Gå til innhold

Hvor viktig er det å svelge? Helt ærlig.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er veldig sexy, men krever det jo ikke.

Anonymkode: 94b87...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke viktig for min del. Det er godt å komme i munnen hennes, gjerne mens jeg ser at hun faktisk har pikken i munnen (litt som at det er sexy å se pikken gli inn i fitta)... det er tross alt noe magisk med å kunne se og føle samtidig. Men hva hun gjør med sæden etterpå spiller liten rolle.

Det som ER viktig er at hun er komfortabel med det hun gjør, hva enn det er. Om jeg vet eller ser hun ikke liker å få det i munnen, så ødelegger det opplevelsen. Da er det mye bedre om hun faktisk gjør det hun er komfortabel med.

Jeg vil han hun skal like det hun gjør ... så om hun ikke liker å få sæd i munnen, kan hun ta den ut rett før jeg kommer. No problemz. Liker hun det, så må hun gjerne svelge, suge til "det er tomt", slikke ren og hele det der.  Det er absolutt sexy, men mest fordi hun da liker det.

Sprute i ansiktet hennes derimot er ikke en greie jeg liker. Hadde gjort det om hun ville det, men selv syns jeg ikke mye om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri vært sammen med ei som ikke tar det i munnen, om hun svelger eller spytter spiller ingen rolle.

Anonymkode: 0c4b1...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 0.54):

Hadde en diskusjon med venninner der de mente at det gav mannen en mye bedre opplevelse.  Jeg har ikke gjort det før,jeg får det i munnen men spytter det ut. 

Spurte også sambo om det var noe i det. Han sa,det spilte INGEN rolle. Lyger han for å være grei eller er det virkelig det viktigste? 

Anonymkode: 52888...154

Det betyr vel ikke noen ting hva hun gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se nytelsen hos en mann mens jeg suger, ser han inn i øynene og svelger - den er helt magisk å oppleve. Jeg synes det er sexy å svelge, men noen ganger er smaken litt mindre digg, og da kan jeg føle på at jeg ikke har sååå lyst til å svelge, men det går greit likevel. Ville aldri spyttet ut, det tror jeg hadde vært usexy. 

Anonymkode: 164ef...ff1

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sexy om hun lar meg sprute i munnen og svelger, men ikke et must.

Ønsker hun ikke å svelge kan hun gjerne la det renne ut av munnen mens hun fortsatt har kuken i munnen. Mer sexy enn å spytte det ut. 

Viktigste er at hun viser at hun liker det hun gjør. 

Anonymkode: 3d2cd...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paramount skrev (På 24.8.2023 den 9.35):

Bra noen våger si det høyt! (Spiller ingen rolle liksom.. Men, det er et stort men, hun skal ikke tvinges til det, og det kreves ikke, men det er som det er, likevel)

Ikke noe liksom. Prøver alltid å få henne til å komme først, for når jeg er ferdig, da er jeg ferdig for de neste 30-60 min. Om jeg kommer i musa, er det knekkende likegyldig for meg om hun vil inn i dusjen og skylle ut eller stå på hodet resten av dagen for å få det lengst mulig inn. Og tar hun det i munnen, kan hun spytte, svelge eller bruke det som tannkrem. Samme for meg (men ville nok reagert om daten sto på hodet og pussa tenner med sæd etter et par runder)😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ekstra stas hvis hun svelger, men det er ikke så innmari viktig. Det å få komme i munnen er derimot så viktig at jeg har dumpet flere som ikke har villet dette.

Anonymkode: 56915...846

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å se nytelsen hos en mann mens jeg suger, ser han inn i øynene og svelger - den er helt magisk å oppleve. Jeg synes det er sexy å svelge, men noen ganger er smaken litt mindre digg, og da kan jeg føle på at jeg ikke har sååå lyst til å svelge, men det går greit likevel. Ville aldri spyttet ut, det tror jeg hadde vært usexy. 

Anonymkode: 164ef...ff1

Mann

Er magisk dette med å bli suget helt ut når en har øyekontakt. 

Anonymkode: 7cda1...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med så mange svar da😊Jeg tenkte også at når han er kommet så spiller det vel ingen rolle om det typ sleves/spyttes eller renner ut. 

Da holder jeg meg til " snill pike" som en skrev. Så lenge det kommer i munnen og jeg liker det så får jeg klare meg uten den proteinen🤪

Ts

Anonymkode: 52888...154

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 6.29):

Det som er viktig er at den som suger ikke stopper opp å runker den siste biten, da er blowjob'en ødelagt. Om dama spytter eller svelger er revnende likegyldig så lenge hun tar ladningen i kjeften. Men jeg ser heller ikke poenget med å spytte, har du ladningen i kjeften får du jo smaken uansett.

Anonymkode: e9849...cb5

Lol. Du har aldri svelget sæd før, skjønner vi. Veldig stor forskjell på å ha vondsmakende sæd litt kontrollert midt på tungen og spytte det ut enn å svelge det og la smaken dvele i munnen etterpå. 

Når det er sagt, med den rette mannen elsker jeg å svelge. Men noen menn sin sæd smaker høgg

Anonymkode: c3e34...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...