AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1421 Del Skrevet 5. desember 2016 http://i.imgur.com/ILuLerX.jpg Anonymkode: d4d57...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 5. desember 2016 #1422 Del Skrevet 5. desember 2016 Siden jeg ikke fikk til å legge link her så skriver jeg bare med nick og legge ved bildet.. Jeg har et alvorlig tilfelle av "line eyes" nå tror jeg. Øverste strimmel fra i går kveld, den under fra i morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. desember 2016 #1423 Del Skrevet 5. desember 2016 18 minutter siden, marie_82 skrev: Siden jeg ikke fikk til å legge link her så skriver jeg bare med nick og legge ved bildet.. Jeg har et alvorlig tilfelle av "line eyes" nå tror jeg. Øverste strimmel fra i går kveld, den under fra i morges. Hvorfor fargeredigert? Ser ikke noe på den varianten jeg... Du har ikke vanlige farger med et normalt bilde da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle90 Skrevet 5. desember 2016 #1424 Del Skrevet 5. desember 2016 19 minutter siden, marie_82 skrev: Siden jeg ikke fikk til å legge link her så skriver jeg bare med nick og legge ved bildet.. Jeg har et alvorlig tilfelle av "line eyes" nå tror jeg. Øverste strimmel fra i går kveld, den under fra i morges. Jeg ser ingenting på noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. desember 2016 #1425 Del Skrevet 5. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d4d57...5eb Ser negativ ut for meg.... Men prøv igjen i morgen ! Fortsatt tidlig i forløpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rapunzell Skrevet 5. desember 2016 #1426 Del Skrevet 5. desember 2016 På 1. desember 2016 den 14.50, AnonymBruker skrev: Skyggestrek? Anonymkode: 2e541...83c Jeg syns den ser positiv ut. Hvor mange dager siden eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1427 Del Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, marie_82 skrev: Siden jeg ikke fikk til å legge link her så skriver jeg bare med nick og legge ved bildet.. Jeg har et alvorlig tilfelle av "line eyes" nå tror jeg. Øverste strimmel fra i går kveld, den under fra i morges. Ser antydning jeg ja :-) 👍🏼 hvilket merke er det? Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 5. desember 2016 #1428 Del Skrevet 5. desember 2016 Veit denne siden er for graviditest tester men fant ikke for eggløsning, så jeg prøver 😅 Får heller slette den om det blit feil, men er denne positiv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1429 Del Skrevet 5. desember 2016 36 minutter siden, Rikke87 skrev: Veit denne siden er for graviditest tester men fant ikke for eggløsning, så jeg prøver 😅 Får heller slette den om det blit feil, men er denne positiv ? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1430 Del Skrevet 6. desember 2016 22 timer siden, Rikke87 skrev: Veit denne siden er for graviditest tester men fant ikke for eggløsning, så jeg prøver 😅 Får heller slette den om det blit feil, men er denne positiv ? Nei, hakket for svak. Anonymkode: 63560...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1431 Del Skrevet 6. desember 2016 Bildene er av samme test: Anonymkode: f8638...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteDiamond Skrevet 7. desember 2016 #1432 Del Skrevet 7. desember 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bildene er av samme test: Anonymkode: f8638...483 Ja, ser noe. Hvor mange dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1433 Del Skrevet 7. desember 2016 3 timer siden, WhiteDiamond skrev: Ja, ser noe. Hvor mange dpo? Da var det ikke bare jeg altså.. Hjelp Usikker, er ikke prøvere egentlig men har vært litt uforsiktig med prevansjon siste tiden (hadde tenkt å begynne prøvingen skikkelig til våren), og trodde egentlig jeg skulle ha mensen nå på mandag/tirsdag men har ikke fått. Så spørs om jeg har feilberegnet litt når jeg trodde jeg hadde eggløsning/hatt den litt senere enn først beregnet, så da er jeg ikke sikker på hvor mange dpo. Har brukt bind i trusen på jobb sånn i tilfelle mensen skulle komme, men i dag var der plutselig en bitteliten rød flekk, aldri hatt det før og det var ikke mensen. Har også hatt mye slim nå de siste 2 dagene. Anonymkode: f8638...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1434 Del Skrevet 8. desember 2016 For to dager siden tok jeg en test fordi jeg har fått så innmari vondt i brystene, da var det en kjempe svak strek. idag fikk jeg dette resultatet. Dette er positivt sant? Anonymkode: 12afd...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. desember 2016 #1435 Del Skrevet 8. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: For to dager siden tok jeg en test fordi jeg har fått så innmari vondt i brystene, da var det en kjempe svak strek. idag fikk jeg dette resultatet. Dette er positivt sant? Anonymkode: 12afd...14c Ser positiv ut for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 8. desember 2016 #1436 Del Skrevet 8. desember 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: For to dager siden tok jeg en test fordi jeg har fått så innmari vondt i brystene, da var det en kjempe svak strek. idag fikk jeg dette resultatet. Dette er positivt sant? Anonymkode: 12afd...14c Uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1437 Del Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, The Silence skrev: Uten tvil 24 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Ser positiv ut for meg Åå, takk for tilbakemeldingene 👏😍 Anonymkode: 12afd...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stepbystep Skrevet 8. desember 2016 #1438 Del Skrevet 8. desember 2016 Spoiler Kan dette være en skyggestrek? eller er jeg gravid? skal ha mensen om 3 dager... Jeg føler ikke at skyggestrek.Jeg kan være så sterke, for det er en ganske tydelig strek. ...noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1439 Del Skrevet 8. desember 2016 53 minutter siden, stepbystep skrev: Vis skjult innhold Kan dette være en skyggestrek? eller er jeg gravid? skal ha mensen om 3 dager... Jeg føler ikke at skyggestrek.Jeg kan være så sterke, for det er en ganske tydelig strek. ...noen som har erfaringer? Positiv Gratulerer! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 8. desember 2016 #1440 Del Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, stepbystep skrev: Vis skjult innhold Kan dette være en skyggestrek? eller er jeg gravid? skal ha mensen om 3 dager... Jeg føler ikke at skyggestrek.Jeg kan være så sterke, for det er en ganske tydelig strek. ...noen som har erfaringer? Jeg vil også si at denne er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå