AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #21 Skrevet 24. august 2023 Brunello skrev (1 minutt siden): Skjønner for øvrig ikke hva som skal være så stas for barnet med å være hjemme med en syk mor. TS her. Dette var direkte stygt og ondsinnet, faen ta slike som deg🖕🏻😂 Jeg er en oppegående person, men som dessverre havnet i en ekkel konflikt på jobb. Er i jobbskifte akkurat nå og klarer ikke å gå tilbake til nåværende arbeidsgiver, derav sykemelding. Anonymkode: fdc95...a60 1
Brunello Skrevet 24. august 2023 #22 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TS her. Dette var direkte stygt og ondsinnet, faen ta slike som deg🖕🏻😂 Jeg er en oppegående person, men som dessverre havnet i en ekkel konflikt på jobb. Er i jobbskifte akkurat nå og klarer ikke å gå tilbake til nåværende arbeidsgiver, derav sykemelding. Anonymkode: fdc95...a60 Nei, det er ikke stygt. Når man er sykmeldt er en normalt ikke kapabel til å ta seg av små barn.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #23 Skrevet 24. august 2023 Brunello skrev (11 minutter siden): Nei, det er ikke stygt. Når man er sykmeldt er en normalt ikke kapabel til å ta seg av små barn. Det gjelder absolutt ikke i alle tilfeller. Mitt tilfelle er i hvertfall konflikt-/hendelsesbasert som gjør det vanskelig å utføre arbeidsoppgaver og være på arbeidsplassen. Evnen min til å være en tilstedeværende og god mor endres ikke. Så tenk deg litt om neste gang før du skriver/sier slikt😅 Anonymkode: fdc95...a60 1
Brunello Skrevet 24. august 2023 #24 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjelder absolutt ikke i alle tilfeller. Mitt tilfelle er i hvertfall konflikt-/hendelsesbasert som gjør det vanskelig å utføre arbeidsoppgaver og være på arbeidsplassen. Evnen min til å være en tilstedeværende og god mor endres ikke. Så tenk deg litt om neste gang før du skriver/sier slikt😅 Anonymkode: fdc95...a60 Normalt er folk syke når de er sykmeldte. Det gjelder nesten alltid.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #25 Skrevet 24. august 2023 Brunello skrev (5 minutter siden): Normalt er folk syke når de er sykmeldte. Det gjelder nesten alltid. Drit i å være så drittsekk. Anonymkode: 2411d...919 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #26 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Barnet vårt begynte i barnehagen forrige uke, 13 mnd gammel. Planen var at vi begge skulle tilbake til full jobb etter tilvenningen. Men det har seg slik at jeg er blitt sykemeldt frem til starten av oktober. Føles jo selvfølgelig helt feil ut å levere henne hver dag i barnehagen, selv om hun har korte dager, siden jeg er hjemme og har kapasitet til å ha henne. Likevel vil jeg ikke hun skal falle ut fra barnehagen, da hun allerede er halvveis tilvent. Har vurdert å ha henne hjemme 1-2 dager i uken i perioden jeg er sykemeldt, sånn at hun får en mykere barnehagestart. Noen som arbeider med barn her eller har egne erfaringer som de vil dele?💗 Leverte henne idag og hun gråt og skrek, så vil gjøre det best mulig for henne, spesielt når man har fått «muligheten»😢 Anonymkode: fdc95...a60 Vikle latt hun ha fri en dag i uken og korte dager ellers:) Anonymkode: 3cac1...499 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #27 Skrevet 24. august 2023 Brunello skrev (31 minutter siden): Nei, det er ikke stygt. Når man er sykmeldt er en normalt ikke kapabel til å ta seg av små barn. Tull Anonymkode: 3cac1...499 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #28 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det gjelder absolutt ikke i alle tilfeller. Mitt tilfelle er i hvertfall konflikt-/hendelsesbasert som gjør det vanskelig å utføre arbeidsoppgaver og være på arbeidsplassen. Evnen min til å være en tilstedeværende og god mor endres ikke. Så tenk deg litt om neste gang før du skriver/sier slikt😅 Anonymkode: fdc95...a60 Ikke bry deg, denne personen hater folk som er sm Anonymkode: 3cac1...499 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #29 Skrevet 24. august 2023 Tjoheiii skrev (4 timer siden): Da jeg gikk ut i permisjon med lillesøster (dvs. de tre ukene før fødsel) ønsket jeg å ta storebror litt ut av barnehagen. Spurte pedagogisk leder på avdelingen til hva hun anbefalte av å ta han ut en dag i uka eller levere han hver dag og gi han kortere dager og hun anbefalte det siste pleide å levere til samlingsstund klokken 9 og hente mellom 14-15, etter at de hadde sovet og spist et fruktmåltid det funket veldig bra! Svarte hun ut i fra barnets beste eller de ansatte?😅Er lettere for dem når barnet bare er dere i kjernetiden da de er alle ansatte på jobb. Anonymkode: 048b3...b3e
Tjoheiii Skrevet 24. august 2023 #30 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Svarte hun ut i fra barnets beste eller de ansatte?😅Er lettere for dem når barnet bare er dere i kjernetiden da de er alle ansatte på jobb. Anonymkode: 048b3...b3e Det kan godt hende😂 men det er jo et poeng det med rutiner da, og lange dager tærer jo på! Kortere dager, hver dag funket veldig bra for oss hvertfall, men kan jo hende andre barn har best av å ha lengre dager med en fridag midt i uka f. eks
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #31 Skrevet 24. august 2023 Jeg er uføretrygdet. Men lar alikevel mi på 19mnd være i bhg fra 07.30-14 hver dag. Hu startet også forrige uke og hu stortrives Anonymkode: 7e59a...8b3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #32 Skrevet 24. august 2023 Jeg tenker det er svært kort tid til oktober og det er bedre for dere alle å ha lang tilvenning. Å ta henne ut, for å så starte tilvenning igjen i hui og hast er ikke bra. De små sover stort sett minst 1-2 timer om dagen, og de bruker lang tid på å spise. Så 2,5-3 timer av dagen er rent praktisk. Om hun er der 4-5 timer, så får du også hvilt som sykemeldt - som faktisk er det du skal bruke tiden din borte fra jobb på. Anonymkode: 47d97...b48
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #33 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er uføretrygdet. Men lar alikevel mi på 19mnd være i bhg fra 07.30-14 hver dag. Hu startet også forrige uke og hu stortrives Anonymkode: 7e59a...8b3 Hø? Får hun aldri fridager? Anonymkode: 3cac1...499 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå