AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #21 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 21.04): Er medlem av en del grupper på facebook, og har begynt å kjenne igjen en del navn som går igjen i kommentarfeltet i flere grupper. Noen grupper er i samme kategori, typ aktiv både i kommentarfeltet i kommentarfeltet «bilstoler» og «graviditet og tiden etter», men så kan jeg plutselig finne de igjen i «sjeldne fugler i Norge» etc., altså de er generelt aktive med å dele både kunnskap og erfaring i kommentarfeltene. Dere som anser dere som aktive på KG, er dere aktive i facebookgrupper også? Trives dere best i tråder/diskusjoner som her med nick, eller på facebook under fullt navn? Er det andre plasser dere er aktive? Anonymkode: 6f230...9f1 Jeg er i alle fall aktiv her på Kvinneguiden. Men har aldri vært på Facebook... Anonymkode: 14cb8...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 30. august 2023 #22 Del Skrevet 30. august 2023 Følger noen grupper og sider på fb, men passivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #23 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 21.04): Er medlem av en del grupper på facebook, og har begynt å kjenne igjen en del navn som går igjen i kommentarfeltet i flere grupper. Noen grupper er i samme kategori, typ aktiv både i kommentarfeltet i kommentarfeltet «bilstoler» og «graviditet og tiden etter», men så kan jeg plutselig finne de igjen i «sjeldne fugler i Norge» etc., altså de er generelt aktive med å dele både kunnskap og erfaring i kommentarfeltene. Dere som anser dere som aktive på KG, er dere aktive i facebookgrupper også? Trives dere best i tråder/diskusjoner som her med nick, eller på facebook under fullt navn? Er det andre plasser dere er aktive? Anonymkode: 6f230...9f1 Nei. Bare her. Anonymkode: 51edf...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #24 Del Skrevet 30. august 2023 Nei. Har kun Facebook for kjøp/ salg og arrangementer. Anonymkode: 66652...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 30. august 2023 #25 Del Skrevet 30. august 2023 Nei. Kun aktiv her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 30. august 2023 #26 Del Skrevet 30. august 2023 Frøkenfryden skrev (På 26.8.2023 den 6.57): Aktiv her. Har ikke facebook. Mulig jeg er utypisk. Da er vi to. Har ikke face, snap, insta, twitter eller noe slags anna møl. Aldri sett behovet. Har knapt nok smartelefon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå