Arijaka Skrevet 20. februar 2017 #1881 Del Skrevet 20. februar 2017 Noen formeninger om denne? 2 dager forsinket mens,tatt på ettermiddagsurin selvom jeg vet bedre.. hehe Legger til at den er hakket mer rosa i virkeligheten,var vanskelug å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1882 Del Skrevet 20. februar 2017 5 minutter siden, Arijaka skrev: Noen formeninger om denne? 2 dager forsinket mens,tatt på ettermiddagsurin selvom jeg vet bedre.. hehe Legger til at den er hakket mer rosa i virkeligheten,var vanskelug å ta bilde Ville tolket som som negativ foreløpig i alle fall. Hvilken DPO? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arijaka Skrevet 20. februar 2017 #1883 Del Skrevet 20. februar 2017 Er ca 14 dpo.. Er det jeg tenkte også men har brukt testene fra a1 mange ganger og aldri fått antydning til strek av noe som helst slag så ble himla usikker.. som regel har jeg en syklus på 25-26 dager,er nå på dag 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. februar 2017 #1884 Del Skrevet 20. februar 2017 Mtp at du er forsinket er den svært svak. Hadde det vært 2 dager før forventet mens ville jeg sagt positiv. Nå sier jeg test igjen om et par dager, men legg inn mulighet for kjemisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arijaka Skrevet 20. februar 2017 #1885 Del Skrevet 20. februar 2017 Skal gjøre det Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1886 Del Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, Arijaka skrev: Er ca 14 dpo.. Er det jeg tenkte også men har brukt testene fra a1 mange ganger og aldri fått antydning til strek av noe som helst slag så ble himla usikker.. som regel har jeg en syklus på 25-26 dager,er nå på dag 28 Enig med @Silfen. Det er en antydning til strek men det burde vært tydeligere på 14 DPO..redd den forsvinner for deg (kjemisk), fremfor å bli sterkere men på en annen side er det et veldig positivt tegn at mensen uteblir. Lykke til. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. februar 2017 #1887 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Er det noen som har erfaringer med NÅR man leser av testene fra billigtester.no? Tok en "early pregnansy" test her i kveld og så ikke på den før etter 20/30 minutter. Da var det 2 streker... Men jeg er veldig usikker på om det er "gyldig" når det ble avlest så sent? Skal selvfølgelig ta en ny i morgen for sikkerhets skyld, men sitter her litt "in limbo" akkurat nå og lurer.... Endret 20. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2017 #1888 Del Skrevet 20. februar 2017 6 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Er det noen som har erfaringer med NÅR man leser av testene fra billigtester.no? Tok en "early pregnansy" test her i kveld og så ikke på den før etter 20/30 minutter. Da var det 2 streker... Men jeg er veldig usikker på om det er "gyldig" når det ble avlest så sent? Skal selvfølgelig ta en ny i morgen for sikkerhets skyld, men sitter her litt "in limbo" akkurat nå og lurer.... Den er såpass sterk at jeg ville sagt at den er positiv selv så lenge etter tidsfristen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1889 Del Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Er det noen som har erfaringer med NÅR man leser av testene fra billigtester.no? Tok en "early pregnansy" test her i kveld og så ikke på den før etter 20/30 minutter. Da var det 2 streker... Men jeg er veldig usikker på om det er "gyldig" når det ble avlest så sent? Skal selvfølgelig ta en ny i morgen for sikkerhets skyld, men sitter her litt "in limbo" akkurat nå og lurer.... Den har lagt for lenge, så du må ta ny. Men jeg tror du vil få positiv likevel.. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. februar 2017 #1890 Del Skrevet 20. februar 2017 Takk for svar Hadde hoppet i været av glede forrige mnd for samme svaret, men nå skulle vi jo "egentlig" ha en prøve-pause på 3 mnd Usikker på hvordan jeg skal reagere... Skal ta en ny i morgen for å være sikker og ta en tur innom legekontoret for å få målt hCG ettersom det ble en SA i oktober på oss..... Litt skeptisk kjenner jeg og livredd for at noe slikt skal skje igjen nå også! Dog det ikke helt har sunket inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anatheaa Skrevet 20. februar 2017 #1891 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg tror jeg har vært litt på bærtur i regninga,altfor mye å holde styr på ang dette, men første dag i siste mens var 24 januar. det skal etter sånn uker og dager bety 3+6 ifølge nettsiden jeg fant 😂 Har prøvd å ta bedre bilde men det er jammen ikke lett. Jeg er negativt innstilt på den jeg men men tenkte jeg fikk forklare på nytt for dete er så ufattelig mye flinkere enn meg til dette .. føler meg litt lost in space 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1892 Del Skrevet 20. februar 2017 8 minutter siden, Anatheaa skrev: Jeg tror jeg har vært litt på bærtur i regninga,altfor mye å holde styr på ang dette, men første dag i siste mens var 24 januar. det skal etter sånn uker og dager bety 3+6 ifølge nettsiden jeg fant 😂 Har prøvd å ta bedre bilde men det er jammen ikke lett. Jeg er negativt innstilt på den jeg men men tenkte jeg fikk forklare på nytt for dete er så ufattelig mye flinkere enn meg til dette .. føler meg litt lost in space 😂😂 Ser positiv ut! Anonymkode: ee629...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 20. februar 2017 #1893 Del Skrevet 20. februar 2017 11 minutter siden, Anatheaa skrev: Jeg tror jeg har vært litt på bærtur i regninga,altfor mye å holde styr på ang dette, men første dag i siste mens var 24 januar. det skal etter sånn uker og dager bety 3+6 ifølge nettsiden jeg fant 😂 Har prøvd å ta bedre bilde men det er jammen ikke lett. Jeg er negativt innstilt på den jeg men men tenkte jeg fikk forklare på nytt for dete er så ufattelig mye flinkere enn meg til dette .. føler meg litt lost in space 😂😂 Ser postiv ut ja, og den ser rosa ut! Fikk enda svakere enn din når jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1894 Del Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, tr.heimspia83 skrev: Er det noen som har erfaringer med NÅR man leser av testene fra billigtester.no? Tok en "early pregnansy" test her i kveld og så ikke på den før etter 20/30 minutter. Da var det 2 streker... Men jeg er veldig usikker på om det er "gyldig" når det ble avlest så sent? Skal selvfølgelig ta en ny i morgen for sikkerhets skyld, men sitter her litt "in limbo" akkurat nå og lurer.... Når jeg var gravid for ett år siden viste ikke mine heller før 30-45 min...to dager på rad Anonymkode: 1b268...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1895 Del Skrevet 20. februar 2017 Ikm idag, ingen mensen, bare denne skyggen :-/ håper er vell ute, tipper jeg .. :-( Anonymkode: acef0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemoren Skrevet 21. februar 2017 #1896 Del Skrevet 21. februar 2017 7 timer siden, Anatheaa skrev: Jeg tror jeg har vært litt på bærtur i regninga,altfor mye å holde styr på ang dette, men første dag i siste mens var 24 januar. det skal etter sånn uker og dager bety 3+6 ifølge nettsiden jeg fant 😂 Har prøvd å ta bedre bilde men det er jammen ikke lett. Jeg er negativt innstilt på den jeg men men tenkte jeg fikk forklare på nytt for dete er så ufattelig mye flinkere enn meg til dette .. føler meg litt lost in space 😂😂 Slik var min også på kveldsurin ca. på samme tid, syns den ser svak positiv ut. skjønner at det er vanskelig å tro på, vi tok 6 stk med 1-2 dager mellomrom å de ble bare sterkere og sterkere, anbefaler å ta en ny om 2 dager ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1897 Del Skrevet 21. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikm idag, ingen mensen, bare denne skyggen :-/ håper er vell ute, tipper jeg .. :-( Anonymkode: acef0...f27 Så rar test? Det er definitivt en strek da, men skjønner ikke om den er på rett sted liksom? Hadde sett ut dagen om mensen kommer og tatt ny test med en annen type til kvelden eller i morgen. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 #1898 Del Skrevet 21. februar 2017 Dagens 🙊🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anatheaa Skrevet 21. februar 2017 #1899 Del Skrevet 21. februar 2017 Tok en ny idag her og selvom jeg ble enig med meg selv om å vente igår kveld.. mer rosa idag så tror kanskje dette har gått veien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 #1900 Del Skrevet 21. februar 2017 45 minutter siden, Anatheaa skrev: Tok en ny idag her og selvom jeg ble enig med meg selv om å vente igår kveld.. mer rosa idag så tror kanskje dette har gått veien Ja se der er det en ekstra strek gitt 😃😃😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå