AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1461 Del Skrevet 11. desember 2016 På 9.12.2016 den 20.54, AnonymBruker skrev: Dette er en graviditetstest til monitor, men jeg har ikke monitoren min her :-(( hva tror dere? Anonymkode: ef03b...148 På monitoren jeg hadde, sto det at det ikke gitt an å tyde testen uten å ha selve monitoren. Tror nok du må ta en test som ikke tilhører monitor i så fall.. Anonymkode: 874c6...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1462 Del Skrevet 11. desember 2016 På 9.12.2016 den 20.54, AnonymBruker skrev: Dette er en graviditetstest til monitor, men jeg har ikke monitoren min her :-(( hva tror dere? Anonymkode: ef03b...148 Det blir alltid to streker på testene til monitoren, du kan ikke tolke dem uten monitoren. Anonymkode: d4d57...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 11. desember 2016 #1463 Del Skrevet 11. desember 2016 På 10.12.2016 den 12.36, AnonymBruker skrev: Jeg har tidligere dårlig erfaring med skygge/lurestreker på enkelte tester fra billigtester, men denne gangen fikk jeg første strek i dag 12 dpo. Jeg hadde et forsøk AIH for 12 dager siden. Hva tenker dere om dagens test? Får naturligvis et ørlite håp, men siden jeg har hatt slike tester før så er jeg redd for at det er tilfeldig en lurestrek i dag😐 Har lagt ved en blendahvit test bare for å se forskjell. Anonymkode: 09392...035 Jeg tror den er positiv. Sånn så mine tester også ut i starten 😊😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1464 Del Skrevet 11. desember 2016 På 10. desember 2016 den 15.19, tr.heimspia83 skrev: Mulig at det er øyene mine det er noe galt, men jeg synes at alle disse ser negative ut.... Håpet virkelig at nå var det vår tur:( Tok en CB test midt på dagen i dag som var negativ! Selv om det var utvannet urin så burde vel testen vært positiv i dag siden jeg vet jeg er 13 dpo? Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1465 Del Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, marie_82 skrev: Jeg tror den er positiv. Sånn så mine tester også ut i starten 😊😍 Det var deg jeg skulle sitere☺️ Håpet virkelig at nå var det vår tur:( Tok en CB test midt på dagen i dag som var negativ! Selv om det var utvannet urin så burde vel testen vært positiv i dag siden jeg vet jeg er 13 Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 11. desember 2016 #1466 Del Skrevet 11. desember 2016 ??????? 🙄 Kom opp etter 3 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. desember 2016 #1467 Del Skrevet 11. desember 2016 Akkurat nå, Cammm skrev: ??????? 🙄 Kom opp etter 3 minutter Hva kom opp? Ser bare 1 strek jeg... Trenger vel 2 for å få positiv på de fleste graviditetstestene? Er kontrollstreken som er så sterk og fin der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. desember 2016 #1468 Del Skrevet 11. desember 2016 Ser ut som en indentline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1469 Del Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, Cammm skrev: ??????? 🙄 Kom opp etter 3 minutter Jeg ser en svaaak strek ja! Synes det er teit at noen sier de ikke ser det??? Er vell de som er vandt med å få sterke streker i hytt å pine! Er så dumt når den egentlig vises godt.. virker som at det er noen som går inn for å ødelegge det lille håpet noen her inne får når de ser en svaaak strek.. Mener ikke at man skal lyge å si det er strek når det ikke er det. Men når man fsktisk ser en ultra svak strek så gidd å svar at den ikke er der. På denne vil jeg si den er kjempe svak, kan være skyggestrek og det kan være starten på noe! Skjønner at du kjenner på et lite håp med en sånn svak strek! Kjenner til den 😊 Hvis du tester om et par dager igjen så skal den vise sterkere hvis dette er starten på noe! Anonymkode: 2acbf...16a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. desember 2016 #1470 Del Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en svaaak strek ja! Synes det er teit at noen sier de ikke ser det??? Er vell de som er vandt med å få sterke streker i hytt å pine! Er så dumt når den egentlig vises godt.. virker som at det er noen som går inn for å ødelegge det lille håpet noen her inne får når de ser en svaaak strek.. Mener ikke at man skal lyge å si det er strek når det ikke er det. Men når man fsktisk ser en ultra svak strek så gidd å svar at den ikke er der. På denne vil jeg si den er kjempe svak, kan være skyggestrek og det kan være starten på noe! Skjønner at du kjenner på et lite håp med en sånn svak strek! Kjenner til den 😊 Hvis du tester om et par dager igjen så skal den vise sterkere hvis dette er starten på noe! Anonymkode: 2acbf...16a Jeg ser også streken. Har selv fått så svake streker i tidlig graviditet, sånn litt før og rundt IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. desember 2016 #1471 Del Skrevet 12. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er teit at noen sier de ikke ser det??? Er vell de som er vandt med å få sterke streker i hytt å pine! Er så dumt når den egentlig vises godt.. virker som at det er noen som går inn for å ødelegge det lille håpet noen her inne får når de ser en svaaak strek.. Mener ikke at man skal lyge å si det er strek når det ikke er det. Men når man fsktisk ser en ultra svak strek så gidd å svar at den ikke er der. Anonymkode: 2acbf...16a Føler at denne var litt rettet mot meg, men da er det sikkert øyene mine det er noe galt med..... For jeg personlig med mine øyne ser ingen strek. Når noen spør om man ser noe, og jeg ikke ser, så svarer jeg hva mine øyne faktisk ser. Men det er greit det, da skal jeg bare slutte å svare I.o.m at man (etter ditt synspunkt) kun skal/får svare når man ser streker..... Jeg tenker heller at man skal være ærlig, og dersom noen ikke ser en strek så tester man en eller flere dager senere for å sjekke en gang til. Fullt mulig at det bare er testet litt for tidlig, da jeg selv også ikke fikk strek før 3 dager etter IKM. Jeg er jo en super-dårlig til å vente med å teste selv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 12. desember 2016 #1472 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg ser også en strek! MEN.. jeg har tatt rfsu tusen ganger og jeg får alltid en slik strek uten at det er noe.. Men for all del, det er jo mange som får slik strek som faktisk er gravid også! krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 12. desember 2016 #1473 Del Skrevet 12. desember 2016 Ser også en svak strek på testen over her! Tok selv samme type test nå og den var helt blendahvit, ikke sammenlignbar med din i det hele tatt. Tror nok du får positiv test om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 12. desember 2016 #1474 Del Skrevet 12. desember 2016 23 timer siden, Cammm skrev: ??????? 🙄 Kom opp etter 3 minutter fikk helt lik din når jeg var gravid, så den ikke med en gang, men så så jeg liten antydning å trodde ikke mine egne øyne..tok test dagen etterpå med morgen urin, strek viste ikke før 30 min, var fortsatt usikker så tok test dagen etter igjenn å da var den tydeliger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 12. desember 2016 #1475 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei dere! :-) tusen takk for mange fine svar. Her kommer en liten oppdatering fra meg. Er en dag over IKM idag, og har ikke testet noe mer. Har en digital test igjen men tørr i teste 😅 Slår meg foreløpig til ro med at den siste testen var positiv, den er mer tydelig in person :-) så om ikke Tr kommer iløpet av de nærmeste dagene skal jeg teste. Har vært prøver i 2 år, så hååper det der ikke var en veldig fæl skyggestrek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1476 Del Skrevet 12. desember 2016 Det her er en typisk skyggestrek ja? Den til venstre. Det andre bildet er med litt oppjustert kontrast. Anonymkode: 8ceaf...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskergraviditet Skrevet 13. desember 2016 #1477 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Hvordan skal jeg tolke disse testene? 4/5 dager til ikm. Den grønne (eggløsningstesten) er også positiv? Endret 13. desember 2016 av Ønskergraviditet Ikke fornøyd med bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1478 Del Skrevet 13. desember 2016 10 minutter siden, Ønskergraviditet skrev: Hvordan skal jeg tolke disse testene? 4/5 dager til ikm. Den grønne (eggløsningstesten) er også positiv? Alle de er positive. Anonymkode: 8ceaf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskergraviditet Skrevet 13. desember 2016 #1479 Del Skrevet 13. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de er positive. Anonymkode: 8ceaf...2fb Jamen, er det ikke for tidlig? Kan de være positive, men at jeg likevel får mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1480 Del Skrevet 13. desember 2016 18 minutter siden, Ønskergraviditet skrev: Hvordan skal jeg tolke disse testene? 4/5 dager til ikm. Den grønne (eggløsningstesten) er også positiv? Alle er positive! Gratulerer! 🎉 Fin julegave det da! det er ikke for tidlig at de er positive når det er 4 - 5 dager til mensen nei da er su vell 9-10 dpo. Mange som tester positiv da! Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå