Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetau skrev:

Hvor mange dager var egget du satt inn? Når jeg satt inn 5 dagers blasto fikk jeg positiv fem dager etter det, altså det som tilsvarte ca 10 dop. 

3 dager, men fikk ikke vite hvor mange ganger den har delt seg. Jeg tenkte at det kanskje er eggløsningssprøyta som gir utslag, men den går ut av kroppen etter 10 dager. 

Anonymkode: cda68...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en hau med billigtester liggendes og valgte starte å teste tidlig denne syklusen. Jeg har en magefølelse på at denne gangen kan det ha klaffet. Både med tanke på tidspunk for sex, temping og eggløsningtester og symtomer 5/6 dpo der jeg tenkte om dette kan være at egget fester seg. I dag tok jeg den første testen og jeg sminter etter eller annet på testen. Den er ikke like blendahvit som alle de andre testene jeg har tatt det siste halve året. Uansett vet jeg man kan få luretester. Uansett det er jo veldig tidlig, men klarer dere skimte noe på denne testen? Det kan også hende det er litt rødfarge igjen i kanten..image.jpegimage.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en hau med billigtester liggendes og valgte starte å teste tidlig denne syklusen. Jeg har en magefølelse på at denne gangen kan det ha klaffet. Både med tanke på tidspunk for sex, temping og eggløsningtester og symtomer 5/6 dpo der jeg tenkte om dette kan være at egget fester seg. I dag tok jeg den første testen og jeg sminter etter eller annet på testen. Den er ikke like blendahvit som alle de andre testene jeg har tatt det siste halve året. Uansett vet jeg man kan få luretester. Uansett det er jo veldig tidlig, men klarer dere skimte noe på denne testen? Det kan også hende det er litt rødfarge igjen i kanten..image.jpegimage.jpeg

image.jpeg

Oi det skulle bare være 1 bilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi det skulle bare være 1 bilde..

Her kan dere se forskjell fra en blendahvit test (øverst)

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

image.png

Ser ingen strek på noen av de

Anonymkode: 137b8...754

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.png

Jeg ser forskjellen ja! Ser at det er noe på gang på den nederste 😊

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Emit skrev:

Ja, har vel hatt 5. Et avbrutt, da ble jeg lagt inn på sykehus med overstimulering. De frøs ned det de tok ut da. Det er 3,5 år siden i det offentlige. Prøvde et frys etterpå som ble negativt.. Vi gikk til privat etterpå, og fikk tvillinger. Nå var vi lyst på et søsken, og ville prøve de vi hadde på frys :) 

Bra du ble gravid på første fryseforsøk nå da :) så må spiren klamre seg fast 😁 Fint å høre lykke historier på prøverør også! 

Synes det er så mange som skriver på nette som har har hatt så mange forsøk uten at det har gått! Så blir litt skremt :o

idag har det blitt tatt opp to av eggene mine. Så nå krysser jeg bare fingrene for at de fortsetter å dele seg frem til tirsdag! Tenker at det skal noe til at det går på første fryseforsøk, mn du fikk jo det til nå, å da ser jeg håpet enda mer 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg greide jo selvfølgelig å kaste urinen før jeg så de to strekene, men skal ta en digital på morgenurin i morgen. Men jeg er ganske sikker nå, EN skyggestrek på EN test, men neppe tre på rad, sant??? Herre Gud! Det går helt rundt for meg nå, vi har prøvd så utrolig lenge!

Anonymkode: 04a9a...9a2

Å, ekstra godt å se to streker når man har prøvd en stund da! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det  på en måte enda ikke, jeg venter intenst på at denne dagen skal ta slutt slik at jeg får tatt en digital på morgenurin. Jeg må se "Gravid" før jeg tør å tro....  Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar forresten :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen skyggestrek nei 😀😀😀😀yohooooo

Gratulerer!:)

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_2705.JPG

:bolledeig::hoppendeglad: Gratulerer så masse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_2705.JPG

Jeg visste det 😁😁 gratulerer så mye 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2705.JPG

Gratulerer så mye👏🏻😀 Hvor svake var "skyggestrekene" egentlig og hvilken dpo tok du de? Jeg har et par tester med skyggestrek, men jeg er bare 7/8 dpo så tørr ikke håpe på at det faktisk kan ha klaffet nå😐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Innbilt skyggestrek?

20161106_062455.jpg

Absolutt ikke innbilt.. Er strek ja 😁 For synelig til å være skygge synes jeg da! Mn hadde ikke stolt 100% på den før den er mer farge på den! Mn jeg tipper det er en positiv test 😊😊👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke innbilt.. Er strek ja 😁 For synelig til å være skygge synes jeg da! Mn hadde ikke stolt 100% på den før den er mer farge på den! Mn jeg tipper det er en positiv test 😊😊👍🏻

59 minutter siden, Silfen skrev:

Den ser positiv ut. 

:hoppe:  Hååååper det altså! 

Føler meg bare SÅ sikker i kroppen på at det har klaffet for oss! 

Men når skal man tørre å prøve en ny test da? 
Dette var en slik tidlig test, og har kun igjen vanlig test stimmel som trenger 25 Uml isteden for 10 som denne.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...