Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja og i dag 10dpo fikk jeg denne👏🏻😍☺️ Så så svake streker kan man få med Rfsu sine tester og få positiv digital😬

image.jpg

Anonymkode: 09392...035

Skrev svar til deg, men glemte å sitere :) Se på forrige innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Ønskergraviditet skrev:

Gratulerer så mye! 😀😀😀 De fra CB er vel mer sensitive :) jeg hadde også svake streker på andre tester, men positiv på den samme som deg 😀 Så gøy for deg!

Ja😍 Det var helt spesielt å se det lyste Gravid på skjermen, men hadde du også positiv med CBD 10dpo? Føler det er veldig tidlig☺️ Håper det er et positiv tegn eller kanskje tegn på tvillinger siden jeg hadde første svake test 8dpo på kvelden🙈😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søren heller. Skriver med brukernavn siden det gikk tiø helsike med bildet på forrige innlegg. Skyggestrek? Hadde en SA 16 desember og trodde jeg hadde eggløsning denne uken, men har hatt symptomer og eggløsningstester som ikke blir negative igjen.

Dette er som sagt clearblue early, den skal vise bare strek og ikke kryss.

IMG_3946.JPG

Anonymkode: d4d57...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vanskelig å si, det kan vøre pga. g

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søren heller. Skriver med brukernavn siden det gikk tiø helsike med bildet på forrige innlegg. Skyggestrek? Hadde en SA 16 desember og trodde jeg hadde eggløsning denne uken, men har hatt symptomer og eggløsningstester som ikke blir negative igjen.

IMG_3946.JPG

vanskelig å si ,kan vøre rester av hcg fra tidligere graviditet. Når jeg tok abort måtte jeg tilbake 3-4 uker etter for å ta blodprøve for å forsikre meg om at alt var ute.

hcg kan sitte igjenn, men man vet aldri! test om noen dager å se om den er sterkere :)

Anonymkode: 1b268...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_3946.JPG

Hvor langt var du på vei da du aborterte? Det er jo ikke mange uker siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, Ruccula skrev:

Hvor langt var du på vei da du aborterte? Det er jo ikke mange uker siden

Jeg var 5 uker. Har fått bekreftet med blodprøve at hcg var ute av systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vanskelig å si, det kan vøre pga. g

vanskelig å si ,kan vøre rester av hcg fra tidligere graviditet. Når jeg tok abort måtte jeg tilbake 3-4 uker etter for å ta blodprøve for å forsikre meg om at alt var ute.

hcg kan sitte igjenn, men man vet aldri! test om noen dager å se om den er sterkere :)

Anonymkode: 1b268...741

Jeg har tatt blodprøver så.jeg vet at hcg er helt ute av systemet etter sa 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 5 uker. Har fått bekreftet med blodprøve at hcg var ute av systemet.

Jeg testet positivt akkurat 4 uker etter forrige sa, så det er jo mulig at du er gravid nå, du mistet jo veldig tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke alle dere som har tolket haugevis av tester for meg så lenge jeg har vært prøver denne gangen. Herlighet hvor mange blendahvite tester + lurestreker/skyggestreker jeg har fått. Jeg var redd det samme hadde skjedd denne gangen, men magefølelsen min sa at nå hadde det klaffet så etter den svake streken på  testen 9dpo begynnte jeg å tro på at nå har det klaffet. Jeg føler meg så ekstremt heldig og jeg var helt skjelven i går da jeg fikk positiv digital test. Jeg er hjemme aleine i helga å har kun hatt formuet å lufte tankene. Jeg gleder meg til å få mannen hjem å fortelle han at han endelig skal bli pappa for første gang om alt går bra😍 

Vil bare vise en oppdatering fra testene fra 8-11 dpo☺️ 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, frk.Sanna skrev:

Vil bare takke alle dere som har tolket haugevis av tester for meg så lenge jeg har vært prøver denne gangen. Herlighet hvor mange blendahvite tester + lurestreker/skyggestreker jeg har fått. Jeg var redd det samme hadde skjedd denne gangen, men magefølelsen min sa at nå hadde det klaffet så etter den svake streken på  testen 9dpo begynnte jeg å tro på at nå har det klaffet. Jeg føler meg så ekstremt heldig og jeg var helt skjelven i går da jeg fikk positiv digital test. Jeg er hjemme aleine i helga å har kun hatt formuet å lufte tankene. Jeg gleder meg til å få mannen hjem å fortelle han at han endelig skal bli pappa for første gang om alt går bra😍 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Kom deg inn i terminklubben september/oktober 😄 Du trenger ikke teste mer nå 😄

Gratulerer 👶🏼

Anonymkode: 05092...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, frk.Sanna skrev:

image.jpeg

:) Gratulerer så mye, Frk Sanna

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frk.Sanna skrev:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endelig deres tur :tommelopp::nordvesta:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja😍 Det var helt spesielt å se det lyste Gravid på skjermen, men hadde du også positiv med CBD 10dpo? Føler det er veldig tidlig☺️ Håper det er et positiv tegn eller kanskje tegn på tvillinger siden jeg hadde første svake test 8dpo på kvelden🙈😬 

Jeg var også 10 dpo da jeg fikk positivt svar ☺️ Så gøy, glad på dine vegne 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer så mye, Frk Sanna

Anonymkode: 7c9d1...3af

Tusen takk💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Ønskergraviditet skrev:

Jeg var også 10 dpo da jeg fikk positivt svar ☺️ Så gøy, glad på dine vegne 😀

Tusen takk💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, frk.Sanna skrev:

Tusen takk💕

Gratulere med barn nr 4! :)

Anonymkode: 0b46e...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med barn nr 4! :)

Anonymkode: 0b46e...1df

Tusen takk😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Tusen takk😀

Gratulerer så mye, frk.Sanna. Hyggelig lesning ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...