Gå til innhold

Pålegg som tåler romtemperatur???

Fakse

Anbefalte innlegg

Liker å ha noe pålegg på kontoret, sånn at jeg bare kan ta med noen brødskiver hjemmefra om morgenen. Hittil har det gått på peanøttsmør, men nå er jeg LEI!! Noen gode og kreative forslag til påleggsorter som tåler å bli oppbevart i romtemperatur en uke eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Jeg innbiller meg at smøreost i TUBE tåler et opphold ute av kjøleskapet. Ellers får man jo kjøpt små bokser med leverpostei og makrell-i-tomat (sånn 1-skives størrelse), men det blir kanskje litt dyrt i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunost går greit pga sukkerinnholdet. Likeledes en del spekemat og -pølser pga saltinnholdet. All slags hermetikk, som Stabburet leverpostei, tunfisk og torskerogn inntil boksen åpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunost med romtemperatur må jo bli fryktelig svett? Det blir det jo i alle fall på brødskiva. Men tubeost skal jeg teste. Er forøvrig miljøverner på min hals, så det blir ikke aktuelt med en-porsjon pakninger.

Tar gjerne i mot flere forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes brunosten er fæl om den ligger en dag i romtemperatur. Også blir den jo helt umulig å skjære...

Taffelost skal tåle å ligge i romtemperatur i perioder. Ellers går jo smøreost på tube, men jeg må ha den kald.. Vanemenneske...

Sunda er et alternativ til honning, den er ikke like tyntflytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...