AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1561 Del Skrevet 26. desember 2016 18 timer siden, LilleMy1989 skrev: Altså. Hjelp. Jeg ser strek men veldig svak... ingen anelse om Ikm. Testet fordi jeg plutselig ville drikke kremfløte, lukte på salver og vondt i bekkenet igjen.... Ingen på konsentrert urin (maks 4.5 time). Sånn var mine babyplan strimler 5 dager før ikm. Fikk positiv digital 3 dager senere! Anonymkode: d4d57...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 26. desember 2016 #1562 Del Skrevet 26. desember 2016 3 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Eller bare realistisk. Her har Silfen faktisk bare rett... Det er ingen hCG stigning såpass tidlig som tilsier at man skal ha cravings foruten det psykiske aspektet ved at man tror/føler seg gravid. Selve kroppen gir ingen cravings så tidlig i løpet. Men meget typisk at en eller annen "anonym" svarer at et svar er feil Greit nok at det er realistisk, men det er noe med måten å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 26. desember 2016 #1563 Del Skrevet 26. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn var mine babyplan strimler 5 dager før ikm. Fikk positiv digital 3 dager senere! Anonymkode: d4d57...5eb Jeg har aldri fått falsk positiv med de. Synes alt bare er rart og kroppen er rar... Tiden vil vise hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 26. desember 2016 #1564 Del Skrevet 26. desember 2016 58 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Jeg har aldri fått falsk positiv med de. Synes alt bare er rart og kroppen er rar... Tiden vil vise hva det blir Jeg har vært gravid 2 ganger (ingen barn) og jeg følte tidlige symptomer begge ganger. Forrige gang merket jeg dpo 6 at jeg var gravid. Da var det så mye stikkinger i livmoren blant annet. Testet ikke positivt før dpo 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 26. desember 2016 #1565 Del Skrevet 26. desember 2016 Samme som jeg. Kvalm 6 DPO! Grunnen ligger i armene mine for å bæres i søvn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1566 Del Skrevet 26. desember 2016 Hei :-) Jeg la ut bilde av strimmel fra Babyplan her for et par dager siden (et bilde med farge og et med sånn negativt filter). 4 dager, og 5 positive tester av samme type senere får jeg negativt på CB og RFSU tester. Flere som har opplevd dette? Lurer på om det er noe galt med de strimlene, siden jeg ikke får positivt fra de andre testene? IKM er i dag, den er ikke kommet enda men kjennes ut som om den er på vei. Anonymkode: f1ca1...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1567 Del Skrevet 27. desember 2016 Freaker ut her. Ikke meningen å bli gravid egentlig, men jeg er tre dager over tiden noe som vanligvis ikke betyr så mye siden jeg har til tider uregelmessig mens, men jeg har hatt svake mensensmerter den siste uken og leste at dette kunne være tegn på at man er smelt på tjukka. Haha. Jeg har hatt ubeskyttet sex to ganger. Tok en test og jeg vet ikke om denne er negativ eller positiv? Ser tydelig en strek, men er jo rødt på den andre siden også? Hjelp meg dere som kan dette mer enn meg Anonymkode: 37b9d...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1568 Del Skrevet 27. desember 2016 Tok den forresten nå, leste at man skal ta den med morgenurin, så jeg vet ikke om det har så mye å si. Vet veldig lite om dette, beklager! Anonymkode: 37b9d...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 27. desember 2016 #1569 Del Skrevet 27. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Freaker ut her. Ikke meningen å bli gravid egentlig, men jeg er tre dager over tiden noe som vanligvis ikke betyr så mye siden jeg har til tider uregelmessig mens, men jeg har hatt svake mensensmerter den siste uken og leste at dette kunne være tegn på at man er smelt på tjukka. Haha. Jeg har hatt ubeskyttet sex to ganger. Tok en test og jeg vet ikke om denne er negativ eller positiv? Ser tydelig en strek, men er jo rødt på den andre siden også? Hjelp meg dere som kan dette mer enn meg Anonymkode: 37b9d...faf Jeg ville nok kanskje tolket den som ugyldig, i og med at teststreken ikke er "hel". Ta en ny test. Kan uansett se to streker, men usikker på om testen er gyldig. Lykke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 27. desember 2016 #1570 Del Skrevet 27. desember 2016 Mente kontrollstreken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1571 Del Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Freaker ut her. Ikke meningen å bli gravid egentlig, men jeg er tre dager over tiden noe som vanligvis ikke betyr så mye siden jeg har til tider uregelmessig mens, men jeg har hatt svake mensensmerter den siste uken og leste at dette kunne være tegn på at man er smelt på tjukka. Haha. Jeg har hatt ubeskyttet sex to ganger. Tok en test og jeg vet ikke om denne er negativ eller positiv? Ser tydelig en strek, men er jo rødt på den andre siden også? Hjelp meg dere som kan dette mer enn meg Anonymkode: 37b9d...faf Denne testen ville jeg og sett på som ugyldig. Ville prøvd en ny en Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1572 Del Skrevet 28. desember 2016 Ehem, første forsøk, 12 dpo. Kan nesten ikke tro det.. Er dere enige i at den er positiv?? Anonymkode: 3f40c...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 28. desember 2016 #1573 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg ser tydelig en strek 😀🙏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 28. desember 2016 #1574 Del Skrevet 28. desember 2016 Ja, den ser positiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. desember 2016 #1575 Del Skrevet 28. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehem, første forsøk, 12 dpo. Kan nesten ikke tro det.. Er dere enige i at den er positiv?? Anonymkode: 3f40c...9b8 Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1576 Del Skrevet 29. desember 2016 ? Anonymkode: f166c...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1577 Del Skrevet 29. desember 2016 negativ. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteDiamond Skrevet 29. desember 2016 #1578 Del Skrevet 29. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: f166c...51b Ser negativt ut. Hvor mange dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1579 Del Skrevet 29. desember 2016 8 minutter siden, WhiteDiamond skrev: Ser negativt ut. Hvor mange dpo? Skal ha perioden om fem dager. Anonymkode: f166c...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 29. desember 2016 #1580 Del Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal ha perioden om fem dager. Anonymkode: f166c...51b Da kan det være for tidlig å teste. Test igjen om 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå