AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1261 Del Skrevet 9. november 2016 14 minutter siden, Michelle90 skrev: Kan ikke se noe ? :/ den er veldig tydelig i virkeligheten, vanskelig å fange på kamera. om man snur på skjermen er det en strek der.. Spurte ene venninna mi og hu så strek :o men tror nok det er skygge Anonymkode: 63560...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1262 Del Skrevet 9. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: kan skimte noe, en halv strek.. 10 dpo er ikke det litt tidlig å si at løpet er kjørt? Anonymkode: 63560...34a Joda det er vel kanskje det. Bare jeg som mister litt motet etter en lang prøveperiode og jeg vet når jeg hadde EL. Jeg har lest at det er mange som har fått skyggestreker, men jeg får bare å vente å se hva som skjer de neste dagene. Takk for at du tolket testen iallefall☺️ Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1263 Del Skrevet 10. november 2016 Hei! Er dette en skyggestrek eller positiv?? Anonymkode: 30331...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 10. november 2016 #1264 Del Skrevet 10. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er dette en skyggestrek eller positiv?? Anonymkode: 30331...f2f ser ingenting? mulig det er jeg som har dårlig streksyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1265 Del Skrevet 10. november 2016 2 minutter siden, babystøv skrev: ser ingenting? mulig det er jeg som har dårlig streksyn Jeg mener denne "streken", siden jeg ser en farge.. Men den er kanskje for langt til venstre? Anonymkode: 30331...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 10. november 2016 #1266 Del Skrevet 10. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener denne "streken", siden jeg ser en farge.. Men den er kanskje for langt til venstre? Anonymkode: 30331...f2f Ja, den rosa streken du ser der er bare oppsugingsdelen hvor fargen som skal ut i testen ligger! er ikke helt sikker på hva det er, men tror det er noe sånt hvertfall! alle strimmlene får en sånn rosa strek ved oppsugningsplassen. haha så teit formulert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1267 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, babystøv skrev: Ja, den rosa streken du ser der er bare oppsugingsdelen hvor fargen som skal ut i testen ligger! er ikke helt sikker på hva det er, men tror det er noe sånt hvertfall! alle strimmlene får en sånn rosa strek ved oppsugningsplassen. haha så teit formulert Ok, det har ikke vært slik på tidligere strimler jeg har tatt.. Takk for svar, skjønner hva du mener! Anonymkode: 30331...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 10. november 2016 #1268 Del Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, det har ikke vært slik på tidligere strimler jeg har tatt.. Takk for svar, skjønner hva du mener! Anonymkode: 30331...f2f hmm, det varierer sikkert fra test til test da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaris Skrevet 10. november 2016 #1269 Del Skrevet 10. november 2016 Hva mener dere? Jeg ser streken, men den har nesten ikke farge. Er det skyggestrek? Jeg har aldri fått skyggestrek på disse testene før, kun blendahvite hvis de er negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle90 Skrevet 10. november 2016 #1270 Del Skrevet 10. november 2016 Tester tatt 12 dpo, de jeg la ut over i går var tatt 10 dpo. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1271 Del Skrevet 10. november 2016 4 minutter siden, Michelle90 skrev: Tester tatt 12 dpo, de jeg la ut over i går var tatt 10 dpo. Hva tenker dere? Tenker at du er gravid! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. november 2016 #1272 Del Skrevet 10. november 2016 23 minutter siden, Michelle90 skrev: Tester tatt 12 dpo, de jeg la ut over i går var tatt 10 dpo. Hva tenker dere? Synes at den ser positiv ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle90 Skrevet 10. november 2016 #1273 Del Skrevet 10. november 2016 Åh, håper det 😀 Har hatt en exu for tre år siden hvor jeg fikk beholde egglederen min, merker jeg er litt redd for en ny exu, så håper den isåfall sitter riktig denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #1274 Del Skrevet 10. november 2016 14 timer siden, Amaris skrev: Hva mener dere? Jeg ser streken, men den har nesten ikke farge. Er det skyggestrek? Jeg har aldri fått skyggestrek på disse testene før, kun blendahvite hvis de er negative. Har hatt en test som så slik ut, skyggestrek der streken var grå og ikke rosa. Denne ser grå ut... men test igjen om 2 dager, da vet du! Anonymkode: 66d37...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1275 Del Skrevet 11. november 2016 På 4.11.2016 den 14.32, AnonymBruker skrev: Hei. Nå har jeg tatt 3 tester. En i går på morgenen (venstre), en i går kveld (midten) og en på morgenen i dag. Syntes jeg ser strek på alle, men de blir jo svakere? Er det noe håp? Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Ser det er flere som har lagt ut lignende røde tester som meg som også er veldig usikre. Er RFSU. Anonymkode: ccaf4...234 Hei igjen. Jeg hadde tatt disse testene for ca en uke siden. Nå har jeg fått tatt en digital som viser kun 1 - 2 uker. Er 100% sikker på at det må ha vært ca 3 uker siden befrukting. Hvis jeg har mistet er det nok en stund siden i følge disse testene. Burde ikke jeg begynt å blø? Eller er det mulig å ha så svake tester? Anonymkode: ccaf4...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1276 Del Skrevet 11. november 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Jeg hadde tatt disse testene for ca en uke siden. Nå har jeg fått tatt en digital som viser kun 1 - 2 uker. Er 100% sikker på at det må ha vært ca 3 uker siden befrukting. Hvis jeg har mistet er det nok en stund siden i følge disse testene. Burde ikke jeg begynt å blø? Eller er det mulig å ha så svake tester? Anonymkode: ccaf4...234 Syns du skal gå til legen å be om 2 hcg tester med 2 dagers mellomrom sidene testene dine er svake og har liten tydelig stigning. Når det måles i blodet får legen tall å forholde deg til. Tallet skal dobbles innen 2-4 dager (max) for levedyktig graviditet. Urinsticks sier bare sikkert at du er gravid. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1277 Del Skrevet 11. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Jeg hadde tatt disse testene for ca en uke siden. Nå har jeg fått tatt en digital som viser kun 1 - 2 uker. Er 100% sikker på at det må ha vært ca 3 uker siden befrukting. Hvis jeg har mistet er det nok en stund siden i følge disse testene. Burde ikke jeg begynt å blø? Eller er det mulig å ha så svake tester? Anonymkode: ccaf4...234 Da tenker jeg det er på tide med en hcg måling hos legen. Jeg opplevde det samme som deg, dvs jeg tok også en digital sammen med de svake testene som viste 1-2 for så å få.1-2 en uke etter også. Begynte å blø like etter dvs ca 9 dager etter første positive test. Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 11. november 2016 #1278 Del Skrevet 11. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Jeg hadde tatt disse testene for ca en uke siden. Nå har jeg fått tatt en digital som viser kun 1 - 2 uker. Er 100% sikker på at det må ha vært ca 3 uker siden befrukting. Hvis jeg har mistet er det nok en stund siden i følge disse testene. Burde ikke jeg begynt å blø? Eller er det mulig å ha så svake tester? Anonymkode: ccaf4...234 Det der skjedde med meg og dessverre. Ukesindikatoren viste mange uker feil. Jeg begynte å blø 2 uker senere. Jeg tror kroppen bruker litt tid på å innse at fosteret er "dødt" på en måte før den startet med å støte det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 11. november 2016 #1279 Del Skrevet 11. november 2016 På 10.11.2016 den 8.28, Amaris skrev: Hva mener dere? Jeg ser streken, men den har nesten ikke farge. Er det skyggestrek? Jeg har aldri fått skyggestrek på disse testene før, kun blendahvite hvis de er negative. Jeg har ikke erfaring med skyggestreker men den ser litt grå ut, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 11. november 2016 #1280 Del Skrevet 11. november 2016 På 10.11.2016 den 8.28, Michelle90 skrev: Tester tatt 12 dpo, de jeg la ut over i går var tatt 10 dpo. Hva tenker dere? Denne ser veldig positiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå