Venterpåetmirakel Skrevet 10. februar 2017 #1861 Del Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, den er positiv! Gratulerer 😊 Anonymkode: 64b0a...ee2 Er det sant? Jeg klarer nesten ikke å fatte det. Vi venter på forsamtale til IVF, så hadde egentlig gitt helt opp. Wow, jeg er helt målløs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 10. februar 2017 #1862 Del Skrevet 10. februar 2017 Ja denne er positiv :-) gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1863 Del Skrevet 10. februar 2017 5 timer siden, Venterpåetmirakel skrev: Er det sant? Jeg klarer nesten ikke å fatte det. Vi venter på forsamtale til IVF, så hadde egentlig gitt helt opp. Wow, jeg er helt målløs Så morro at det ble klaff så dere slapp unna IVF 😁 Gratulerer såå mye!! 😀 Vi har prøvd i 12 prøve perioder.. Så her begynner vi å gi opp.. Gjorde du noe annerledes denne mnd for at det skukke klaffe? 😊 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåetmirakel Skrevet 10. februar 2017 #1864 Del Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så morro at det ble klaff så dere slapp unna IVF 😁 Gratulerer såå mye!! 😀 Vi har prøvd i 12 prøve perioder.. Så her begynner vi å gi opp.. Gjorde du noe annerledes denne mnd for at det skukke klaffe? 😊 Anonymkode: 2acbf...16a Tusen takk! 😊 Nei, denne måneden hadde jeg gitt helt opp. Sjekket EL for å vite når det var, ellers tenkte jeg at det nok ikke klaffet denne måneden heller, så jeg slappet bare helt av uten å Google symptomer, prøve kjerringråd, osv. Da jeg fikk litt annerledes brystsmerter enn jeg vanligvis gjør før tanta kommer, tok jeg en test - og jaggu var den ikke positiv 😁 Er bare så glad nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1865 Del Skrevet 11. februar 2017 Spennende framover! 😀 Anonymkode: 821af...f83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1866 Del Skrevet 15. februar 2017 veeeeeeeldig svak, men mulig det bare er meg som ser den 😅 Skal ikke være kryss, men bare en lik strek som kontrollstreken Anonymkode: 49499...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1867 Del Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: veeeeeeeldig svak, men mulig det bare er meg som ser den 😅 Skal ikke være kryss, men bare en lik strek som kontrollstreken Anonymkode: 49499...463 Har tatt maaasse bilder haha!😂 Anonymkode: 49499...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 16. februar 2017 #1868 Del Skrevet 16. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: veeeeeeeldig svak, men mulig det bare er meg som ser den 😅 Skal ikke være kryss, men bare en lik strek som kontrollstreken Anonymkode: 49499...463 Synes jeg muligens ser noe... vent noen dager duuu... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1869 Del Skrevet 17. februar 2017 Sikkert dumt spørsmål men vet dere under hvilken kategori graviditetstestene ligger under på apoteket? (ditt apotek) eller må man spørre betjening? gikk rundt i sikkert 5 min å leita men fant det ikke.( litt surrete for tiden) Skulle spørre de bak kassa men da sto plutselig en jobb kollega av mamma bak meg. Anonymkode: a6ae6...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1870 Del Skrevet 17. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert dumt spørsmål men vet dere under hvilken kategori graviditetstestene ligger under på apoteket? (ditt apotek) eller må man spørre betjening? gikk rundt i sikkert 5 min å leita men fant det ikke.( litt surrete for tiden) Skulle spørre de bak kassa men da sto plutselig en jobb kollega av mamma bak meg. Anonymkode: a6ae6...a25 Den står blant intimpleie Anonymkode: b1f26...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1871 Del Skrevet 18. februar 2017 For to uker siden tok jeg en graviditestest. En fra rfsu. Det kom noe som jeg trodde var skyggestrek. Studerte den ikke bare la den fra meg. I dag så så jeg på den igjen og tror kanskje det ikke var en skyggestrek likevel..for den er svakt rosa og ikke grå. Fikk en blødning noen dager etter det.. Blødde i 2-3 dager etter det og litt spotting denne uka. Kan det virkelig være at jeg har vært gravid :-/ eller ser jeg syner her Anonymkode: f6d3c...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1872 Del Skrevet 18. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For to uker siden tok jeg en graviditestest. En fra rfsu. Det kom noe som jeg trodde var skyggestrek. Studerte den ikke bare la den fra meg. I dag så så jeg på den igjen og tror kanskje det ikke var en skyggestrek likevel..for den er svakt rosa og ikke grå. Fikk en blødning noen dager etter det.. Blødde i 2-3 dager etter det og litt spotting denne uka. Kan det virkelig være at jeg har vært gravid :-/ eller ser jeg syner her Anonymkode: f6d3c...cfd Du må nok ta en ny for å vite. Burde være god synlig strek på ny test om du er gravid Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geene Skrevet 18. februar 2017 #1873 Del Skrevet 18. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: For to uker siden tok jeg en graviditestest. En fra rfsu. Det kom noe som jeg trodde var skyggestrek. Studerte den ikke bare la den fra meg. I dag så så jeg på den igjen og tror kanskje det ikke var en skyggestrek likevel..for den er svakt rosa og ikke grå. Fikk en blødning noen dager etter det.. Blødde i 2-3 dager etter det og litt spotting denne uka. Kan det virkelig være at jeg har vært gravid :-/ eller ser jeg syner her Anonymkode: f6d3c...cfd Har lest at man ikke skal se på testene igjen etter en viss tid for de kan vise falsk gravid senere når de blir gamle :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1874 Del Skrevet 18. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: For to uker siden tok jeg en graviditestest. En fra rfsu. Det kom noe som jeg trodde var skyggestrek. Studerte den ikke bare la den fra meg. I dag så så jeg på den igjen og tror kanskje det ikke var en skyggestrek likevel..for den er svakt rosa og ikke grå. Fikk en blødning noen dager etter det.. Blødde i 2-3 dager etter det og litt spotting denne uka. Kan det virkelig være at jeg har vært gravid :-/ eller ser jeg syner her Anonymkode: f6d3c...cfd Man skal jo lese av resultatet inne noen få minutter. Ikke TO UKER.... Anonymkode: 2f84e...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1875 Del Skrevet 19. februar 2017 Skyggestrek ? :-/ Anonymkode: acef0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. februar 2017 #1876 Del Skrevet 19. februar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyggestrek ? :-/ Anonymkode: acef0...f27 Mulig. Tror jeg klarer å skimte noe. Hvor mange DPO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1877 Del Skrevet 19. februar 2017 39 minutter siden, malicious skrev: Mulig. Tror jeg klarer å skimte noe. Hvor mange DPO? Litt usikker, venter mensen iløp av dagen/mårra dagen. Anonymkode: acef0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1878 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker, venter mensen iløp av dagen/mårra dagen. Anonymkode: acef0...f27 Jeg ser noe på den. Men den er fryktelig svak for å være ca på IKM.. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1879 Del Skrevet 19. februar 2017 :-/ da kommer vell mensen snart da, tenker jeg. Blæh, hater skyggestreker :-( Anonymkode: acef0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. februar 2017 #1880 Del Skrevet 19. februar 2017 Tenker også den er for svak til å være på IKM. Men noen produserer jo hcg saktere også. Du får teste igjen om noen dager om du ikke får mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå