AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #21 Del Skrevet 27. august 2023 På Riksen har de bare brukt ultralyd én gang ved innsett av egg på meg. Har satt inn 8 ganger. Aldri blitt gravid hos dem. Går nå privat og har inntrykk av at de faktisk sjekker om de setter inn egget riktig ved å følge med på UL ved innsett. Den ene gangen på Riksen kom egget ut igjen i strået etter innsett og de måtte prøve på nytt... Har ingen god erfaring med Riksen dessverre, anbefales ikke. Anonymkode: cf9fd...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #22 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er så fascinerende, samt frustrerende hvor ulikt offentlige klinikker gjør ting.. Burde jo vært en generell standard på hvordan de gjør det.. Her har de brukt innvendig UL før egg, og utvendig UL når de setter egget.. Hvordan i alle dager skal de kunne vite hvor de har plassert det hvis ikke liksom? 🙈 Man merker iallfall tydelig at Behandling er ulik selv på prosedyrer 🙈 Det å gi råd er nesten som å stikke finger i luften for man vet aldri hva som skjer fra klinikk til klinikk lengre 🙈 Anonymkode: 8c747...c6b Har tenkt det samme selv, hvordan i alle dager ved de hva de driver med når de ikke sjekker med UL. Jeg har spurt de på Riksen rett ut om de ikke skal sjekke med UL men da sa de at de visste hva de drev med. Men som sagt kom egget ut i strået igjen den ene gangen, så jeg vet ikke helt jeg... Kanskje datt ikke egget ut av strået før langt nedi livmorhalsen da de prøvde igjen liksom... og hvor vanskelig er det å bruke maskinen som likevel står der ved siden av gynekologstolen. Anonymkode: cf9fd...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #23 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har tenkt det samme selv, hvordan i alle dager ved de hva de driver med når de ikke sjekker med UL. Jeg har spurt de på Riksen rett ut om de ikke skal sjekke med UL men da sa de at de visste hva de drev med. Men som sagt kom egget ut i strået igjen den ene gangen, så jeg vet ikke helt jeg... Kanskje datt ikke egget ut av strået før langt nedi livmorhalsen da de prøvde igjen liksom... og hvor vanskelig er det å bruke maskinen som likevel står der ved siden av gynekologstolen. Anonymkode: cf9fd...fce Ja samme tenker jeg.. Selv om de "vet hva de driver med" så er alle kvinner ulik på innsiden også.. noen har lengre eller kortere livmor, noen har gjerne arrvev de bør passe på å passere, andre har bakovervendt livmor mm.. Mye som gjør at de vil få ett bedre overblikk hvis de benytter UL. Jeg går offentlig og her brukes alltid UL før innsett og under innsett. Jeg kan dermed se på skjermen når egget slippes ut av røret ❤️ Anonymkode: 8c747...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå