AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #21 Del Skrevet 25. august 2023 Majer skrev (15 minutter siden): Warholm uttalte til NRK at han ikke kan trene mee andre gutter, men bare med jenter. Er ikke det en rar ting å si til mediene? Ja, han trener med jenter. Det ser jo ut til å fungere veldig bra for ham https://www.dagbladet.no/sport/derfor-trener-warholm-bare-med-jenter/70944979 Anonymkode: 37e53...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #22 Del Skrevet 25. august 2023 Warholm er veldig godt likt. Han virker veldig hyggelig. Jeg liker han Ingebrigtsen med bart best, han har mer humor. Jeg blir distrahert av Jakob sine øredobber. Ingenting imot menn med hull i øret, men de dinglende øredobber er stygge som faen. Personlig syns jeg de mannlige amerikanske utøverne virker cocky. Spesielt når kamera filmer dem rett før de skal konkurrere. Men det er ikke bare de amerikanske mennene. Jeg liker dem som kanskje vinker til kamera eller gir et lite nikk. Ikke de som skal gjøre en slags rar hypermaskulin lokkedans. Anonymkode: 3aa19...cb4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #23 Del Skrevet 25. august 2023 Amerikanerne har rett, men hva så? Kjedelig med de som lirer av seg standardfraser og bare sier de riktige tingene. Gi meg heller en skikkelig blærete kødd. Gøy når de taper. Gøy når de vinner. Anonymkode: 9c697...5db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #24 Del Skrevet 25. august 2023 Den overskriften må være skrevet for å trigge. Den som kan si at Warholm er frekk og cocky, er nok så misunnelig at det drypper av dem. Snakk om blid og jovial type! Anonymkode: 76a7b...499 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #25 Del Skrevet 25. august 2023 Skjønner ikke hvordan noen kan hevde at Warholm fremstår cocky. Warholm og treneren hans virker å være fantastiske fyrer. Ydmyke, behagelige, reflekterte og ganske rolige, men med et smil på lur. Ingebrigtsen-gutta virker å slekte på sin far, og fremstår ikke helt på den samme udmyke måten i media. Det har kanskje med hvordan de ble oppdratt. Anonymkode: 4ec9f...e4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #26 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes det er mange fra Stavanger/Sandnes som er litt sånn. Fremstår med veldig stor selvtillit, men det ligger likevel mye humor i det de sier. Hør på Narve også. Han snakker på samme måte. Det ligger alltid noe annet bak enn bare det de sier. Stort sett litt vittigheter til konkurrentene. Kommentarene til Narve stikker nok litt pga konflikten. Warholm er en helt annen type. Han gjør mye ut av seg, men sier vel aldri noe negativt? Anonymkode: aef7a...f43 Hør på ett år gamle intervjuer med Narve, så høres han helt annerledes ut... Anonymkode: 1979f...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #27 Del Skrevet 25. august 2023 Amerikanske toppidrettsutøvere er drillet i mediarespons, de har et PR team bak seg som formulerer hva de skal si og ikke skal si. De er vel så cocky som oss, men vi er mer direkte og våre utøvere sier hva de egentlig mener uten PR-filteret. Intervjuer og pressekonferanser med amerikanere er ofte bare luft og svada "I worked hard toward this game/race, but it's a team effort, could not have achieved this without my amazing coach, team, family and God" Anonymkode: eea82...717 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #28 Del Skrevet 25. august 2023 Har alle barna tatt avstand fra far eller kun løpegutta? Har de tatt avstand fra mor også? Anonymkode: c0166...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #29 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har alle barna tatt avstand fra far eller kun løpegutta? Har de tatt avstand fra mor også? Anonymkode: c0166...165 Alt blir spekulasjoner og sladder dersom man ikke vet hva som har skjedd. Men det er tydelig at konflikten har med familiære forhold, og ikke treneregenskapene til Gjert å gjøre. Anonymkode: eea82...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #30 Del Skrevet 27. august 2023 Majer skrev (På 25.8.2023 den 10.04): Warholm uttalte til NRK at han ikke kan trene mee andre gutter, men bare med jenter. Er ikke det en rar ting å si til mediene? Kanskje han blir distrahert av å se menn i tights? Homofil? Anonymkode: 88dfd...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #31 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg syntes warholm er helt genial, men syntes Jacob er litt dårlig taper når det ikke går hans vei. Han bør være veldig fornøyd med sølv denne gang. Anonymkode: bc400...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #32 Del Skrevet 27. august 2023 Warholm er grei nok, selv om nordmenn nok har litt opphøyde tanker om hvor mye folk flest der ute bryr seg om hekkeløp. Jakob har jo en fryktelig arrogant oppførsel på banen og gjennom media. Anonymkode: 3ba9b...805 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #33 Del Skrevet 27. august 2023 Å fy fader, amerikanerne bør holde så innmari kjeft. De er i ferd med å få Trump som president igjen, en demokrati-hatende, arrogant fjott som fremdeles påstår at han vant valget og som for tiden er tiltalt i intet mindre enn 3 rettssaker for angrep på demokratiet som institusjon. Altså, holy christ, amerikanere er jo splitter pine gale. De ønsker seg jo tydeligvis en ny Putin. Anonymkode: b0716...8be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 27. august 2023 Forfatter #34 Del Skrevet 27. august 2023 Katir som kim på andre plass hilste på Jakob mens sistnevnte knapt så på han. At Warholm nekter å trene med andre menn kan vel ikke være akseptabelt? Jeg skulle likt å trappe opp til sjefen og si at jeg ikke vil at det skal ansattes flere menn eller kvinner på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #35 Del Skrevet 27. august 2023 1 hour ago, Majer said: Katir som kim på andre plass hilste på Jakob mens sistnevnte knapt så på han. Ja, jeg la merke til det. Nesten bare viftet ham bort, liksom. Jeg tok meg i å heie på spanjolen underveis, men det holdt akkurat ikke. Anonymkode: 3ba9b...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #36 Del Skrevet 27. august 2023 Majer skrev (2 timer siden): Katir som kim på andre plass hilste på Jakob mens sistnevnte knapt så på han. At Warholm nekter å trene med andre menn kan vel ikke være akseptabelt? Jeg skulle likt å trappe opp til sjefen og si at jeg ikke vil at det skal ansattes flere menn eller kvinner på jobben. Herregud, ikke ta alt folk sier så seriøst da. Anonymkode: aef7a...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 31. august 2023 Forfatter #37 Del Skrevet 31. august 2023 https://www.tv2.no/sport/slar-kraftig-tilbake-mot-jakob-ingebrigtsen-respektlos/16004528/ her er et eksempel på en artikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå