Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker at den skal være negativ :phaedra: meeen syns jeg kan skimte en meget svak strek? :ohmy:

IMG_0106.JPG

Anonymkode: a2a82...942

Ser definitivt noe ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker at den skal være negativ :phaedra: meeen syns jeg kan skimte en meget svak strek? :ohmy:

IMG_0106.JPG

Anonymkode: a2a82...942

Har fått samme selv uten at den var positiv, ser ut som det kun er litt farge øverst på test"streken".

Anonymkode: e87e9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

11 dager dpo. Hva tenker dere? Har tidligere kun vært blendahvit.. 20170104_081448.jpg

Anonymkode: 821af...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

11 dager dpo. Hva tenker dere? Har tidligere kun vært blendahvit.. 20170104_081448.jpg

Jeg ser absolutt noe der!! Ville kanskje ikke slått meg helt til ro med at den er positiv da.. tolk det som et svært godt tegn, og test igjen om to dager? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for det! Kjøper en ny pakke eller to, er utrulig spent!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyter inn et lite spørsmål..

hvor sent etter IKM kan man teste positivt? Er nå 4 dager etter IKM og ingen TR. Testet i går ettermiddag, men den var negativ. Er det grunn til å tro at det likevel kan være positivt?

Gidder liksom ikke tisse på pinne i eninga. Koster jo litt også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, PositivPessimist skrev:

Skyter inn et lite spørsmål..

hvor sent etter IKM kan man teste positivt? Er nå 4 dager etter IKM og ingen TR. Testet i går ettermiddag, men den var negativ. Er det grunn til å tro at det likevel kan være positivt?

Gidder liksom ikke tisse på pinne i eninga. Koster jo litt også.  

De aller aller fleste ville ha testet positivt.  Noen få får positiv senere.  Enda færre får aldri.  Vent en uke og test igjen.  Er den negativ da så får du målt hcg hos legen.  El kan ha vært sen av ulike årsaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet hvor langt inn i svangerskapet man tester positivt? Jeg er i uke 12 og føler jeg mister symptomene mine. Kan jeg ta en test, eller vil den ikke være positiv nå?

Anonymkode: 04a9a...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tester positivt hele svangerskapet.  Helt normalt å ha varierende mengde symptomer,  selv at de forsvinner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Note92 skrev:

Er denne veldig veldig svak positiv eller negativ? Vanskelig å tolke synes jeg. 

20170104_144843.jpg

Synes testen heller litt mot positiv jeg da :)  Tok.samme test da den måneden jeg ikke ble gravid, og da kunne jeg ikke se blåfarge slik som på denne. Da var det bare en nesten usynlig gråhvit strek i det fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle liksom ikke teste denne syklusen, men endte opp med å kjøpe med 2 tester da jeg var å handlet i ettermiddag😜 Jeg temper og hadde tempdipp 6 dpo. Hatt voldsomt med utflod de siste dagene og det murrer i magen, så tenkte jeg bare skulle teste for gøy i kveld. Det er rfsu test og jeg er 8dpo i dag. Jeg ser en svak skyggestrek som er nesten like brei som kontrollstreken. Var ikke enkelt å ta bilde av testen, men lurer på om dere skimter noe? Har dere erfaring med disse testene? Jeg har dårlig erfaringer med lurestreker fra billigtester, så tørr ikke å tro at det nå endelig har klaffet etter snart 9 mnd som prøvere😐

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle liksom ikke teste denne syklusen, men endte opp med å kjøpe med 2 tester da jeg var å handlet i ettermiddag😜 Jeg temper og hadde tempdipp 6 dpo. Hatt voldsomt med utflod de siste dagene og det murrer i magen, så tenkte jeg bare skulle teste for gøy i kveld. Det er rfsu test og jeg er 8dpo i dag. Jeg ser en svak skyggestrek som er nesten like brei som kontrollstreken. Var ikke enkelt å ta bilde av testen, men lurer på om dere skimter noe? Har dere erfaring med disse testene? Jeg har dårlig erfaringer med lurestreker fra billigtester, så tørr ikke å tro at det nå endelig har klaffet etter snart 9 mnd som prøvere😐

image.jpg

image.jpg

skimter en jeg, ville ventet å se for å teste på ny... men jeg fikk en slik når jeg var gravid i desember 2015. tok RFSU så ingen strek, gikk å laget mat elr noe så så jeg noe så som vidt viste måtte virkelig konsentrere meg for å se det, tok en ny dagen etterpå, fikkd et samme igjenn-men det ble tydeligere etter 30 min, tok så test dagen etter-å der va den tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Vin_fruen skrev:

skimter en jeg, ville ventet å se for å teste på ny... men jeg fikk en slik når jeg var gravid i desember 2015. tok RFSU så ingen strek, gikk å laget mat elr noe så så jeg noe så som vidt viste måtte virkelig konsentrere meg for å se det, tok en ny dagen etterpå, fikkd et samme igjenn-men det ble tydeligere etter 30 min, tok så test dagen etter-å der va den tydelig.

Takk for du deler din erfaring. Var det Rfsu sin test du tok som ble tydelig også? Jeg har som sagt blitt lurt før, men mener at disse testene alltid har vært blenda hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Silfen skrev:

Helt blank her. 

Jeg ser den, for jeg skimter den så vidt når jeg ser på bilde selv. Viser bedre i virkeligheten, men det er nok en skyggestrek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for du deler din erfaring. Var det Rfsu sin test du tok som ble tydelig også? Jeg har som sagt blitt lurt før, men mener at disse testene alltid har vært blenda hvit.

ja det var det. tok også en sist måned i desember 2016 (eller det var tre stykk :fnise:) da vi er prøvere nå å de ble blenda hvite. kan nevne at når jeg fikk positiv i desember 2015 som nesten ikke viste, ble de lys lys lys rosa når de hadde tørket og ikke "grå" som ofte skyggestreker er etter min erfaring)

men selvfølgelig så er jo ikke den du tok nå ett sikkert tegn fordi jeg fikk en slik,  så ville kanskje ikke jublet helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Vin_fruen skrev:

ja det var det. tok også en sist måned i desember 2016 (eller det var tre stykk :fnise:) da vi er prøvere nå å de ble blenda hvite. kan nevne at når jeg fikk positiv i desember 2015 som nesten ikke viste, ble de lys lys lys rosa når de hadde tørket og ikke "grå" som ofte skyggestreker er etter min erfaring)

men selvfølgelig så er jo ikke den du tok nå ett sikkert tegn fordi jeg fikk en slik,  så ville kanskje ikke jublet helt enda.

Ok. Nei jeg tenker det er skyggestrek, så får vi se hva som skjer:)  Husker du hvilken dpo du testet første gangen? Ser Silfen har dårlig erfaring med alltid skyggeTrek på de testene. Det beste er å vente til etter IKM med å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Nei jeg tenker det er skyggestrek, så får vi se hva som skjer:)  Husker du hvilken dpo du testet første gangen? Ser Silfen har dårlig erfaring med alltid skyggeTrek på de testene. Det beste er å vente til etter IKM med å teste!

10dpo tror jeg å så 11dpo og så 12dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...