår. Anonymkode: 944b5...888
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #24 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har kanskje ikke ord lagt meg godt nok og delt alt riktig, men har hatt besøk av barnevernsvakta i dag og vi tar ikke noe forhastet beslutning uten fag folk i bildet så dere trenger ikke være bekymret. Anonymkode: a2bcb...fcb Så nå innrømmer du at dette var dine andre tråder? Dette er helt vilt og høres ikke bra ut. Og jeg tror det er best om ingen svarer noe mer. Anonymkode: 90f2a...114
Lorieen Skrevet 27. august 2023 #25 Skrevet 27. august 2023 Tidslinja di er ikke koherent og du endrer historien underveis. Stakkars barn, både den eldste og den yngste. Dette er ikke et stabilt hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #26 Skrevet 27. august 2023 Ville i dialog med barnevern funnet en måte å snakke med de andre barna om dette på en alderstilpasset måte. De har nok gode resurser dere kan benytte dere av da dette er noe de fra tid til annen er en del av. Slik at ikke de er redd for at de skal sendes bort om noe oppstår og slik at de forstår dette ikke er en form for straff for barnet som skal flytte. Tenker det er viktig å se og høre de andre barnas tanker, følelser og bekymringer rundt situasjonen og gjøre overgangen mykest mulig for alle parter. Anonymkode: e61c3...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #27 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ts sine tidligere tråder. Anonymkode: a1e9a...3c8 Helt spesielt at så mange kvinner kan sitte her og hate andre kvinner? Trodde dette var en gruppe hvor man kom med råd og tips. Ikke hals huggde noen fordi de har en annen mening enn deg. Er ikke noe regel på kvinne guiden om hvor mange innlegg man kan ha 🙂Det var mye fremm og tilbake i innleggene mine fordi denne situasjonen har vært vanskelig og det har vært mye frem og tilbake, som nevnt titalls ganger har vi kontakt med barnevernstjenesten i tillegg har vi også psykolog og ungen er fast på avlastning med andre barn i samme alder, jeg har også samtaler med skolen rundt alt dette, så dere ser jo ut som en gjeng med hatefulle kvinner. Jeg gjør mitt for at det skal bli bedre, er det ikke lov og si man er lei når det blir så mye. Vi kom frem til institusjon så endte vi på avlastning og etter litt mere tanker og samtaler har jeg som mor bestemt at det beste valget er og bli hjemme og ikke gå for noen av alternativene. Er nok adhd som har gjordt han mest ustabil så vi skal snakke med legen angående dette, i tillegg fortsetter vi kontakt med bv. Alt er under kontroll så slapp av. Anonymkode: a2bcb...fcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå