AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Snakker om Ragnarok, en god serie som er ødelagt av woke. Jeg begriper det ikke. At ikke skaperene ser det selv. Det er liksom ikke grenser for hvor mye woke de klarer å presse inn. Er liksom ingen i den serien som er "normal". Det skal være noe med alle. Mye homser, lesber, utlendinger og unormale mennesker det liksom skal være en liten norsk bygd. Er så lei av woke. Anonymkode: 20dd8...d18 29 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakker om Ragnarok, en god serie som er ødelagt av woke. Jeg begriper det ikke. At ikke skaperene ser det selv. Det er liksom ikke grenser for hvor mye woke de klarer å presse inn. Er liksom ingen i den serien som er "normal". Det skal være noe med alle. Mye homser, lesber, utlendinger og unormale mennesker det liksom skal være en liten norsk bygd. Er så lei av woke. Anonymkode: 20dd8...d18 Helt enig med deg! Anonymkode: 11830...d01 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 27. august 2023 #3 Del Skrevet 27. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Snakker om Ragnarok, en god serie som er ødelagt av woke. Jeg begriper det ikke. At ikke skaperene ser det selv. Det er liksom ikke grenser for hvor mye woke de klarer å presse inn. Er liksom ingen i den serien som er "normal". Det skal være noe med alle. Mye homser, lesber, utlendinger og unormale mennesker det liksom skal være en liten norsk bygd. Er så lei av woke. Anonymkode: 20dd8...d18 Har ikke sett serien, men har ganske avsmak av det selv i alskens filmer, serier, spill etc. Går ikke rundt og irriterer meg over det, bare gidder ikke å se eller betale for det. Nok av fantastiske gamle bøker og filmer til at jeg ikke ser noen grunn til å gidde å betale for innhold jeg ikke liker, og lever godt med det. Anbefales. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Del Skrevet 27. august 2023 Bare se på den nye SATC eller kommende Frasier reboot. Woke, woke og enda mer woke. Anonymkode: 82ed6...607 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Del Skrevet 27. august 2023 Har vel ikke kommet en god film/serie på sikkert 10 år nå. Anonymkode: 996a5...c87 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Del Skrevet 27. august 2023 Ragnarok hadde vært enelendig serie uten woke også. Ingen motstand, bare lettfordøyelig underholdning som er laget for å generere penger... Anonymkode: 89ea5...042 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #7 Del Skrevet 27. august 2023 Skulle stått "elendig" der altså. Anonymkode: 89ea5...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #8 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg likte ragnarok godt, men reagerte på akiurat det samme.. Jeg lurer på en ting, forestilte han seg bare det hele? Anonymkode: 6e157...473 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 28. august 2023 #9 Del Skrevet 28. august 2023 Serien er veldig bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #10 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Snakker om Ragnarok, en god serie som er ødelagt av woke. Jeg begriper det ikke. At ikke skaperene ser det selv. Det er liksom ikke grenser for hvor mye woke de klarer å presse inn. Er liksom ingen i den serien som er "normal". Det skal være noe med alle. Mye homser, lesber, utlendinger og unormale mennesker det liksom skal være en liten norsk bygd. Er så lei av woke. Anonymkode: 20dd8...d18 Enig med deg. For meg er woke blitt første kriterium for å slå av en påbegynt film. Er det normalisering av afrikanere og skeive som er agendaen med filmen er det brått stopp for interessen. Anonymkode: c21cc...47f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Del Skrevet 28. august 2023 Du sutrer seriøst over at serien ikke er «normal» nok når den handler om Tor, Odin, valkyrier og slikt? Det er like teit som de som sutra over at Samwell Tarley ikke gikk ned i vekt i GoT samtidig som de var OK med dragene og white walkerne😂 Anonymkode: 12b89...9cd 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 28. august 2023 #12 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg likte ragnarok godt, men reagerte på akiurat det samme.. Jeg lurer på en ting, forestilte han seg bare det hele? Anonymkode: 6e157...473 Spoiler Tror han forestilte seg hvordan ting hadde gått (til helvete) om de ikke hadde lagt fra seg våpnene. Og den symbolske døden til Tor gjorde at han endelig bare kunne få være Magne. De hadde jo aldri vært DEN brokete gjengen som satt og feiret på slutten om ikke noe bandt dem sammen? Tenker nå jeg, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 28. august 2023 #13 Del Skrevet 28. august 2023 1. Jeg synes det er fint at det lages flere filmer med minoriteter (i vestlig sammenheng) i fokus. For eksempel filmer om skeive, filmer med mørkhudede "normale" hovedroller osv. 2. Men, og det er et stort men, å "tvinge" mangfold inn i settinger hvor det åpenbart er malplassert blir bare for dumt. Jeg forstår ikke hvorfor historiske hvite mennesker i en historisk setting skal spilles av en ikke-hvit skuespiller. På samme måte som at det ville vært rart om en film pm f.eks Barak Obama ble spilt av en hvit skuespiller. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 28. august 2023 #14 Del Skrevet 28. august 2023 Boikott, boikott, boikott. Eneste som funker for forhåpentligvis å få skaperne til å innse at folk IKKE vil ha en kvinnelig svart skuespiller i rollen som Jarl HÅKON (ref Vikings 🙄) uansett hvor dyktig hun enn måtte være. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #15 Del Skrevet 28. august 2023 Bitre homofober og rasister får begynne å lage sine egne serier , siden de ikke tåler at minoriteter er en del av samfunnet og derfor inkluderes i filmer og serier. De klarer jo ikke engang å forstå at minoriteter alltid har eksistert i samfunnet. Anonymkode: 5ae37...93a 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #16 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bitre homofober og rasister får begynne å lage sine egne serier , siden de ikke tåler at minoriteter er en del av samfunnet og derfor inkluderes i filmer og serier. De klarer jo ikke engang å forstå at minoriteter alltid har eksistert i samfunnet. Anonymkode: 5ae37...93a Herregud - det handler ikke om det.... Det handler om at det blir prentet inn på en unaturlig måte... Jeg er hverken bitter, homofob eller rasist, men synes det er rart når en blander ting helt unaturlig. Anonymkode: f91db...305 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #17 Del Skrevet 28. august 2023 Det er et eventyr om guder og jetter, hvor 99,9% av hovedrollenene er hvite nordmenn. Det som irriterte meg mest var de med stavanger dialekt 😅 Er fra stavanger selv, og syns det høres latterlig ut på tv 🙈 Reagerte ikke på at det var et homofilt par med. Er ikke det normalt da? Fins det ikke homofile i små bygder? Tenkte ikke over det før jeg leste innlegget ditt 🤷♀️ Anonymkode: 22121...205 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #18 Del Skrevet 28. august 2023 Kalikalinka skrev (11 minutter siden): Skjul innhold Tror han forestilte seg hvordan ting hadde gått (til helvete) om de ikke hadde lagt fra seg våpnene. Og den symbolske døden til Tor gjorde at han endelig bare kunne få være Magne. De hadde jo aldri vært DEN brokete gjengen som satt og feiret på slutten om ikke noe bandt dem sammen? Tenker nå jeg, da. Spoiler Jeg tror han hadde psykiske problemer, og vi så i de tegneseriene at enkelte ting var akkurat som han hadde opplevd i serien, tegneserie Thor ble angrepet av en hund akkurat slm magne ble. Jeg tror slutten på serien var at han ble kvitt den drømmeverden og bestemte seg for å leve i den normale, face hans schizofreni.. Anonymkode: 6e157...473 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #19 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Herregud - det handler ikke om det.... Det handler om at det blir prentet inn på en unaturlig måte... Jeg er hverken bitter, homofob eller rasist, men synes det er rart når en blander ting helt unaturlig. Anonymkode: f91db...305 Nei. Folk later som at det er noe nytt. Anonymkode: 5ae37...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #20 Del Skrevet 28. august 2023 Ikke sett serien, så jeg forstår ikke hva som er "woke-piss" her. Det var homofile og svarte karakterer med? Og? Homofile og svarte har eksistert i veldig mange år,tror jaggu de har eksistert like lenge som heterofile og hvite. 🤔 Er det så farlig å se de på TV? Anonymkode: a316f...ca4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå