AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1921 Del Skrevet 26. februar 2017 Det er 7 dager etter forventet mens, og jeg har hatt svakt positive tester på strimmel, samt en som ble litt sterkere. Clearblue viser positiv. Jeg tok en digital test idag som viser Gravid 1-2. Det skal vel være 2-3 når det er gått 7 dager etter mens? Eller? Skal måle hcg hos lege til uka, men ville bare spørre om tolkning her inne også. Anonymkode: 72a5e...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1922 Del Skrevet 26. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 7 dager etter forventet mens, og jeg har hatt svakt positive tester på strimmel, samt en som ble litt sterkere. Clearblue viser positiv. Jeg tok en digital test idag som viser Gravid 1-2. Det skal vel være 2-3 når det er gått 7 dager etter mens? Eller? Skal måle hcg hos lege til uka, men ville bare spørre om tolkning her inne også. Anonymkode: 72a5e...58c Du burde strengt tatt kanskje hatt litt sterkere strek nå. Men noen er bare litt treig. Så med mindre der er andre tegn som spotting eller blødning på at det ikke går veien ville jeg prøvd å ikke bekymre meg. Det er ingen vits for det er ingenting man kan gjøre uansett hvor det bærer. Hcg-blod for å sjekke dobblingen er det sikreste. Masse lykke til! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1923 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du burde strengt tatt kanskje hatt litt sterkere strek nå. Men noen er bare litt treig. Så med mindre der er andre tegn som spotting eller blødning på at det ikke går veien ville jeg prøvd å ikke bekymre meg. Det er ingen vits for det er ingenting man kan gjøre uansett hvor det bærer. Hcg-blod for å sjekke dobblingen er det sikreste. Masse lykke til! Anonymkode: 7c9d1...3af Jeg spotter avogtil, men så gir det seg helt. Det er typisk bare når jeg går på do, eller som går når jeg gikk en lengre tur. Jeg har overfølsomme slimhinner/lettblødende livmorhals, og var veldig hyppig plaget med ufarlige blødninger forrige svangerskap frem til uke 13(fikk sexforbud). Så det der er jammen ikke så lett å belage seg på. Jeg ringer legen imorra, og ber om sjekk av stigning. Jeg bruker litt medisiner som må oppjusteres straks man er gravid - så jeg tror det skal gå greit. Begynner å minnes hvor mye styr det var ved sist graviditet nå Takk for svar Anonymkode: 72a5e...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1924 Del Skrevet 26. februar 2017 Skyggestrek eller ultrasvak positiv? Jeg dør her! Ser den mye bedre irl! Anonymkode: cd1c6...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1925 Del Skrevet 26. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyggestrek eller ultrasvak positiv? Jeg dør her! Ser den mye bedre irl! Anonymkode: cd1c6...bac Jeg tror den er positiv.. Anonymkode: 7c9d1...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 26. februar 2017 #1926 Del Skrevet 26. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyggestrek eller ultrasvak positiv? Jeg dør her! Ser den mye bedre irl! Anonymkode: cd1c6...bac Den ser positiv ut ja! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #1927 Del Skrevet 26. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror den er positiv.. Anonymkode: 7c9d1...3af 42 minutter siden, malla1989 skrev: Den ser positiv ut ja! 😃 Og jeg skal på jobb og rekker ikke å snakke med samboer først!! Hjeeelp Anonymkode: cd1c6...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1928 Del Skrevet 28. februar 2017 Ser dere noe her? Har sett meg blind, så vet ikke om det er noe der i det hele tatt, eller om det er en skyggestrek eller hva.. Anonymkode: 4fb1c...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 28. februar 2017 #1929 Del Skrevet 28. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe her? Har sett meg blind, så vet ikke om det er noe der i det hele tatt, eller om det er en skyggestrek eller hva.. Anonymkode: 4fb1c...8b6 Kan ikke se noe her dessverre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1930 Del Skrevet 28. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe her? Har sett meg blind, så vet ikke om det er noe der i det hele tatt, eller om det er en skyggestrek eller hva.. Anonymkode: 4fb1c...8b6 Negativ. Anonymkode: 7c9d1...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1931 Del Skrevet 28. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe her? Har sett meg blind, så vet ikke om det er noe der i det hele tatt, eller om det er en skyggestrek eller hva.. Anonymkode: 4fb1c...8b6 Jeg synes jeg ser noe jeg men. Når jeg zoomer inn. Ta en ny om noen dager 👍 Anonymkode: ee629...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1932 Del Skrevet 28. februar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes jeg ser noe jeg men. Når jeg zoomer inn. Ta en ny om noen dager 👍 Anonymkode: ee629...00e Tok den i går, og har planlagt å ta en ny i morgen! Anonymkode: 4fb1c...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1933 Del Skrevet 28. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok den i går, og har planlagt å ta en ny i morgen! Anonymkode: 4fb1c...8b6 Hold oss oppdatert da? hvor mange dpo er du? Anonymkode: ee629...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1934 Del Skrevet 28. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe her? Har sett meg blind, så vet ikke om det er noe der i det hele tatt, eller om det er en skyggestrek eller hva.. Anonymkode: 4fb1c...8b6 Jeg ser definitivt noe! Jeg vedder på at den er sterkere imorgen jeg! Bare vent å se 😃👍🏻 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1935 Del Skrevet 1. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hold oss oppdatert da? hvor mange dpo er du? Anonymkode: ee629...00e Jeg er litt usikker.. Tror kanskje 12 DPO! 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser definitivt noe! Jeg vedder på at den er sterkere imorgen jeg! Bare vent å se 😃👍🏻 Anonymkode: 2acbf...16a Måtte opp alt for tidlig i dag for å tisse, og tok da en test, Jeg så noe, men var så trøtt, så la den bare i skuffen igjen. To timer etterpå ser jeg to streker, men da er jo testen "gammel" igjen.. Fortsatt ganske svak, men uansett lettere å se den. Ser rød ut. Får prøve på nytt i morgen, litt mer våken 😜 Er det vanlig å få masse skyggestreker på billigtester? Anonymkode: 4fb1c...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1936 Del Skrevet 1. mars 2017 igårkveld fikk jeg svak strek (nederste bildet) men idag morges er den hvit. EL test er positiv ..10 dpo Anonymkode: a00ba...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 1. mars 2017 #1937 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Mulig det varierer, men på mine el-tester flr jeg fikk positiv graviditetstest, var strekene like sterke flere dager på rad (altså ble aldri streken sterkere en kontrollstreken). Dagen merked CD9 hadde jeg negativ graviditetstest. CD 15 hadde jeg en ganske klar strek på graviditetstesten. Endret 1. mars 2017 av mariefie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1938 Del Skrevet 1. mars 2017 17 minutter siden, mariefie skrev: Mulig det varierer, men på mine el-tester flr jeg fikk positiv graviditetstest, var strekene like sterke flere dager på rad (altså ble aldri streken sterkere en kontrollstreken). Dagen merked CD9 hadde jeg negativ graviditetstest. CD 15 hadde jeg en ganske klar strek på graviditetstesten. Men ca. CD14 har man som regel eggløsning? Jeg skjønte ikke denne jeg. Anonymkode: ee629...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 1. mars 2017 #1939 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg skulle hatt eggløsning CD14 ja. Tok el-testene for å sjekke akkurat når jeg hadde el (siden vi prøver). Hadde mye stress på jobb forrige måned, både psykisk og fysisk, så el har tydeligvis forskjøvet seg og så resultert i graviditet.. Poenget var egentlig bare at de el-testene jeg har sett fra personer som er gravid, ikke har vært positive, men bare gitt to helt like streker (som på bildet). Men mulig det kan varierer fra test til test og person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. mars 2017 #1940 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg har fått helt klart positive eltester som gravid, men ikke tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå