AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Min datter på 17 ønsker å gå til hudlege, da hun sliter en del med kviser. Må vi til fastlege først eller ringer man en hudlege selv? Bor i Asker. Anonymkode: 4b519...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Hvis du skal ta det via det offentlige så må fastlege henvise. Hvis du vil ha privat så kan du gå rett på. Her jeg bor er køene til hudavdelingen så lange at hvis jeg skulle sjekket eksemen i ansiktet mitt via fastlege, ville jeg måtte vente rundt 1,5 år..! Betalte 1200kr og gikk privat, fikk time og resept på medisn dagen etterpå. Og det var det verdt. Anonymkode: c2de4...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 Skjønner. Jeg bare tenkte kanskje hun trengte flere oppfølgingstimer til kvisene handling og at det da blir dyrt privat? Noen som evt kan anbefale en hudlege i Asker området? Anonymkode: 4b519...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå