Gjest Pecado Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Plutselig sa det stopp. Trdde ikke det var mulig jeg. At det skulle bli sånn. Jeg har angst. Går på lykkepiller. Er fin for den nå d så lenge jeg sover nok, spiser nok og tar dem regelmessig. Jeg er alene med to barn, ei leilighet som skulle vært gjort mye med, en bil som alltid feiler noe, regninger som man aldri får betalt. Jeg studerer. Deltid bare, men nå er det praksis og fullt kjør. I tillegg jobber jeg 25% på sykehjem. Og jeg er sliten. Nå vil jeg bare skrike. Armene er blytunge. Kroppen kjennes mørbanket ut. Jeg har vondt i alle muskler. Jeg mistrives i praksis. Er sliten. Lei meg. Ikke overskudd til å smile. Ikke overskudd til å leke meg ungene. Bare lyst å trekke meg unna. Gleder meg til de sover da er det stille i huset. Alltid skjer det noe. Satt ei helg alene nå i helga. Kan ikke huske sist jeg gjorde dette. Hadde bare lyst å gråte for de var så godt. Sov masse. Jeg klarer ikke mer. Skal trekke meg fra praksis. Klarer ikke 8 uker til. Ikke har jeg råd, ikke har jeg ork, ikke klarer jeg mer. Og det går utover ungene. Viktigst av alt. Men jeg hater å gi meg. Skal klare alt. Alltid er de fullt kjør. Hjelper alle, skal klare alt. Verdensmester som bærer alle på sine skuldre. Men jeg er sliten. Klarer ikke mer. Orker snart ikke puste. Og nå syter jeg. Men det er ille. Vet ikke hva jeg egentlig vil med dette jeg. Bare få ut litt tror jeg.