flusa Skrevet 24. august 2023 #21 Del Skrevet 24. august 2023 Roci skrev (1 time siden): Hehe, tusen takk, nei håret ser ok ut så lenge jeg styler det, men varmestylingen sliter på håret og er en ulempe når jeg skal spare det ut Jeg har forressten flere vervler jeg også,og det ser virkelig ikke pent ut(på meg) syns jeg når jrg har hatt kort hår. Mye mulig fordi jrg ikke er noe flink tik å style håret mitt, langt eller kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. august 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 24. august 2023 flusa skrev (3 minutter siden): Jeg har forressten flere vervler jeg også,og det ser virkelig ikke pent ut(på meg) syns jeg når jrg har hatt kort hår. Mye mulig fordi jrg ikke er noe flink tik å style håret mitt, langt eller kort. Hos meg er vervene plassert sånn at håret legger seg "rundt" hverven øverst på bakhodet når det er klippet riktig, så det funket veldig bra! Nakkevervene holdt jeg i sjakk med barbering/superkort undercut Når håret mitt er halvlangt, gjør hodeverven det slik at håret bøyer seg inn på den ene siden av ansiktet og utover på den andre siden, så det ser helt idiotisk ut 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #23 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg forsøkte f.a.s.t sjampo tidlig i20 årene når jeg var lei av at håret mitt aldri grodd lenger enn til skuldrene. Det funka som tusan på meg, men gjorde dessverre også sånn at jeg røytet en del mer, brukte det derfor bare en stund men virket som det satte igang en prosess på hårsyklusem min, for det fortsatte å vokse etter jeg sluttet med det. Beste tips, unngå det som skader håret mest mulig, dvs inkludert varmebehandling. Massere hodebunn noen ganger i uka for å få igang blodsirkulasjonen, sørg for å få i deg nok vitaminer spesielt biotin, nok vitamin A,C, D og E samt sink. Anonymkode: 7465a...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 25. august 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forsøkte f.a.s.t sjampo tidlig i20 årene når jeg var lei av at håret mitt aldri grodd lenger enn til skuldrene. Det funka som tusan på meg, men gjorde dessverre også sånn at jeg røytet en del mer, brukte det derfor bare en stund men virket som det satte igang en prosess på hårsyklusem min, for det fortsatte å vokse etter jeg sluttet med det. Beste tips, unngå det som skader håret mest mulig, dvs inkludert varmebehandling. Massere hodebunn noen ganger i uka for å få igang blodsirkulasjonen, sørg for å få i deg nok vitaminer spesielt biotin, nok vitamin A,C, D og E samt sink. Anonymkode: 7465a...73b Ja, jeg er smertelig klar over at varmebehandling skader håret, men i utvekstfasen ser jeg ut som en tufs dersom jeg ikke styler håret Takk for tips, jeg har også fått noen flere gode tips og råd i tråden som jeg skal prøve ut. Og så kan det jo hende til slutt at jeg bare må legge drømmen om langt hår på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #25 Del Skrevet 25. august 2023 "Ditt beste tips for å spare til langt hår" - Å ikke klippe det Anonymkode: 44e90...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 25. august 2023 Forfatter #26 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Ditt beste tips for å spare til langt hår" - Å ikke klippe det Anonymkode: 44e90...cde Dagens beste - takk😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #27 Del Skrevet 26. august 2023 Mine beste tips: 1) Olje i håret som behandling min en gang i uken. Jeg bruker dette enten over natten eller noen timer før jeg dusjer. Jeg masserer hodebunnen i noen minutter med en slik rund hodebunnssak med gummipigger. Fås kjøpt på normal. Favoritten min er egentlig Moroccanoil, men siden den er litt for dyr for denne typen behandling benytter jeg nå for tiden castorolje med noen dråper Rosmarinolje (begge er kjøpt ved apotek 1 og står der shanpooene er plassert). 2) Jeg kurerer håret mitt 1-2 ganger i uken. Mine favoritter er lux oil varianter med proteiner i tillegg. Favoritten er fra system, men den er dyr. En rimeligere dupe er Wella sin lux oil kur (normal har store økonomi pakker). 3) Gode shampoo og balsam, jeg liker best milde produkter siden jeg har sensitiv hodebunn. Her er det viktigste å finne ut hva som fungerer for ditt hår. 4) Unngå for mye varme og bruk varmebeskyttende produkter dersom du må bruke det. 5) Bruk gjerne pleiende leave in produkter. Jeg varierer litt mellom ulike produkter: lux oil fra Wella (fås på normal), lux oil fra system, morrocan oil, k18 (denne er dyr), leave in balsam fra Ouai... har flere også. Når du får litt lengde på håret er det veldig fint med curly bob 🙂 Keratin behandling har jeg ingen erfaring med siden jeg har helt glatt hår, men de jeg kjenner som har tatt det har fått utrolig pent hår. Anonymkode: 26baf...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. august 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 20.30): Mine beste tips: 1) Olje i håret som behandling min en gang i uken. Jeg bruker dette enten over natten eller noen timer før jeg dusjer. Jeg masserer hodebunnen i noen minutter med en slik rund hodebunnssak med gummipigger. Fås kjøpt på normal. Favoritten min er egentlig Moroccanoil, men siden den er litt for dyr for denne typen behandling benytter jeg nå for tiden castorolje med noen dråper Rosmarinolje (begge er kjøpt ved apotek 1 og står der shanpooene er plassert). 2) Jeg kurerer håret mitt 1-2 ganger i uken. Mine favoritter er lux oil varianter med proteiner i tillegg. Favoritten er fra system, men den er dyr. En rimeligere dupe er Wella sin lux oil kur (normal har store økonomi pakker). 3) Gode shampoo og balsam, jeg liker best milde produkter siden jeg har sensitiv hodebunn. Her er det viktigste å finne ut hva som fungerer for ditt hår. 4) Unngå for mye varme og bruk varmebeskyttende produkter dersom du må bruke det. 5) Bruk gjerne pleiende leave in produkter. Jeg varierer litt mellom ulike produkter: lux oil fra Wella (fås på normal), lux oil fra system, morrocan oil, k18 (denne er dyr), leave in balsam fra Ouai... har flere også. Når du får litt lengde på håret er det veldig fint med curly bob 🙂 Keratin behandling har jeg ingen erfaring med siden jeg har helt glatt hår, men de jeg kjenner som har tatt det har fått utrolig pent hår. Anonymkode: 26baf...a9a Takk for gode produkttips Wella Lux Oil er jo nydelig, frisøren min har brukt den i håret mitt noen ganger Moroccanoil tåler ikke hodebunnen min, så den utgår, men skal definitift forsøke castorolje m/rosmarinolje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå