AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #21 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror du faktisk at månelandingen er iscenesatt? Eller tuller du bare? Anonymkode: 07cf5...f2a Dette er vel allmennkunnskap i disse dager? Månelandingen er blitt debunked for flere tiår siden. Det var filminnspilling. Stanley Kubrick var regissør. Anonymkode: ad7b6...5d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #22 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja da så. Neida, trenger ikke å lage en ny tråd, har ikke så stor interesse av å diskutere det egentlig. Var i utgangspunktet en kommentar til HI. Anonymkode: 3b9ad...100 Beklager, jeg misforstod. Jeg trodde du mente Apollo-månelandingene. Min feil. Nei, det klippet som er lagt inn i hovedinnlegget ser ikke ekte ut. Og det er heller ikke meningen. Det er bare en illustrasjon av hva som skjedde. Anonymkode: 07cf5...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #23 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette er vel allmennkunnskap i disse dager? Månelandingen er blitt debunked for flere tiår siden. Det var filminnspilling. Stanley Kubrick var regissør. Anonymkode: ad7b6...5d5 Det er muligens allmennkunnskap i visse konspiratoriske kretser, men det har aldri vært en generell oppfatning. Anonymkode: 07cf5...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13. september 2023 #24 Del Skrevet 13. september 2023 Med tanke på den massive filmindustrien til India hadde de nok lagt litt mer ressurser i det om det var fake video... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #25 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er muligens allmennkunnskap i visse konspiratoriske kretser, men det har aldri vært en generell oppfatning. Anonymkode: 07cf5...f2a Det er ikke en konspirasjonsteori når det er sant. Anonymkode: ad7b6...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #26 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er ikke en konspirasjonsteori når det er sant. Anonymkode: ad7b6...5d5 Jeg vet ikke hvor du har denne kunnskapen fra, men det er bare vås. Det var så mange mennesker involvert i apolloprosjektet at hemmelighold ville vært fullstendig umulig. Anonymkode: 07cf5...f2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #27 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hvor du har denne kunnskapen fra, men det er bare vås. Det var så mange mennesker involvert i apolloprosjektet at hemmelighold ville vært fullstendig umulig. Anonymkode: 07cf5...f2a Så klart var det mange mennesker involvert i en filmproduksjon. Og de holdt ikke kjeft. Det er derfor vi vet at det var en filmproduksjon, Einstein. Anonymkode: ad7b6...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 13. september 2023 #28 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 13.09): Synes du det blir feil at er land fra "den tredje verden" lander på Månen? Anonymkode: 07cf5...f2a Jeg for min del syns vel de først burde rydde opp i sitt eget land og bruke pengene på befolkningsreduserende tiltak, utdannelse og generell folkeopplysning, så småjenter slipper å bli gruppevoldtatt over en lav sko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #29 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så klart var det mange mennesker involvert i en filmproduksjon. Og de holdt ikke kjeft. Det er derfor vi vet at det var en filmproduksjon, Einstein. Anonymkode: ad7b6...5d5 Hehe, jasså... Ok, men hva med alle de menneskelagde tingene som står på Månen da? Det er sonder, biler, reflektorer etc. Tror du at de er der? Anonymkode: 07cf5...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #30 Del Skrevet 13. september 2023 Kalikalinka skrev (1 time siden): Jeg for min del syns vel de først burde rydde opp i sitt eget land og bruke pengene på befolkningsreduserende tiltak, utdannelse og generell folkeopplysning, så småjenter slipper å bli gruppevoldtatt over en lav sko. Det går an å gjøre begge deler. Det blir feil at et land ikke skal få sjans til å utvikle seg selv om det er vesentlige problemer på andre områder. Anonymkode: 07cf5...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #31 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Beklager, jeg misforstod. Jeg trodde du mente Apollo-månelandingene. Min feil. Nei, det klippet som er lagt inn i hovedinnlegget ser ikke ekte ut. Og det er heller ikke meningen. Det er bare en illustrasjon av hva som skjedde. Anonymkode: 07cf5...f2a Hva skal vi med en illustrasjon av det som skjedde? Det er jo i så fall veldig stort å lande på månens Sørpol for første gang. Til og med i 1969, så klarte de liksom å sende direkte med kameraer over hele verden. Og nå 50 år etter med langt bedre utstyr, så var det bare en illustrasjon hvor man får følelsen av å se på et gammeldags plane shooter dataspill. Men det vi ser av Apollo månelandingene er heller ikke ekte, selv om du synes det ser ekte ut. Originalen ble borte, og i følge NASA så ble de brukt på nytt og dermed overskredet på 70-tallet. I ettertid er den redigert. Anonymkode: 3b9ad...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #32 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva skal vi med en illustrasjon av det som skjedde? Det er jo i så fall veldig stort å lande på månens Sørpol for første gang. Til og med i 1969, så klarte de liksom å sende direkte med kameraer over hele verden. Og nå 50 år etter med langt bedre utstyr, så var det bare en illustrasjon hvor man får følelsen av å se på et gammeldags plane shooter dataspill. Men det vi ser av Apollo månelandingene er heller ikke ekte, selv om du synes det ser ekte ut. Originalen ble borte, og i følge NASA så ble de brukt på nytt og dermed overskredet på 70-tallet. I ettertid er den redigert. Anonymkode: 3b9ad...100 Hva vi skal med en illustrasjon? Det er jo for å formidle til folk hva som skjer. At sonden ikke er filmet utenfra er kanskje ikke veldig rart. Eller mener du indierne skulle sendt opp to sonder hvor den ene hadde i oppdrag å filme den andre? Det finnes noen bilder fra denne ekspedisjonen, men de har vel ikke prioritert å foto da. Det er jo mange måter å hente data på. Selv om det er publikumsvennlig så er fotografier er ikke nødvendigvis den beste måten. Apollo 11 i 1969 var en langt større begivenhet som hele verden fulgte med på. Noe av grunnen til det var live tv-sendinger. Indias månelanding kan ikke sammenlignes med dette i det hele tatt, selv om det naturlig nok er stort for India. Anonymkode: 07cf5...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. september 2023 #33 Del Skrevet 14. september 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: At sonden ikke er filmet utenfra er kanskje ikke veldig rart. Eller mener du indierne skulle sendt opp to sonder hvor den ene hadde i oppdrag å filme den andre? Det er ikke alltid så lett å utstyre romsonder og raketter med GoPro-kamera på selfiestick... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå