Majer Skrevet 24. august 2023 #1 Del Skrevet 24. august 2023 Først tenkte jeg på at vi har jo janteloven i Norge, men så slo det meg at de aldri snakker positivt om andre utøvere når de blir intervjuet. Gjør de det dårlig klager de bare på egne greier og nevner ikke at andre er gode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. august 2023 #2 Del Skrevet 24. august 2023 Toppidrettsutøvere er jo ganske selvsentrerte. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 For det første, amerikanere synes ikke Trump er frekk og cocky. Ivertfall ikke mange nok til å ikke få ham som president. Gi dem et speil. For det andre, Jakob sa senest i går at briten var bedre enn ham. Jeg tror de begge ønsker å ikke mate pressen med overskrifter for å få ro til jobben de skal gjøre. Klokt. Så får amerikanerne drive med utspill selv. Anonymkode: e096c...11f 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 De er ekstremt forskjellige. Warholm er godt likt. Ingebretsen graver seg lenger og lenger ned i gjørma om dagen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 For det tredje, Jakob er utvalgt av Nike til å satses på med sponsormidler. Et amerikansk merke som er svært nøye på hvem tar tar ombord. Såååå mislikt er han nok ikke i USA. Anonymkode: e096c...11f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For det tredje, Jakob er utvalgt av Nike til å satses på med sponsormidler. Et amerikansk merke som er svært nøye på hvem tar tar ombord. Såååå mislikt er han nok ikke i USA. Anonymkode: e096c...11f lol! tror du virkelig at Nike er særlig "nøye" med dette?? de bryr seg vel bare om hvem som er flinkest til idretten, og kan skape overskrifter = mer oppmerksomhet rundt deres egne merker. Anonymkode: 89be3...96a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Del Skrevet 24. august 2023 Aldri snakker positivt om andre deltakere? Jakob sa jo han briten var bedre enn han i går... Hva noen (tilfeldige) amerikanere mener om norske utøvere er da helt uvesentlig. De er et glasshus... Anonymkode: 9442c...b2f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Del Skrevet 24. august 2023 Brunello skrev (1 time siden): De er ekstremt forskjellige. Warholm er godt likt. Ingebretsen graver seg lenger og lenger ned i gjørma om dagen. Interessant! Jeg har ikke fulgt med i timen i det hele tatt, og så såvidt et par klipp av disse to mennene hver for seg uten å ane hvem som var hvem. Skjønner nå at jeg er en Warholm-fan selv. Anonymkode: 1b5e8...b81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 24. august 2023 #9 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg følger ikke idrett, så dette er basert på overskrifter, men de virker jo ganske klysete da. At folk roper "janteloven" hele tiden har jeg sett meg lei på. Er du en drittsekk, så er du en drittsekk, det har ikke noe med jantelov, misunnelse eller små forhold å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Interessant! Jeg har ikke fulgt med i timen i det hele tatt, og så såvidt et par klipp av disse to mennene hver for seg uten å ane hvem som var hvem. Skjønner nå at jeg er en Warholm-fan selv. Anonymkode: 1b5e8...b81 Blir så glad når folk danner sine meninger på solid grunnlag... Anonymkode: e096c...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): lol! tror du virkelig at Nike er særlig "nøye" med dette?? de bryr seg vel bare om hvem som er flinkest til idretten, og kan skape overskrifter = mer oppmerksomhet rundt deres egne merker. Anonymkode: 89be3...96a Jeg husker ikke detaljene i noe jeg leste for ganske lenge siden. Men jeg forsto det sånn at han hadde fått en sponsoravtale som var sjeldent god. Fordi han ble vurdert av Nike til å være en up-and-coming stor idrettsmann av internasjonalt kaliber. Og da vil de knytte til seg han og hans image til sitt brand. Selvsagt vil de ha effekten å forsterke sitt brand og derfor sitt salg. Men også derfor vil de ikke knytte kjipe mennesker til sitt brand, det vil trekke ned. De selger litt sko og stæsj til folk som løper konkurranse og vil ha samme utstyr som de største profilene. Men det største salget kommer fra vanlige folk som synes profilene er kule og vil være litt som dem uten å løpe fort. Så - derfor tror jeg ikke noe på at de generelt anses som fæle folk i et så stort marked. Da tror jeg det hadde gått utover sponsoravtaler på sikt. Det er ren business. Jeg synes begge to virker veldig reale og kloke som personer. Warholm virker som en kjernekar. Ingebrigtsen har vært veldig smart i å holde seg unna alt relatert til sin gamle trener for å ikke fyre opp media. Anonymkode: e096c...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Del Skrevet 24. august 2023 Jakob er jo en skikkelig arrogant klyse i alle fall 🤢 Anonymkode: cec41...fc1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Del Skrevet 24. august 2023 Brunello skrev (2 timer siden): De er ekstremt forskjellige. Warholm er godt likt. Ingebretsen graver seg lenger og lenger ned i gjørma om dagen. Enig 👍 Anonymkode: fd7df...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Del Skrevet 24. august 2023 Warholm er ein kjekk ung mann som slett ikkje er nykkete. Anonymkode: f8fc3...173 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #15 Del Skrevet 24. august 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Toppidrettsutøvere er jo ganske selvsentrerte. Ja og det må de være for å nå så langt. Men de fleste av dem har likevel ikke problemer med å framsnakke andre utøvere / konkurrenter. Det er normalt å være "fiender " på banen / under øvelsene, men gode venner før og etter. Anonymkode: fd7df...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #16 Del Skrevet 25. august 2023 Majer skrev (3 timer siden): Først tenkte jeg på at vi har jo janteloven i Norge, men så slo det meg at de aldri snakker positivt om andre utøvere når de blir intervjuet. Gjør de det dårlig klager de bare på egne greier og nevner ikke at andre er gode. Det er noe helt absurd med amerikanere som mener andre idrettsutøvere er cocky. Anonymkode: 1bb9c...caf 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #17 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg synes det er mange fra Stavanger/Sandnes som er litt sånn. Fremstår med veldig stor selvtillit, men det ligger likevel mye humor i det de sier. Hør på Narve også. Han snakker på samme måte. Det ligger alltid noe annet bak enn bare det de sier. Stort sett litt vittigheter til konkurrentene. Kommentarene til Narve stikker nok litt pga konflikten. Warholm er en helt annen type. Han gjør mye ut av seg, men sier vel aldri noe negativt? Anonymkode: aef7a...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #18 Del Skrevet 25. august 2023 Warholm er helt super, syns jeg🫶 Anonymkode: e6c7f...cc1 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 25. august 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 25. august 2023 Warholm uttalte til NRK at han ikke kan trene mee andre gutter, men bare med jenter. Er ikke det en rar ting å si til mediene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 25. august 2023 #20 Del Skrevet 25. august 2023 Amerikanere som klager over at andre er cocky er jo toppen av ironi. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå