Snuppa1231 Skrevet 4. mars 2017 #1961 Del Skrevet 4. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten tvil positiv gratulerer! Grunnen til negativ på digital er nok for at denne testen kanskje er mer sensetiv og for at du ikke testet på morgen urin. Hvor mange dpo er du da? Anonymkode: 2acbf...16a 12 dagen etter innsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. mars 2017 #1962 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvor gammelt var embryoet da? 2 dagers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1963 Del Skrevet 5. mars 2017 Anonymkode: a00ba...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 5. mars 2017 #1964 Del Skrevet 5. mars 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a00ba...4d7 Ser ingen ting dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1965 Del Skrevet 5. mars 2017 Denne syklusen fikk jeg aldri positiv EL-test. Jeg bruker Clearblue med dobbel hormonindikator. Jeg begynte med EL- test 12 CD. På 13 CD fikk jeg blinkefjes, og slik fortsatte det i 8 dager. Da gadd jeg ikke å teste for eggløsning mer. Jeg følte jeg hadde eggløsning 14 CD med litt stikkesmerter. Men tenkte der og da at det ikke var eggløsning, siden jeg ikke hadde fast smilefjes. Likevel begynte jeg med graviditetstestene i går, på dagen som antakeligvis var 9 DPO (hvis jeg virkelig hadde eggløsning 14 CD). Jeg har handlet inn billige tester, og klarte ikke la være 😜 Til min store overraskelse fikk jeg en veldig svak strek. I dag, 10 DPO, synes jeg streken er litt sterkere. Hva tror dere? Kan dette stemme, i og med at jeg ikke fikk positiv EL- test denne syklusen? Noen her som har hatt eggløsning, selv om EL- testene ikke har vært positive? Anonymkode: a7516...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 5. mars 2017 #1966 Del Skrevet 5. mars 2017 Skjedde meg for en uke siden! Ble like overrasket over to streker😂😁 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 5. mars 2017 #1967 Del Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne syklusen fikk jeg aldri positiv EL-test. Jeg bruker Clearblue med dobbel hormonindikator. Jeg begynte med EL- test 12 CD. På 13 CD fikk jeg blinkefjes, og slik fortsatte det i 8 dager. Da gadd jeg ikke å teste for eggløsning mer. Jeg følte jeg hadde eggløsning 14 CD med litt stikkesmerter. Men tenkte der og da at det ikke var eggløsning, siden jeg ikke hadde fast smilefjes. Likevel begynte jeg med graviditetstestene i går, på dagen som antakeligvis var 9 DPO (hvis jeg virkelig hadde eggløsning 14 CD). Jeg har handlet inn billige tester, og klarte ikke la være 😜 Til min store overraskelse fikk jeg en veldig svak strek. I dag, 10 DPO, synes jeg streken er litt sterkere. Hva tror dere? Kan dette stemme, i og med at jeg ikke fikk positiv EL- test denne syklusen? Noen her som har hatt eggløsning, selv om EL- testene ikke har vært positive? Anonymkode: a7516...fc6 Ser to streker der Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 5. mars 2017 #1968 Del Skrevet 5. mars 2017 11 timer siden, A4-livet skrev: Ser ingen ting dessverre jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 6. mars 2017 #1969 Del Skrevet 6. mars 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne syklusen fikk jeg aldri positiv EL-test. Jeg bruker Clearblue med dobbel hormonindikator. Jeg begynte med EL- test 12 CD. På 13 CD fikk jeg blinkefjes, og slik fortsatte det i 8 dager. Da gadd jeg ikke å teste for eggløsning mer. Jeg følte jeg hadde eggløsning 14 CD med litt stikkesmerter. Men tenkte der og da at det ikke var eggløsning, siden jeg ikke hadde fast smilefjes. Likevel begynte jeg med graviditetstestene i går, på dagen som antakeligvis var 9 DPO (hvis jeg virkelig hadde eggløsning 14 CD). Jeg har handlet inn billige tester, og klarte ikke la være 😜 Til min store overraskelse fikk jeg en veldig svak strek. I dag, 10 DPO, synes jeg streken er litt sterkere. Hva tror dere? Kan dette stemme, i og med at jeg ikke fikk positiv EL- test denne syklusen? Noen her som har hatt eggløsning, selv om EL- testene ikke har vært positive? Anonymkode: a7516...fc6 Ser to streker 🙌🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1970 Del Skrevet 6. mars 2017 Takker for svarene jeg fikk i går 👍 I dag fikk jeg "Ikke gravid" på cb digital. Burde ikke den vært positiv på 11 dpo når billigtestene er positive? Det står at cb er 90% sikker 11 dpo. Jeg er redd det er kjemisk (slik som det sannsynligvis var forrige pp 😞. Da fikk jeg også svake streker, men de var mye svakere). Her er billigtestene fra i går og i dag. Jeg synes ikke streken har blitt noe særlig sterkere, og det burde den vel blitt hvis alt er i orden? Bildet er tatt innen tidsfristen for testen 11 dpo. Anonymkode: a7516...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. mars 2017 #1971 Del Skrevet 6. mars 2017 Det tar 2-3 dager før hcg dobler seg så tidlig. Det er også helt normalt å ikke få positiv digital dag 11. Dersom du fremdeles har svake tester og negativ digital om 2 dager så ville jeg tenkt kjemisk. Nå er det simpelthen for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1972 Del Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takker for svarene jeg fikk i går 👍 I dag fikk jeg "Ikke gravid" på cb digital. Burde ikke den vært positiv på 11 dpo når billigtestene er positive? Det står at cb er 90% sikker 11 dpo. Jeg er redd det er kjemisk (slik som det sannsynligvis var forrige pp 😞. Da fikk jeg også svake streker, men de var mye svakere). Her er billigtestene fra i går og i dag. Jeg synes ikke streken har blitt noe særlig sterkere, og det burde den vel blitt hvis alt er i orden? Bildet er tatt innen tidsfristen for testen 11 dpo. Anonymkode: a7516...fc6 Synes 11 dpo ser sterkere ut enn 10 dpo, men kan jo være fordi 10 dpoen har tørket en dag. Anonymkode: 39ede...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1973 Del Skrevet 6. mars 2017 Dårlig bilde, men hva tror dere? Skimter en svak strek? Anonymkode: a09eb...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 6. mars 2017 #1974 Del Skrevet 6. mars 2017 På 4.3.2017 den 15.04, Snuppa1231 skrev: Tok en digital istad, den viste negativ! Kanskje slår ut bedre på urin på mårran Mine digitale brukte mye lenger tid på å slå ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 6. mars 2017 #1975 Del Skrevet 6. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig bilde, men hva tror dere? Skimter en svak strek? Anonymkode: a09eb...125 ja ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinatina Skrevet 6. mars 2017 #1976 Del Skrevet 6. mars 2017 6 minutter siden, Hege899 skrev: ja ❤ ÅH! Takk for svar. Men kan ikke skjønner hvorfor streken blir så svak. Er 1-3 dager etter IKM. Blir helt stresset av det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1977 Del Skrevet 6. mars 2017 35 minutter siden, stinatina skrev: ÅH! Takk for svar. Men kan ikke skjønner hvorfor streken blir så svak. Er 1-3 dager etter IKM. Blir helt stresset av det her Sikker på at el ikke var forsinket? For skulle du hatt ikm for 1-3 dager siden så synes jeg at streken er litt for svak.. Kan være kjemisk tenker jeg.. Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 6. mars 2017 #1978 Del Skrevet 6. mars 2017 Blir så forvirret....men skyggestrek eller? Håper jo såklart at det ikke er det. Ikke opplevd å få skyggestrek tidligere og idag fikk jeg to med ett eller annet. Hva ser dere? Jeg er usikker Skulle hatt menstruasjon idag og er 12 dpo. Får menstruasjon 12 dpo de siste 3 månedene. Det er virkelig helt utrolig hvor sakte tiden går når man venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1979 Del Skrevet 6. mars 2017 13 minutter siden, mortilen skrev: Blir så forvirret....men skyggestrek eller? Håper jo såklart at det ikke er det. Ikke opplevd å få skyggestrek tidligere og idag fikk jeg to med ett eller annet. Hva ser dere? Jeg er usikker Skulle hatt menstruasjon idag og er 12 dpo. Får menstruasjon 12 dpo de siste 3 månedene. Det er virkelig helt utrolig hvor sakte tiden går når man venter. Det var litt rar test?. Jeg mener: streken er kjempetydelig den, men er den for langt fra kontrollstreken eller er det der pakken viser den skal være? Også er den er grå? Ganske forvirrende strimmel ass.. Hva med å kjøpe tidlig-apotektest i morgen? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1980 Del Skrevet 6. mars 2017 26 minutter siden, mortilen skrev: Blir så forvirret....men skyggestrek eller? Håper jo såklart at det ikke er det. Ikke opplevd å få skyggestrek tidligere og idag fikk jeg to med ett eller annet. Hva ser dere? Jeg er usikker Skulle hatt menstruasjon idag og er 12 dpo. Får menstruasjon 12 dpo de siste 3 månedene. Det er virkelig helt utrolig hvor sakte tiden går når man venter. Er disse fra eBay? For jeg tror det er de samme jeg bruker, og de trenger en del HCG for å bli positive. jeg ser strek på denne, og tror den er positiv. Når jeg hadde sånn strek som du har der, viste cbd gravid 1-2 uker hos meg, så jeg ville prøvd en annen test i morgen, om jeg var deg Anonymkode: ee629...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå