AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #21 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det som er viktig er at den som suger ikke stopper opp å runker den siste biten, da er blowjob'en ødelagt. Om dama spytter eller svelger er revnende likegyldig så lenge hun tar ladningen i kjeften. Men jeg ser heller ikke poenget med å spytte, har du ladningen i kjeften får du jo smaken uansett. Anonymkode: e9849...cb5 Du vet tydeligvis ikke så mye om menneskelig adferd. Når noe føles ekkelt i munnen er det et instinkt å spytte det ut. Når noen tar en slurk med melk som man merker det er klumper i så spytter man det ut, man svelger det ikke, det er kroppens naturlige respons fordi ting vi synes er ekle ofte er farlige for oss i naturen. Og hvis man ikke liker smaken så er det faktisk veldig vanskelig å klare å svelge uten at kroppen reagerer på å brekke seg. Sug kuk og prøv å svelge noe du ikke liker verken smaken eller konsistensen på selv, se hvor enkelt det er. Anonymkode: 92754...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 24. august 2023 #22 Del Skrevet 24. august 2023 Det er bare kjærester som har svelget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #23 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg svelger aldri, og mannen min er helt fornøyd med det. Uansett om han ikke var fornøyd med det hadde jeg ikke svelget, da jeg brekker meg øyeblikkelig av det. Det er rett og slett helt opp til den som suger, og det har ingenting å si for mannens nytelse. Anonymkode: 96d72...b94 siste jeg forventer er at noen skal ha sæden min i munnen og så svelge det. Anonymkode: abc22...62f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #24 Del Skrevet 24. august 2023 For meg blir det en helt annen og bedre opplevelse når hun fortsetter å suge mens jeg kommer, og at jeg får følelsen av at hun virkelig «suger meg tom». Men hvor sæden ender opp, om den ender opp i magesekken eller renner ut munnvikene spiller ingen rolle. Poenget er at hun ikke må slutte å suge når jeg kommer, men tvert i mot suge enda kraftigere😛 Anonymkode: 5120a...144 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #25 Del Skrevet 24. august 2023 Spiller ingen rolle, merker da ikke fysisk at hun svelger, men viktig at hun tar det i munnen Anonymkode: e7384...05f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #26 Del Skrevet 24. august 2023 Som forplay er jo suging noe man gjør før samleie....men skal jeg bare suge noen svelger jeg såklart. Men husk at ting som påvirker smaken er krydder, røyk etc....da er det no-go.. Anonymkode: ef74a...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #27 Del Skrevet 24. august 2023 Har ligget med tjue. Ingen har bedt om svelging. Man får det man får. Selvfølgelig drømmer de fleste mennesker om noe mer, men har det godt som de har det så lenge sengepartner er engasjert? Noen av de mannfolka jeg har vært med har ikke engang vært vant til suging og heller ikke så opptatt av det. Har prøvd å svelge noen ganger, men brekker meg så voldsomt, en gang rakk jeg ikke en gang badet, men veltet det ut i gangen. Sexyyyy. Anonymkode: c2b70...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 24. august 2023 #28 Del Skrevet 24. august 2023 Ikke så viktig at dama svelger, Når han har sprutet i munnen neste gang, har du munnen lukket og smiler lurt og ser han i øyene, tar handa opp tett foran ansiktet ditt og tar kom hit bevegelse med fingeren eller handa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #29 Del Skrevet 24. august 2023 Tummy skrev (17 minutter siden): Ikke så viktig at dama svelger, Når han har sprutet i munnen neste gang, har du munnen lukket og smiler lurt og ser han i øyene, tar handa opp tett foran ansiktet ditt og tar kom hit bevegelse med fingeren eller handa. Så kysser hun han og spytter sæden over i han sin munn? Anonymkode: abc22...62f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #30 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg ville ikke likt å bli sugd av noen som spytter. Det er ikke viktig for min opplevelse, men det føles som man går over en annens grense hvis de suger, men føler for å spytte etterpå. Da er litt unødvendig å putte det inn i ført omgang. Og målet med suging for å komme bør jo være at man liker sædsmaken. og ikke bare vil være snill. Anonymkode: 07612...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #31 Del Skrevet 24. august 2023 Har hatt 10-12 partnere 4 av de samboere/ faste. Han jeg er gift med i 14 år også. Svelger aldri. De greiene får ikke lov å sprute i nærheten av ansiktet mitt . Lukter og smaker vemmelig. Anonymkode: dfbb2...565 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 24. august 2023 #32 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde en diskusjon med venninner der de mente at det gav mannen en mye bedre opplevelse. Jeg har ikke gjort det før,jeg får det i munnen men spytter det ut. Spurte også sambo om det var noe i det. Han sa,det spilte INGEN rolle. Lyger han for å være grei eller er det virkelig det viktigste? Anonymkode: 52888...154 Jeg synes det er veldig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 24. august 2023 #33 Del Skrevet 24. august 2023 Liberal som jeg er tenker jeg dette vitterlig må være opp til hver enkelt og noe sexpartnere finner ut av seg imellom. Hva andre tenker burde være irrelevant. Kan ikke helt tenke meg så mange menn dropper en kvinne fordi hun ikke svelger visst alt annet er prima. Selv lar jeg ingen komm i munnen min. Forventer heller ikke at menn slurper opp utfloden min med velvilje heller akkurat... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #34 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det som er viktig er at den som suger ikke stopper opp å runker den siste biten, da er blowjob'en ødelagt. Om dama spytter eller svelger er revnende likegyldig så lenge hun tar ladningen i kjeften. Men jeg ser heller ikke poenget med å spytte, har du ladningen i kjeften får du jo smaken uansett. Anonymkode: e9849...cb5 Det er stor forskjell på å bare ha det i munnen og så spytte det ut og å svelge. Svelger jeg blir jeg skikkelig kvalm og får trang til å spy. Konsistens, temperatur på det, smak. Er da kvalm og uvel i flere timer. Spytter jeg det ut er det uproblematisk Anonymkode: 7d948...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #35 Del Skrevet 24. august 2023 For meg er det revnende likegyldig om hun svelger eller ikke. Anonymkode: 0c58a...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 24. august 2023 #36 Del Skrevet 24. august 2023 For meg er det revnende likegyldig om hun i det hele tatt «suger» meg. Spiller ingen rolle for meg. Om jeg hadde vært med en dame som på død og liv ville suge meg, så hadde det vært helt ok, men jeg hadde aldri i verden forventet at hun skulle hatt sæden min i munnen og evt svelget det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #37 Del Skrevet 24. august 2023 Når du svelger vil andre kvinner instinktivt holde seg unna han etter å ha vært i kontakt med deg. Påstand, eller sannhet? Var med ei som gav BJ hver morgen. Hun svelgte, deilig og praktisk. Når vi hadde sex om kvelden var hun mer vaginal og likte det mer der, da gav hun ikke full BJ, men uttalte at det gjorte henne våt og kåt, klar til lange samleier. Fordelen med BJ på morgenen var jo at en lett kunne holde ut om kvelden. Den dama hadde herlig mye energi. Anonymkode: e22e0...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #38 Del Skrevet 24. august 2023 Bryr meg ikke. Anonymkode: 08fb6...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 24. august 2023 #39 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde en diskusjon med venninner der de mente at det gav mannen en mye bedre opplevelse. Jeg har ikke gjort det før,jeg får det i munnen men spytter det ut. Spurte også sambo om det var noe i det. Han sa,det spilte INGEN rolle. Lyger han for å være grei eller er det virkelig det viktigste? Anonymkode: 52888...154 Det er en stort pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 24. august 2023 #40 Del Skrevet 24. august 2023 Ikke viktig for meg, viktige er at hun liker det hun gjør og svelger eller spytter hvis hun vil det, men digg at hun fullfører i munnen. Kan forstå at noen tenner på at hun svelger da, folk er forskjellige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå