AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Del Skrevet 23. august 2023 Hadde en diskusjon med venninner der de mente at det gav mannen en mye bedre opplevelse. Jeg har ikke gjort det før,jeg får det i munnen men spytter det ut. Spurte også sambo om det var noe i det. Han sa,det spilte INGEN rolle. Lyger han for å være grei eller er det virkelig det viktigste? Anonymkode: 52888...154 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 23. august 2023 #2 Del Skrevet 23. august 2023 En snill pike spytter det ut. En slem pike svelger det. En potensiell livsledsager gurgler, før hun svelger. 6 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg gjør det iblant, sexy smak men litt rar konsistens 😄 men liker det. Om det er viktig får da være opp til hver enkelt. Anonymkode: 98812...e03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 Så lenge hun holder den i munnen når jeg kommer, spiller det liten rolle hva hun gjør etterpå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 Det blir mindre søl om en svelger og så syns jo mannfolk det et stas og med fast partner helt greit. Pluss hørt det er mye proteiner.. ergo og sunt. kvinne Anonymkode: ff59a...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Del Skrevet 24. august 2023 Det som er viktig er at den som suger ikke stopper opp å runker den siste biten, da er blowjob'en ødelagt. Om dama spytter eller svelger er revnende likegyldig så lenge hun tar ladningen i kjeften. Men jeg ser heller ikke poenget med å spytte, har du ladningen i kjeften får du jo smaken uansett. Anonymkode: e9849...cb5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnet Mitt Skrevet 24. august 2023 #7 Del Skrevet 24. august 2023 Helt uvesentlig for min del. Det er helt opp til hva hun foretrekker. Må ikke nødvendigvis komme i munnen heller. Selv synes jeg det er vel så sexy om hun bruker hånda de siste sekundene og lar meg komme på brystene. Men utrolig opphissende om hun tar den i munnen igjen etterpå for å "slikke av den". Aller deiligst er det imidlertid å komme inni henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde en diskusjon med venninner der de mente at det gav mannen en mye bedre opplevelse. Jeg har ikke gjort det før,jeg får det i munnen men spytter det ut. Spurte også sambo om det var noe i det. Han sa,det spilte INGEN rolle. Lyger han for å være grei eller er det virkelig det viktigste? Anonymkode: 52888...154 Gav mannen en bedre opplevelse? Kjenner meg overhode ikke igjen. Nå er ikke jeg noe fan av å bli sugd i utgangspunktet, men om dama svelger eller ikke, har virkelig ingen verdens ting å si. Anonymkode: abc22...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #9 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som er viktig er at den som suger ikke stopper opp å runker den siste biten, da er blowjob'en ødelagt. Om dama spytter eller svelger er revnende likegyldig så lenge hun tar ladningen i kjeften. Men jeg ser heller ikke poenget med å spytte, har du ladningen i kjeften får du jo smaken uansett. Anonymkode: e9849...cb5 Jo lenger bak i svelget man får ladningen, jo mer beskt blir smaken. Jeg synes også halsen føles litt sår/rar en stund etterpå. Foretrekker derfor ikke å svelge. Og det byr meg så i mot å svelge noe som ikke smaker godt og allerede har kroppstemperatur før jeg fikk det i munnen og har en rar konsistens. Jeg har gjort det, men da må jeg virkelig ta meg sammen og svelge på ren vilje. Men bortsett fra det så elsker jeg å suge, en veldig intim og deilig ting å gjøre. Anonymkode: 5c5e9...f3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Del Skrevet 24. august 2023 For min del er det ikke det at svelginga i seg selv er sexy, men at det er skikkelig usexy å være for prippen til å svelge. Anonymkode: 57b97...ffa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 24. august 2023 #11 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg svelger, men mannen har ikke en bestemt greie for det. Han liker bedre at det kommer utover 😄 Så alle menn er faktisk ikke opptatt av svelging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg vil si at det ikke er viktig. Jeg tenner på tanken, og min partner har gjort det et par ganger tidlig i forholdet. Jeg er på en måte glad for å krysse det av lista. Selv om hun gjorde det på eget initiativ, så var virket hun litt ukomfortabel. Jeg forstår det. Det er jo litt kvalmt også. Når det gjelder sex så har folk en tendens til å fantasere om det de ikke gjør. Det er mer spennende. Jeg tror at: - Hvis man ofte har samleie vil mannen bli sugd. - Hvis han ofte blir sugd vil han at hun skal svelge - Hvis hun svelger vil han prøve røff derp throat. - Det neste er kanskje rimming, ass to mouth etc. Med andre ord: Det må være lov å sette en grense et sted, og ha noen fantastier man ikke lever ut. Akkurat det at hun svelger ETTER at han har kommet innebærer ikke noe nytelse for ham. Det er kun å flytte en grense. Anonymkode: e16f9...b03 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Del Skrevet 24. august 2023 Å få komme i munnen er det viktigste. Og at hun fortsetter bevegelsene og tungearbeidet når sæden begynner pumpe. Hun kan gjerne spytte det ut, slik at det renner ut munnvikene og ned på brystene. Men det aller beste er om hun svelger og slikker kuken helt ren. Veldig greit når det ikke blir så mye griseri. Anonymkode: c541b...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. august 2023 #14 Del Skrevet 24. august 2023 Din samboer har rett. Har man kommet, så HAR MAN KOMMET. Det skjer ikke noe MER etter det, svelg eller ei. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #15 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg har alltid tenkt at det er rart å diskutere dette temaet. Jeg har aldri gjort annet enn å svelge og helt fra jeg var ungdom var det liksom en selvfølge. Jeg har sugd alle kjærester jeg har hatt og jeg har aldri sugd uten å svelge dersom meningen med sugingen var at han kom (og ikke bare forspill). Dette har alltid vært en helt naturlig og selvfølgelig del av sex i mitt liv og terskelen er lav. Anonymkode: 917de...4b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 24. august 2023 #16 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) Gorgonzola skrev (8 timer siden): En snill pike spytter det ut. En slem pike svelger det. En potensiell livsledsager gurgler, før hun svelger. Bra noen våger si det høyt! (Spiller ingen rolle liksom.. Men, det er et stort men, hun skal ikke tvinges til det, og det kreves ikke, men det er som det er, likevel) Endret 24. august 2023 av Paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #17 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg svelger aldri, og mannen min er helt fornøyd med det. Uansett om han ikke var fornøyd med det hadde jeg ikke svelget, da jeg brekker meg øyeblikkelig av det. Det er rett og slett helt opp til den som suger, og det har ingenting å si for mannens nytelse. Anonymkode: 96d72...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #18 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg svelger aldri, og mannen min er helt fornøyd med det. Uansett om han ikke var fornøyd med det hadde jeg ikke svelget, da jeg brekker meg øyeblikkelig av det. Det er rett og slett helt opp til den som suger, og det har ingenting å si for mannens nytelse. Anonymkode: 96d72...b94 Kanskje han er skuffet? Anonymkode: 4c0d3...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #19 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg svelger ikke, tar det heller ikke i munnen. Da brekker jeg meg, og om ikke det er usexy så vet ikke jeg. Heldigvis har ikke mannen min noe behov for det heller, selv om jeg har tilbudt meg å prøve igjen ved flere anledninger. Han lever godt med at jeg runker han ferdig, og sier alltid i fra når han nærmer seg. Anonymkode: f4a5f...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. august 2023 #20 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) Å svelge gir bedre opplevelse? Opplevelse av hva? Opplevelsen er over når han har kommet. Om du svelger eller ikke svelger betyr ingenting. Om jeg skulle mene noe om det så synes jeg faktisk det er småekkelt å tenke på at noen skal svelge sæden min, litt som om at jeg skulle svelgt en flekk utflod. Blir uvell av tanken. For øvrig har jeg heller aldri kommet i en munn, men trekt meg ut før den tid. Det er en refleks jeg har. Endret 24. august 2023 av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå