Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Nå har jeg tatt 3 tester. En i går på morgenen (venstre), en i går kveld (midten) og en på morgenen i dag. Syntes jeg ser strek på alle, men de blir jo svakere? Er det noe håp? Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Ser det er flere som har lagt ut lignende røde tester som meg som også er veldig usikre.  Er RFSU. 

IMG_3260.JPG

Anonymkode: ccaf4...234

Hei igjen. Da har jeg tatt en ny test i dag. Har ikke hatt mulighet til å få kjøpt meg digital. Har bare RFSU på butikken i nærheten. Men fikk en tydeligere strek i dag? Ser flere er skeptiske til om jeg har mistet her 😬 Får skaffe meg en digital og ta enda en test i morgen? Dagens test til venstre, gårsdagens til høyre. 

IMG_3264.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere noe? Ved t'en altså

IMG_2699.JPG

Anonymkode: 04a9a...9a2

Ser en skyggestrek. Hvilken dpo tok du testen?

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skyggestrek ja :( aner ikke dpo, har ikke testet for el denne mnd, og mensen er svært variabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Nå har jeg tatt 3 tester. En i går på morgenen (venstre), en i går kveld (midten) og en på morgenen i dag. Syntes jeg ser strek på alle, men de blir jo svakere? Er det noe håp? Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Ser det er flere som har lagt ut lignende røde tester som meg som også er veldig usikre.  Er RFSU. 

IMG_3260.JPG

Mine var også slik som sakt. FIkk en tydelig og så to svakere de neste dagene for så å få en kjempesterk dag 13, men nå fikk jeg første positive 10 dpo da... Blir usikker på dine vegne om du vet du hadde el for over 14 dager siden...  Hos meg gikk det bra, gravid ibuke 32 med min lille frysegutt. 

Anonymkode: 560d7...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at den ikke er tatt på 'morgenurin.'Jeg tisser som regel  3 ganger hver natt, så urinen er neppe så konsentrert som den burde være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine var også slik som sakt. FIkk en tydelig og så to svakere de neste dagene for så å få en kjempesterk dag 13, men nå fikk jeg første positive 10 dpo da... Blir usikker på dine vegne om du vet du hadde el for over 14 dager siden...  Hos meg gikk det bra, gravid ibuke 32 med min lille frysegutt. 

Godt å høre 😊 Takk for svar. Ja. Jeg er også usikker for jeg vet jeg er over. Har veldig stabil syklus så vet hvor sen jeg er. Fikk sterkere test i dag, og litt mer positiv etter denne kommentaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg med rfsu testene, her er mine fra 10-13 dpo, dem nederste er 13 og de to over er begge fra dag 12. det viser litt hvor usikkre tester kan være de første dagene

DSC_0972~2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye 👶🏼🍼

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk, gratulerer så mye. Du som har hatt flere bekymringer i det siste👏🏻💕 

Tusen takk!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Emit skrev:

Dag 10 på rug etter frys som var 3 dager gammelt. Inkl innsett dagen. Burde den ikke vist 2-3. Uker da? 

image.jpg

Å, gratulerer 😁👍🏻 Tror ikke du skal bekymre deg for det. Ser den strimmel testen er sterkere idag enn de du la ut igår, og det lover jo positivt 😊

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Emit skrev:

Dag 10 på rug etter frys som var 3 dager gammelt. Inkl innsett dagen. Burde den ikke vist 2-3. Uker da? 

image.jpg

Nei, det stemmer da det. Den teller fra befruktning. Ikke svangerskapsuker. 13 dager=1-2 uker da:)

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Emit skrev:

ååååå :D leste litt nå så da stemmer det vel da :D hurra!!!! :) 

legger bilder av mine RFSU de 4 siste dagene også :)

image.jpg

Der ser du en fin økning veldig tydelig! Ingen tvil 😁 Så glad på dine vegne! Har du hatt mange prøverlrs forsøk? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som la ut litt lenger over her ( hun med 'skyggestrek') jeg har nå holdt meg i 5 timer 😬 Og her er resultatet. Det er da vitterlig to streker på disse???

IMG_2704.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg som la ut litt lenger over her ( hun med 'skyggestrek') jeg har nå holdt meg i 5 timer 😬 Og her er resultatet. Det er da vitterlig to streker på disse???

IMG_2704.JPG

Det er to streker ja 😊 Den øverste synes jeg det er litt farge på også! Mn da en digital for å være sikker 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der ser du en fin økning veldig tydelig! Ingen tvil 😁 Så glad på dine vegne! Har du hatt mange prøverlrs forsøk? :) 

Ja, har vel hatt 5. Et avbrutt, da ble jeg lagt inn på sykehus med overstimulering. De frøs ned det de tok ut da. Det er 3,5 år siden i det offentlige. Prøvde et frys etterpå som ble negativt.. Vi gikk til privat etterpå, og fikk tvillinger. Nå var vi lyst på et søsken, og ville prøve de vi hadde på frys :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to streker ja 😊 Den øverste synes jeg det er litt farge på også! Mn da en digital for å være sikker 👍🏻

Ja, jeg greide jo selvfølgelig å kaste urinen før jeg så de to strekene, men skal ta en digital på morgenurin i morgen. Men jeg er ganske sikker nå, EN skyggestrek på EN test, men neppe tre på rad, sant??? Herre Gud! Det går helt rundt for meg nå, vi har prøvd så utrolig lenge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på RD7. Er det for tidlig å teste for å unngå falsk positiv? Jeg testet igår og den var blendahvit, men da jeg sjekket igjen idag har det kommet en svak strek på den. Ikke tatt med morgenurin. 

Anonymkode: cda68...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på RD7. Er det for tidlig å teste for å unngå falsk positiv? Jeg testet igår og den var blendahvit, men da jeg sjekket igjen idag har det kommet en svak strek på den. Ikke tatt med morgenurin. 

Anonymkode: cda68...959

Hvor mange dager var egget du satt inn? Når jeg satt inn 5 dagers blasto fikk jeg positiv fem dager etter det, altså det som tilsvarte ca 10 dop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...