AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #21 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Njæ...han har blitt trent av Gjert i 11 år og fortsatt ikke vunnet. Njål har blitt trent av Gjert 1 år og kom på 3.plass.... Anonymkode: 8ce0e...e64 Jakob Ingebrigtsen har vel allerede vunnet gull da... Anonymkode: c8a69...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #22 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg digger Jakob og heier på ham!!! Anonymkode: d79ec...51a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #23 Del Skrevet 24. august 2023 Testet han ikke postitivt på covid etter sist vm? Og denne gangen hadde han feber. Ren uflaks. Håper han tar en verdensrekord snart. Så kommer det alltid et nytt vm. Anonymkode: cca22...0bb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #24 Del Skrevet 24. august 2023 Og der var storebror ute og skylder på alle andre... at det ikke har vært et godt nok og tilrettelagt nok opplegg rundt Jakob.... Helt greit at de ikke vil kommentere familiefeiden, men å si at det er privat blir helt feil når det rammer en tredjepart som har fått langt dårligere vilkår i VM. Anonymkode: c12eb...a80 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 24. august 2023 #25 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Testet han ikke postitivt på covid etter sist vm? Og denne gangen hadde han feber. Ren uflaks. Håper han tar en verdensrekord snart. Så kommer det alltid et nytt vm. Anonymkode: cca22...0bb Det forklarer jo hvorfor han slokna i innspurten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #26 Del Skrevet 24. august 2023 Jacob har valgt å spre seg over for mange øvelser/distanser. Da mister han eksplosiviteten/hurtigheten som er nødvendig for å vinne 1500. Ett år med spesialtrening hadde gjort susen. Anonymkode: 46f3c...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 24. august 2023 #27 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg leste om jacob sin feber nå. Synes landslagssjefen bør gripe inn og gi han startnekt, iallfall dersom han har feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #28 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bor du i en hule eller?😂 Anonymkode: 7741f...a3d Holder man seg unna nrk og tv2 tv, så slipper man å vite hvem det er. Anonymkode: 0e42a...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. august 2023 #29 Del Skrevet 25. august 2023 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #30 Del Skrevet 25. august 2023 I Grosny skrev (13 timer siden): Jeg leste om jacob sin feber nå. Synes landslagssjefen bør gripe inn og gi han startnekt, iallfall dersom han har feber. Dårlig gjort å risikere å smitte de andre han løp 5000m forsøk sammen med og. jeg håper ikke han vinner vm, har lite sans for Henrik og Jacob. Måten Henrik gikk ut med en tirade om opplegget rundt Jacob på etter løpes mener jeg er under enhver kritikk. Lederen som var ansvarlig ble intervjuet av nrk etter at Henrik og han hadde pratet om det og lederen forstod fortsatt ikke hva som var galt med opplegget rundt Jacob. Anonymkode: 4a17b...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. august 2023 #31 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dårlig gjort å risikere å smitte de andre han løp 5000m forsøk sammen med og. jeg håper ikke han vinner vm, har lite sans for Henrik og Jacob. Måten Henrik gikk ut med en tirade om opplegget rundt Jacob på etter løpes mener jeg er under enhver kritikk. Lederen som var ansvarlig ble intervjuet av nrk etter at Henrik og han hadde pratet om det og lederen forstod fortsatt ikke hva som var galt med opplegget rundt Jacob. Anonymkode: 4a17b...836 Jeg forsto en ting som var gal. De hadde ikke tatt tempen på gutten og fanget ikke opp at han var syk og ikke skulle ha løpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #32 Del Skrevet 25. august 2023 I Grosny skrev (2 minutter siden): Jeg forsto en ting som var gal. De hadde ikke tatt tempen på gutten og fanget ikke opp at han var syk og ikke skulle ha løpt. Henrik sa at absolutt alt måtte endres. Han mener det er opplegget som gjorde Jacob syk. Henrik kritiserer ikke at de ikke tok tempen på Jacob, da han sa det ikke var noe å gjøre på det tidspunktet. en upresis, sint tirade som han moderer i dag. Jeg synes han fremstår usympatisk, navlebeskuende og arrogant med urealistiske krav og forventninger. Om de seriøst mener at kun de tre brødrene kan ha ansvar kan de velge å stå utenfor landslaget. Anonymkode: 4a17b...836 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. august 2023 #33 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Henrik sa at absolutt alt måtte endres. Han mener det er opplegget som gjorde Jacob syk. Henrik kritiserer ikke at de ikke tok tempen på Jacob, da han sa det ikke var noe å gjøre på det tidspunktet. en upresis, sint tirade som han moderer i dag. Jeg synes han fremstår usympatisk, navlebeskuende og arrogant med urealistiske krav og forventninger. Om de seriøst mener at kun de tre brødrene kan ha ansvar kan de velge å stå utenfor landslaget. Anonymkode: 4a17b...836 Det kan godt tenkes at Henrik hadde rett. Jeg tror at når man er i absolutt ekstremtoppform og stappfull av røde blodlegemer så vil det være færre av de hvite, altså immunforsvaret. I så fall kan man være ekstra utsatt for smitte, og da må det tas forholdsregler for å unngå smittekilder. Mulig det ikke har blitt gjort. Ikke ta dette innlegget mitt for seriøst, her er jeg kunnskapsmessig på syltynn is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #34 Del Skrevet 25. august 2023 Klart han kan ta gull. Han har jo svært suveren i år bortsett fra akkurat i VM. I tillegg er han ung og uten historie med mye skader. Anonymkode: 55201...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #35 Del Skrevet 25. august 2023 I Grosny skrev (6 minutter siden): Det kan godt tenkes at Henrik hadde rett. Jeg tror at når man er i absolutt ekstremtoppform og stappfull av røde blodlegemer så vil det være færre av de hvite, altså immunforsvaret. I så fall kan man være ekstra utsatt for smitte, og da må det tas forholdsregler for å unngå smittekilder. Mulig det ikke har blitt gjort. Ikke ta dette innlegget mitt for seriøst, her er jeg kunnskapsmessig på syltynn is. Jeg har ingen mening i om Henrik har rett, men reagerer på at han mener alt må endres og når leder som har ansvar for hele troppen snakker med ham for å forstå hva han mener og sjekke om det bør gjøres endringer for resten av mesterskapet så klarer ikke Henrik komme med en eneste konkret ting som må endres eller burde vært annerledes. Hvordan er det meningen at de som kan gjøre noe med det skal forstå hva absolutt alt som må endres er? Det blir tynt for min del. Anonymkode: 4a17b...836 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #36 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Holder man seg unna nrk og tv2 tv, så slipper man å vite hvem det er. Anonymkode: 0e42a...36a Man må holde seg unna mye mer enn det. Det er nesten på linje med å aldri ha hørt om Trump. Ikke fullt så ille, men nesten. Anonymkode: 55201...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #37 Del Skrevet 25. august 2023 I Grosny skrev (56 minutter siden): Det kan godt tenkes at Henrik hadde rett. Jeg tror at når man er i absolutt ekstremtoppform og stappfull av røde blodlegemer så vil det være færre av de hvite, altså immunforsvaret. I så fall kan man være ekstra utsatt for smitte, og da må det tas forholdsregler for å unngå smittekilder. Mulig det ikke har blitt gjort. Ikke ta dette innlegget mitt for seriøst, her er jeg kunnskapsmessig på syltynn is. Da er vel Jakob selv en smittekilde? Hvilke forholdsregler ble tatt overfor andre løpere? Anonymkode: 1f70e...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #38 Del Skrevet 26. august 2023 Klart han kan ta VM-gull på 1500! Får håpe han er feberfri i neste VM. Det blir spennende i morgen med to medaljekandidater. Noen som vet om han er frisk igjen? Anonymkode: 61238...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #39 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 0.16): Hvem er dette? Anonymkode: dbda2...205 Dumskryt Anonymkode: 830cd...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 27. august 2023 #40 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 20.12): Men mester i folkeskikk blir han aldri. Anonymkode: f3e30...443 Storebror Henrik har i det minste karisma og glimt i øyet. Jakob er bare uspiselig. Henrik er også den som har banet vei og vært forsøkskanin på veien til suksess. Så han har en høyere stjerne i min bok. Endret 27. august 2023 av DelvisPresley 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå