Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.1.2017 den 19.37, Hege899 skrev:

Er denne positiv? 

_20170113_193620.JPG

ta en ny, denne så veldig herpa ut

Anonymkode: 63560...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.1.2017 den 17.51, Amaris skrev:

Ser dere den?

Er det disse testene som lett gir skyggestrek? Eller kan jeg juble?

IMG_5734.JPG

IMG_5737.JPG

IMG_5738.JPG

tok samme test, var overbevist om at jeg var gravid, streken var tydelig, men det var kun en skyggestrek..

Anonymkode: 63560...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan noen hjelpe en stakkar med å få sove?

tok disse testene nå i kveld, etter svært ømme bryster i litt over en uke pluss mensmurringer.. tok på morgenen i dag, den viste ingenting. Så på kvelden - etter å ha krysset av for flere gravidsymptomer, måtte jeg bare ta én til. Jeg mente jeg så en skyggestrek og tok like greit fire til, haha..

er det bare meg?

IMG_5640.JPG

IMG_5641.JPG

Anonymkode: 7b916...833

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kan noen hjelpe en stakkar med å få sove?

tok disse testene nå i kveld, etter svært ømme bryster i litt over en uke pluss mensmurringer.. tok på morgenen i dag, den viste ingenting. Så på kvelden - etter å ha krysset av for flere gravidsymptomer, måtte jeg bare ta én til. Jeg mente jeg så en skyggestrek og tok like greit fire til, haha..

er det bare meg?

IMG_5640.JPG

IMG_5641.JPG

Disse må da være positive! 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, malla1989 skrev:

Disse må da være positive! 😊👍

Iiiih, håper det! Tok ut snusen med en gang nå, haha..

mens jeg håpet noen ville svare, googlet jeg positiv EL-test og graviditetstest, og så at el-testen kan slå ut positivt om man er gravid. Jeg tok EL-test først ista (se bilde).. kan ikke være noen tvil? :D

IMG_5639.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Iiiih, håper det! Tok ut snusen med en gang nå, haha..

mens jeg håpet noen ville svare, googlet jeg positiv EL-test og graviditetstest, og så at el-testen kan slå ut positivt om man er gravid. Jeg tok EL-test først ista (se bilde).. kan ikke være noen tvil? :D

IMG_5639.JPG

Du er nok gravid! Har ikke erfaring med eggløsningstester ved graviditet, men graviditetstestene er jo positive 😃 Når skulle du hatt mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, malla1989 skrev:

Du er nok gravid! Har ikke erfaring med eggløsningstester ved graviditet, men graviditetstestene er jo positive 😃 Når skulle du hatt mens?

Haha, INGEN aning. Slutta på pilla for nøyaktig to mnd siden, og har ikke hatt annet enn bittelitt blod for en drøy mnd siden. Har trodd jeg har hatt symptomer, men tydeligvis ikke - før nå.

Regnet ikke med å bli gravid så fort (selv om det ikke gjør noe), men tør ikke juble for høyt da jeg kan miste veldig lett pga blodsykdom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, INGEN aning. Slutta på pilla for nøyaktig to mnd siden, og har ikke hatt annet enn bittelitt blod for en drøy mnd siden. Har trodd jeg har hatt symptomer, men tydeligvis ikke - før nå.

Regnet ikke med å bli gravid så fort (selv om det ikke gjør noe), men tør ikke juble for høyt da jeg kan miste veldig lett pga blodsykdom..

Altså har testa et par ganger ila de to siste mnd (mest fordi jeg ikke fikk noen mens etter ppilleslutt), ingen har vist tegn til positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Masse lykke til, håper at det går bra for deg 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er det noen som ser ein svak strek her? Vi har prøvd å bli gravide i over 1 år, sist mens august/september 2016. Har uregelmessig mens

IMG_0367.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marita92 skrev:

Hei

er det noen som ser ein svak strek her? Vi har prøvd å bli gravide i over 1 år, sist mens august/september 2016. Har uregelmessig mens

IMG_0367.JPG

Jeg ser en svak strek ja 😁 Men jeg hadde en samme svak strek med samme test sist mnd, men mensen kom :/ kunne vært kjemisk hos meg da.. Håper på gode resultater for deg! Ville tattt en test igjen om 2 dager! Krysser fingrene for deg! Ekstra stas da dere har prøvd så lenge også! :) 

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge babysjuke 😊 Satser på sterkere strek snart 😊 Blir stas om dette resulterer på en liten baby 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok denne nå på ettermiddagsurin 9dpo. Fikk negativ i mårrest. Streken er rød, men litt tynnere enn teststreken. Hva tror dere?

IMG_6390.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, lillemy100 skrev:

Noen andre som har fått en tynn strek, også har dere vært gravid? :) 

Jeg postet her i går kveld, og ville se om noen så de samme strekene som meg. I dag kjøpe jeg CB med ukesindikator:

lykke til - og Grattis!

IMG_5646.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg postet her i går kveld, og ville se om noen så de samme strekene som meg. I dag kjøpe jeg CB med ukesindikator:

lykke til - og Grattis!

IMG_5646.JPG

Åh, gratulerer så mye til deg 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...